Tyfustering, als ik er zo bij loop, schiet me dan af aub....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met rode broeken trouwens.
[ afbeelding ]
Met rode broeken van de Jack&Jones echter wel. Heel veel zelfs.
En dan leuke Tweety-sokken eronder, lekker gek?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien omdat jij wat jonger bent. Maar ik kies meestal voor neutralere kleuren, navy blauw colbertje is het meest kleurrijk waar ik nog weleens voor ga maar de pantalon houd ik altijd neutraal.
Met het shirt en de das leef ik mij nog weleens uit.
Hipsterquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor een jasje met een wat conservatievere kleur en juist een leuke kleur chino eronder.
God nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan leuke Tweety-sokken eronder, lekker gek?
Toch wel navy blauw, double-breasted en met goudkleurige knopen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien omdat jij wat jonger bent. Maar ik kies meestal voor neutralere kleuren, navy blauw colbertje is het meest kleurrijk waar ik nog weleens voor ga maar de pantalon houd ik altijd neutraal.
Met het shirt en de das leef ik mij nog weleens uit.
Ik vind dat altijd een beetje raar, als de bovenkant gewoon een beetje neutraal is en je de aandacht juist naar de onderkant gaat trekken met opvallende kleuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor een jasje met een wat conservatievere kleur en juist een leuke kleur chino eronder.
Nee, dat vind ik ook weer té.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toch wel navy blauw, double-breasted en met goudkleurige knopen?
Mannen die roze dragen, gayquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen grijze, blauwe en zwarte broeken heb ik.
Ik combineer het nog weleens met een roze (of andere speelse kleuren) overhemd of das.
Nou, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid dus het kan mij eerlijk gezegd geen flikker schelen of mensen het gay vinden staan.quote:
Rood is goed, maar geef dan ¤10-20 meer voor een broek uit en koop een Dockers.quote:
Ik heb geen enkele jeans maar het kan wel ja. Met een mooi maatshirtje erboven.quote:
Ah het gaat dus om het merkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rood is goed, maar geef dan ¤10-20 meer voor een broek uit en koop een Dockers.![]()
Veel betere qualiteit. Zelf heb ik licht groen, paars, wit, grijs, zwart blauw en beige broeken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid dus het kan mij eerlijk gezegd geen flikker schelen of mensen het gay vinden staan.
Beetje misselijk geworden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rood is goed, maar geef dan ¤10-20 meer voor een broek uit en koop een Dockers.![]()
Veel betere qualiteit. Zelf heb ik licht groen, paars, wit, grijs, zwart, blauw en beige broeken.
Dus lekker laten lullen die mensen die commentaar hebben. Sowieso niks van aantrekkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ja dit gewoon highclass kleding. In combinatie met een sjiek overhemd.
Donkerpaarsquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Veel betere qualiteit. Zelf heb ik licht groen, paars, wit, grijs, zwart, blauw en beige broeken.
Spijkerbroeken hoop ik enkel nog te dragen als ik mijn buitenverblijf bij Napels ga opknappen. Oh wacht, Dat besteed ik natuurlijk veel liever uit aan professionals.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele jeans maar het kan wel ja. Met een mooi maatshirtje erboven.
Vind je dat nou echt mooi?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid dus het kan mij eerlijk gezegd geen flikker schelen of mensen het gay vinden staan.
Niet dat knalroze hoor maar zacht roze vind ik soms best mooi staan ja. Met een paarse das bijv.quote:
Paarse en groene broeken doen mijn maag een beetje omkeren. Al vind ik het wel weer dope dat je niet alleen maar dezelfde saaie kleuren draagt, het hipstergehalte vind ik wat minder.quote:
Het verschil tussen jongetjes en mannen, felle kleuren dragen of klassieke kleuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet dat knalroze hoor maar zacht roze vind ik soms best mooi staan ja. Met een paarse das bijv.
Ik heb eerlijk gezegd ook een beetje mijn twijfels met een roze chino. Geen idee hoe je het zou moeten combineren.quote:
Op de manier hoe ik ze draag is het absoluut niet hipster te noemen. Eerder Napolitaanse elegance, al is dat misschien ook weer wat te overdreven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Paarse en groene broeken doen mijn maag een beetje omkeren. Al vind ik het wel weer dope dat je niet alleen maar dezelfde saaie kleuren draagt, het hipstergehalte vind ik wat minder.
deze postquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Spijkerbroeken hoop ik enkel nog te dragen als ik mijn buitenverblijf bij Napels ga opknappen. Oh wacht, Dat besteed ik natuurlijk veel liever uit aan professionals.
KLB / spijkerbroeken zijn voor arbeiders
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef Prego het volgende:
[..]
deze post
dat topic
je ondertitel
je sig
je probeert je zo hard te onderscheiden dat het zielig isals je enige vorm van stijl en smaak zou hebben, zou je daar bovenstaan en wijselijk je monden
Het plaatje dat jij postte zou ik beschrijven als een hipsterfag.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd ook een beetje mijn twijfels met een roze chino. Geen idee hoe je het zou moeten combineren.
[ afbeelding ]
[..]
Op de manier hoe ik ze draag is het absoluut niet hipster te noemen. Eerder Napolitaanse elegance, al is dat misschien ook weer wat te overdreven.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:29 schreef BMTH182 het volgende:
Alleen niet alle FOK!kers mogen een rode broek dragen want anders krijg je
[ afbeelding ]
in plaats van
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |