In mijn ogen was er eigenlijk vrij weinig aan de hand, maar iedereen ziet het anders. Al valt het mij al de hele dag op dat mods niet het onderscheid kunnen maken tussen een normale reactie en een troll. Waar veel mensen een normale discussie voeren worden er opeens posts van verwijderd. Ook kunnen de users niet denken aan negeren: iedereen blijft maar happen op trolls waardoor de mods moeten blijven harken. Dat heeft ook geen zin. De schuld ligt deels bij de normale, deels bij de troll.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom kennen sommige mensen geen grenzen, dat lijkt me een interessantere vraag.
Ik plaats een foto van een duiker zodat mensen weten wat het precies is en vervolgens wordt de post verwijderd... Ajacied422 heeft gelijk, dat is ijverige modden.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Waarom kennen sommige mensen geen grenzen, dat lijkt me een interessantere vraag.
Soms is het verschil niet echt duidelijk.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Trolls die worden verwijderd, prima. Maar een mening die afwijkt hoeft toch niet meteen verwijderd te worden? Helemaal in een topic dat zo snel loopt lijkt me dat compleet overbodig. 5 minuten later ben je toch alweer pagina's verder.
Je bedoelt een slotjequote:Op zondag 19 mei 2013 23:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik vond het juist fijn om te weten voor de beeldvorming. Op tv was het toch ook gewoon te zien?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik plaats een foto van een duiker zodat mensen weten wat het precies is en vervolgens wordt de post verwijderd... Ajacied422 heeft gelijk, dat is ijverige modden.
Ze konden het waarschijnlijk niet bijhouden en dan worden er ook normale posts per ongeluk verwijderd.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:43 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ik plaats een foto van een duiker zodat mensen weten wat het precies is en vervolgens wordt de post verwijderd... Ajacied422 heeft gelijk, dat is ijverige modden.
Genoeg rotzooi gezien hoor, werd gelukkig al snel weggemod.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:46 schreef _NZT_ het volgende:
Er kwam weinig rotzooi voorbij, maar wel enorm veel serieuze reacties verwijderd. Snap dat je het in de hectiek niet meer overziet, maar ga dan niet random verwijderen...
Nou, hij was 2 seconden open en is alweer dicht....quote:Op zondag 19 mei 2013 23:47 schreef eight het volgende:
[..]
Ze konden het waarschijnlijk niet bijhouden en dan worden er ook normale posts per ongeluk verwijderd.
Het dichtgooien van het topic is echt een paniekreactie van een onervaren mod. Er was immers niets aan de hand.
quote:Op zondag 19 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Genoeg rotzooi gezien hoor, werd gelukkig al snel weggemod.
Modjes goed bezig
Ja kritiek ja en vraagtekens, of moet iedereen 'Oh, wat erg' posten? Tuurlijk er is rotzooi, maar het ging toch allemaal redelijk snel...quote:Op zondag 19 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Modjes goed bezig
Kontkruiper.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Modjes goed bezig
Moraalridderquote:Op zondag 19 mei 2013 23:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Modjes goed bezig
vraag me af waarom ze dit het feedback topic noemen als er toch niet gereageerd wordtquote:Op zondag 19 mei 2013 23:49 schreef Ireth het volgende:
Open, dicht, open, dicht, open, dicht [ afbeelding ]
Maar is het geen optie om het gebagger maar even 10 minuten door te laten gaan?quote:Op zondag 19 mei 2013 23:45 schreef Strani het volgende:
Het modden van een topic dat zo snel loopt als dit, is verschrikkelijk moeilijk. Dan kan de mod alleen maar hopen dat de users een beetje meewerken. Doen ze dat niet, dan heb je het als mod eigenlijk gewoon altijd fout gedaan.
als je niets doet blijft het niet bij 10 minuten helaas, meestal houd het wel op als je het begint te verwijderen maar deze jongens zijn wat hardnekkigquote:Op zondag 19 mei 2013 23:58 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar is het geen optie om het gebagger maar even 10 minuten door te laten gaan?
Dit was een hoogtepuntje in de zaak met topdrukte als gevolg, dat ebt toch vanzelf wel weg waarna het weer rustiger wordt en het makkelijker is om in te grijpen en netjes te modden?
Dat laatste voegde hij er later aan toe.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom laat mod Voorschrift zo een post staan?
Waar zie je dat mod voorschrift zo'n post laat staan?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
Waarom laat mod Voorschrift zo een post staan?
quote:Op maandag 20 mei 2013 14:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat laatste voegde hij er later aan toe.
Zal het weghalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |