kan nogal makkelijk verschillen ik kan dag tot dag ook makkelijk een kilo meer of minder wegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef Oksel het volgende:
Nu je het over vet hebt.. vanochtend slechts 87,1 op de weegschaal, 3 maanden terug nog 92,7..
Zal wel te weinig hebben gedronken gisteren op de fiets. Was de dag ervoor nog 88,3.
Die post ik niet meer, m'n trainer zit ook op FB.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Tommeke het volgende:
Mooie fiets kaas!
En Okkie, goed bezig! Zie op Facebook ook nooit meer uit eten foto's van je
je kan klikken en slepen in het grafiekje onder de kaart. als je dan op create segment drukt kun je nog finetunen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef MCH het volgende:
Ik heb mijn eerste rit ingevoerd op Strava maar hoe maak ik nou een nieuw, eigen segment aan? Kan ik niet ergens op het kaartje van mijn ritje een stuk aanklikken en daar een segment van maken of zit zoiets alleen in de premium versie?
Duidelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef muzas het volgende:
[..]
je kan klikken en slepen in het grafiekje onder de kaart. als je dan op create segment drukt kun je nog finetunen.
In de openingspost staan meestal een aantal tochten waar een aantal mensen van hier aan meedoen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef nickhguitar het volgende:
Gaan jullie ook wel eens met alle mensen van dit forum wielrennen?:P Zo ja, waar dan meestal in de buurt?
Dat zou een ware verademing zijn! Lekker al die km's met een straffe wind in de rug afleggenquote:
je benen worden stram in de regen hé?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Net een trainingskoersje in de regen gereden. Damn, wat een vieze bende. Er stonden maar 35 man aan de start. In ongeveer elke kopgroep gezeten, maar in de eindsprint kwam ik totaal niet mee
Puur visueel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
Wat zijn de voor-/nadelen van inner of outer cablerouting? Ik zie hele dure frames waar de kabels langs het frame lopen, maar ook goedkope zelfde geld voor inner routing...
Als je de keus hebt, wat is dan 'beter'?
Outer is lichter, heeft minder frictie en is eenvoudiger te vervangen. PUNT!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
Wat zijn de voor-/nadelen van inner of outer cablerouting? Ik zie hele dure frames waar de kabels langs het frame lopen, maar ook goedkope zelfde geld voor inner routing...
Als je de keus hebt, wat is dan 'beter'?
Als dat gebeurd bij afschakelen (dus naar rechts) dan moet de kabel strakker. Gebeurd dat bij opschakelen (naar links) dan moet de kabel losser.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
oja als ik wil schaklen doet ie het soms niet meteen dan hoor je zo rrrrrtiktiktik en dan gaat ie wat meot je dan doen?
Dat hangt af van de windquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Patroon het volgende:
Als maandag nou keihard regent en ik moet 8uren fietsen, kan ik dan beter in korte broek met olie of langebroek die compleet nat wordt? Het wordt zo'n 15 graden.
de ketting loser moet ik die dan langer maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als dat gebeurd bij afschakelen (dus naar rechts) dan moet de kabel strakker. Gebeurd dat bij opschakelen (naar links) dan moet de ketting losser.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de ketting loser moet ik die dan langer maken?
Ik fiets nooit met lange broek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Overigens fiets ik pas vanaf 18 graden met korte broek
Ik ook, maar ja als je lange broek compleet nat is van de regen bied dat ook geen warmte meer he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Overigens fiets ik pas vanaf 18 graden met korte broek
Of gewoon achter kaap kont blijven liggen en andere spelletjes doen.....?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Patroon het volgende:
Als maandag nou keihard regent en ik moet 8uren fietsen, kan ik dan beter in korte broek met olie of langebroek die compleet nat wordt? Het wordt zo'n 15 graden.
Kan het zijn dat dat die dure frames/fietsen met de kabels buitenom al wat ouder zijn? Volgens mij hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Outer is lichter, heeft minder frictie en is eenvoudiger te vervangen. PUNT!
Bedankt. zaterdag was het prachtig weer, zeker vanuit fotografisch oogpunt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie foto, jij bent die rechter zeker? Duidelijk het meest fiester van de twee.
Chapeau
Het regent maandag overdag nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Patroon het volgende:
ik ga pas als t 20 graden is en de zon scheintquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Welke gek fietst er dan ook 8 uur in de regen..
ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik ga pas als t 20 graden is en de zon scheint
Zou best kunnen. Ik heb in 2012 geen nieuw frame aangeschaft maar ivm met die elektrieke dingen (achter derrie van 800 ballen ofzo) zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Zag wel pas ergens van die multifunctionele kabel doorvoer afsluitdoppen aan het frame voor zowel en buitenkabels als een elektriciteitsdraadje.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef boskje het volgende:
[..]
Kan het zijn dat dat die dure frames/fietsen met de kabels buitenom al wat ouder zijn? Volgens mij hebben
Alle dure frames vanaf 2012 de kabels binnendoor.
Wat optisch betreft. Het hangt er ook vanaf of je een mechanische of elektronisch schakelende groep hebt.
Een DI2 groep met bedrading buitenom is echt geen gezicht.
Dan lees jij andere weersites dan ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:23 schreef boskje het volgende:
[..]
Het regent maandag overdag niet
Ik doe beenstukken aan, die zijn na een flinke bui ook vrij snel weer droog
weeronlinequote:Op donderdag 16 mei 2013 21:30 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dan lees jij andere weersites dan ik![]()
www.weeronline.nl
en www.weer.nl voorspellen beide regen.
Ik vind die kleurtjes op die Litespeed veel erger. Verneukt zo'n schitterend titanium frame volledig!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:32 schreef kaasplankje het volgende:
lelijk he die witte zadelpen in die Isaac
Maakt me geen reet uit. Ik ben blij met de fiets en ik heb tenminste heuvels van betekenis hierquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef buzz1291 het volgende:
Mooi frame, mooie wielen, alleen past het niet echt bij elkaar.
knmi.nlquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat voor goede site adviseer jij dan?
Ik ken de omgeving van Sant Just Desvern redelijk goed en als ik daar vanuit kantoor al die mountainbikers de heuvels in zie trekken kan ik me voorstellen dat het iets noordelijker niet anders is. Veel plezier met je fiets! (ik heb dezelfde wielen hoor!)quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:52 schreef firewirecable het volgende:
[..]
Maakt me geen reet uit. Ik ben blij met de fiets en ik heb tenminste heuvels van betekenis hier![]()
Die geeft aan dat het de 25e droog is. Dat is weer gunstig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
knmi.nl
als je er kaas van hebt gegeten:
www.weerplaza.nl/15daagse(...)uim&element=&r=noord
Wel voor regio noord he, zou trouwens sowieso niet verder dan 2-3 dagen vooruit kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:59 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die geeft aan dat het de 25e droog is. Dat is weer gunstig.
Voor Zuidoost is het niet anders. Maar ik kijk gewoon 5 minuten voordat ik vetrek wat het weer doet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:01 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Wel voor regio noord he, zou trouwens sowieso niet verder dan 2-3 dagen vooruit kijken.
Gewoon gaan. 20km is 50 minuten, dat overleef je wel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil morgen 20km gaan fietsen maar ze geven regen af, niet gaan of wel gaan?
Hoe wordt het maandag? Kan je mij tot zondag avond op de hoogte houden?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:56 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
knmi.nl
als je er kaas van hebt gegeten:
www.weerplaza.nl/15daagse(...)uim&element=&r=noord
In zuid-oost schijnt per definitie de zon en is het vanaf half februari structureel +20 gradenquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor Zuidoost is het niet anders. Maar ik kijk gewoon 5 minuten voordat ik vetrek wat het weer doet.
het kan wel maar pak je maar goed in en neem je telefoon mee zodat jw opgehaald kan worden mocht het echt slecht worden!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef kaasplankje het volgende:
ik wil morgen 20km gaan fietsen maar ze geven regen af, niet gaan of wel gaan?
ook mooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
De mijne:
[ afbeelding ]
Niet de beste hoek...
Was dat maar waar. Vandaag regende het toch flink.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:04 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
In zuid-oost schijnt per definitie de zon en is het vanaf half februari structureel +20 graden.
50 minuten zo jij bent wel goed ik doe daar zeker 1.5 uur overquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Gewoon gaan. 20km is 50 minuten, dat overleef je wel.
vertel je wel aan je moeder hoe je gaat rijden, wanneer je start en hoe laat ze moet gaan zoeken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
50 minuten zo jij bent wel goed ik doe daar zeker 1.5 uur over
Een gemiddelde van 24 km/h...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
50 minuten zo jij bent wel goed ik doe daar zeker 1.5 uur over
Neequote:Op donderdag 16 mei 2013 22:03 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hoe wordt het maandag? Kan je mij tot zondag avond op de hoogte houden?
In Eindhoven niet hoor. Ben heel de dag druk geweest met het snoeien van de palmbomen in mijn achtertuinquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Vandaag regende het toch flink.
Ik woon slechts 100km onder Eindhoven, dus dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:16 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
In Eindhoven niet hoor. Ben heel de dag druk geweest met het snoeien van de palmbomen in mijn achtertuin
Echt een mooie Bike. Zou ook zo mijn keuze kunnen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef firewirecable het volgende:
Vandaag klaarde het dan eindelijk op en kon ik na mijn werk een stukje fietsen.
Eerste indruk is erg goed, maar ik wil een langere toch maken voor een betere impressie.
Di2 schakelt erg lekker en de fiets voelt licht maar zeer solide aan (7,4Kg zonder bidon en zadeltasje) vooral uit het zadel rijden is erg prettig ten opzichte van mijn vorige fiets die vele malen minder stijf was. Ook het stuur (Ritchey) met stuurlint af fabriek ben ik heel erg over te spreken, zeer comfortabel. Wel was het wennen na 2 maanden 100% met de baanfiets te hebben gefietst nu weer een freewheel te hebben....
Hier een Instagrammetje met de mobiel, later betere foto's!
[ link | afbeelding ]
die zouden toch de tt beter moeten lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:15 schreef MCH het volgende:
De profs zijn ook weer aardig tegen nieuwelingen hoor.
Prachtige fiets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef firewirecable het volgende:
Vandaag klaarde het dan eindelijk op en kon ik na mijn werk een stukje fietsen.
Eerste indruk is erg goed, maar ik wil een langere toch maken voor een betere impressie.
Di2 schakelt erg lekker en de fiets voelt licht maar zeer solide aan (7,4Kg zonder bidon en zadeltasje) vooral uit het zadel rijden is erg prettig ten opzichte van mijn vorige fiets die vele malen minder stijf was. Ook het stuur (Ritchey) met stuurlint af fabriek ben ik heel erg over te spreken, zeer comfortabel. Wel was het wennen na 2 maanden 100% met de baanfiets te hebben gefietst nu weer een freewheel te hebben....
Hier een Instagrammetje met de mobiel, later betere foto's!
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |