Ik zelf ook nog niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Daar maak je vast helemaal de blits mee in de lokale homobar.
Ik denk niet dat er heteromannen in dit soort belachelijke kledij durven te lopen. Dat handtasje maakt de look compleet.
Ik vind die broek sowieso lelijk, maar bij dat eerdere plaatje ook nog die brilquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:39 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is voor het gewone voetvolk wellicht ook nog wel na te streven.
Een rode broek met een net overhemd met daaronder een paar loafers of bootschoenen.
Moet je eens op een gemiddelde VVD/witteboordencriminaliteit/vastgoedfrauders-bijeenkomst gaan, een zee van rode broeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Daar maak je vast helemaal de blits mee in de lokale homobar.
Ik denk niet dat er heteromannen in dit soort belachelijke kledij durven te lopen. Dat handtasje maakt de look compleet.
Die onderste is prima. Goede schoenen erbij. Heb een hekel aan lakschoenen, overhemden, stropdassen. Zo ben ik gewoon niet. Ook niet voor de klas. Een blazer/colbertje is prima.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:39 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is voor het gewone voetvolk wellicht ook nog wel na te streven.
Een rode broek met een net overhemd met daaronder een paar loafers of bootschoenen.
Ah, dan gaan wij het niet eens worden in deze.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Die onderste is prima. Goede schoenen erbij. Heb een hekel aan lakschoenen, overhemden, stropdassen. Zo ben ik gewoon niet. Ook niet voor de klas. Een blazer/colbertje is prima.
Ik zou eerder kiezen voor een jasje met een wat conservatievere kleur en juist een leuke kleur chino eronder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je kunt prima voor de dag komen in een casual kostuum. Dus een mooie pantalon, afwijkende kleur colbert en een leuke kleur maar bijpassende stropdas.
Ik houd niet van die strandkleding en zeker niet voor de klas.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moet je eens op een gemiddelde VVD/witteboordencriminaliteit/vastgoedfrauders-bijeenkomst gaan, een zee van rode broeken.
Denk het ook niet. Ik voel me dan echt niet op mijn gemak. Heb dan echt het gevoel alsof ik lesgeef in de jaren 50.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ah, dan gaan wij het niet eens worden in deze.
Welke kleur is beter dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor een jasje met een wat conservatievere kleur en juist een leuke kleur chino eronder.
Misschien omdat jij wat jonger bent. Maar ik kies meestal voor neutralere kleuren, navy blauw colbertje is het meest kleurrijk waar ik nog weleens voor ga maar de pantalon houd ik altijd neutraal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zou eerder kiezen voor een jasje met een wat conservatievere kleur en juist een leuke kleur chino eronder.
Tyfustering, als ik er zo bij loop, schiet me dan af aub....quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:36 schreef wenfer2 het volgende:
Niks mis met rode broeken trouwens.
[ afbeelding ]
Met rode broeken van de Jack&Jones echter wel. Heel veel zelfs.
En dan leuke Tweety-sokken eronder, lekker gek?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien omdat jij wat jonger bent. Maar ik kies meestal voor neutralere kleuren, navy blauw colbertje is het meest kleurrijk waar ik nog weleens voor ga maar de pantalon houd ik altijd neutraal.
Met het shirt en de das leef ik mij nog weleens uit.
Hipsterquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
God nee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En dan leuke Tweety-sokken eronder, lekker gek?
Toch wel navy blauw, double-breasted en met goudkleurige knopen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien omdat jij wat jonger bent. Maar ik kies meestal voor neutralere kleuren, navy blauw colbertje is het meest kleurrijk waar ik nog weleens voor ga maar de pantalon houd ik altijd neutraal.
Met het shirt en de das leef ik mij nog weleens uit.
Ik vind dat altijd een beetje raar, als de bovenkant gewoon een beetje neutraal is en je de aandacht juist naar de onderkant gaat trekken met opvallende kleuren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook weer té.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Toch wel navy blauw, double-breasted en met goudkleurige knopen?
Mannen die roze dragen, gayquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
Alleen grijze, blauwe en zwarte broeken heb ik.
Ik combineer het nog weleens met een roze (of andere speelse kleuren) overhemd of das.
Nou, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid dus het kan mij eerlijk gezegd geen flikker schelen of mensen het gay vinden staan.quote:
Rood is goed, maar geef dan ¤10-20 meer voor een broek uit en koop een Dockers.quote:
Ik heb geen enkele jeans maar het kan wel ja. Met een mooi maatshirtje erboven.quote:
Ah het gaat dus om het merkquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rood is goed, maar geef dan ¤10-20 meer voor een broek uit en koop een Dockers.![]()
Veel betere qualiteit. Zelf heb ik licht groen, paars, wit, grijs, zwart blauw en beige broeken.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik ben niet onzeker over mijn geaardheid dus het kan mij eerlijk gezegd geen flikker schelen of mensen het gay vinden staan.
Beetje misselijk geworden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Rood is goed, maar geef dan ¤10-20 meer voor een broek uit en koop een Dockers.![]()
Veel betere qualiteit. Zelf heb ik licht groen, paars, wit, grijs, zwart, blauw en beige broeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |