kan nogal makkelijk verschillen ik kan dag tot dag ook makkelijk een kilo meer of minder wegenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef Oksel het volgende:
Nu je het over vet hebt.. vanochtend slechts 87,1 op de weegschaal, 3 maanden terug nog 92,7..
Zal wel te weinig hebben gedronken gisteren op de fiets. Was de dag ervoor nog 88,3.
Die post ik niet meer, m'n trainer zit ook op FB.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:16 schreef Tommeke het volgende:
Mooie fiets kaas!
En Okkie, goed bezig! Zie op Facebook ook nooit meer uit eten foto's van je
je kan klikken en slepen in het grafiekje onder de kaart. als je dan op create segment drukt kun je nog finetunen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef MCH het volgende:
Ik heb mijn eerste rit ingevoerd op Strava maar hoe maak ik nou een nieuw, eigen segment aan? Kan ik niet ergens op het kaartje van mijn ritje een stuk aanklikken en daar een segment van maken of zit zoiets alleen in de premium versie?
Duidelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef muzas het volgende:
[..]
je kan klikken en slepen in het grafiekje onder de kaart. als je dan op create segment drukt kun je nog finetunen.
In de openingspost staan meestal een aantal tochten waar een aantal mensen van hier aan meedoen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef nickhguitar het volgende:
Gaan jullie ook wel eens met alle mensen van dit forum wielrennen?:P Zo ja, waar dan meestal in de buurt?
Dat zou een ware verademing zijn! Lekker al die km's met een straffe wind in de rug afleggenquote:
je benen worden stram in de regen hé?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:51 schreef Tommeke het volgende:
Net een trainingskoersje in de regen gereden. Damn, wat een vieze bende. Er stonden maar 35 man aan de start. In ongeveer elke kopgroep gezeten, maar in de eindsprint kwam ik totaal niet mee
Puur visueel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
Wat zijn de voor-/nadelen van inner of outer cablerouting? Ik zie hele dure frames waar de kabels langs het frame lopen, maar ook goedkope zelfde geld voor inner routing...
Als je de keus hebt, wat is dan 'beter'?
Outer is lichter, heeft minder frictie en is eenvoudiger te vervangen. PUNT!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:54 schreef muzas het volgende:
Wat zijn de voor-/nadelen van inner of outer cablerouting? Ik zie hele dure frames waar de kabels langs het frame lopen, maar ook goedkope zelfde geld voor inner routing...
Als je de keus hebt, wat is dan 'beter'?
Als dat gebeurd bij afschakelen (dus naar rechts) dan moet de kabel strakker. Gebeurd dat bij opschakelen (naar links) dan moet de kabel losser.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:08 schreef kaasplankje het volgende:
oja als ik wil schaklen doet ie het soms niet meteen dan hoor je zo rrrrrtiktiktik en dan gaat ie wat meot je dan doen?
Dat hangt af van de windquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Patroon het volgende:
Als maandag nou keihard regent en ik moet 8uren fietsen, kan ik dan beter in korte broek met olie of langebroek die compleet nat wordt? Het wordt zo'n 15 graden.
de ketting loser moet ik die dan langer maken?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef Patroon het volgende:
[..]
Als dat gebeurd bij afschakelen (dus naar rechts) dan moet de kabel strakker. Gebeurd dat bij opschakelen (naar links) dan moet de ketting losser.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
de ketting loser moet ik die dan langer maken?
Ik fiets nooit met lange broek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Overigens fiets ik pas vanaf 18 graden met korte broek
Ik ook, maar ja als je lange broek compleet nat is van de regen bied dat ook geen warmte meer he.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
Overigens fiets ik pas vanaf 18 graden met korte broek
Of gewoon achter kaap kont blijven liggen en andere spelletjes doen.....?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Patroon het volgende:
Als maandag nou keihard regent en ik moet 8uren fietsen, kan ik dan beter in korte broek met olie of langebroek die compleet nat wordt? Het wordt zo'n 15 graden.
Kan het zijn dat dat die dure frames/fietsen met de kabels buitenom al wat ouder zijn? Volgens mij hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Outer is lichter, heeft minder frictie en is eenvoudiger te vervangen. PUNT!
Bedankt. zaterdag was het prachtig weer, zeker vanuit fotografisch oogpunt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie foto, jij bent die rechter zeker? Duidelijk het meest fiester van de twee.
Chapeau
Het regent maandag overdag nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:11 schreef Patroon het volgende:
ik ga pas als t 20 graden is en de zon scheintquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef KolonelBroodje het volgende:
Welke gek fietst er dan ook 8 uur in de regen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |