SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 17-05-2013 08:20:25 ]F means you're fucked![]()
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef YUR het volgende: [..] Op zich wel. Wat is lang? Ik moet ff in mn achterhoofd houden dat ik het weekend daarop veel ga lopen...
. Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel.
Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet!![]()
![]()
Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff overquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo. Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel.
Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet!
F means you're fucked![]()
Cool! Kunnen we twee teams volgen van het weekend!quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Ik loop dit weekend toch de RoPaRun
Met mijn eigen werk, Team026
En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo klein en licht! Op de plaatjes lijkt ie veel groter. Eerste indruk is erg positief. Morgen inlopen!The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Ik wil ook wel komen, afhankelijk van hoe ver het reizen is en welke afstand op welk tempo (ongeveer) er gelopen wordt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo. Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel.
Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet!The sun in your Eyes
Leukquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Met mijn eigen werk, Team026
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Met mijn eigen werk, Team026Tof!
![]()
Ohja, dit weekend iddquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:43 schreef YUR het volgende:
[..]
Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff overen dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij
.
@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?![]()
Ik woon in Den Bosch. Mijn LDL tempo ligt rond 5:45, maar daar mag best vanaf geweken worden. Afstand was ik zelf rond de 15km aan het denken, niet te veel in ieder geval.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja, dit weekend idden dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij
.
@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?The sun in your Eyes
Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nuquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ohja, dit weekend idden dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij
.
@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?
F means you're fucked![]()
Gaaf YUR!! En goed nummer, 026 Arnhem
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Shit ja, ik heb endomondo niet geïnstalleerd maar kan toch moeilijk met m'n tablet hardlopen
Morgenvroeg weer de hort op met les 2 van Evy. Tenzij het stormt hihi.
Ik kijk er al naar uit. Wat ik niet vertelde is dat ik gisteren lekker op het ritme van de muziek liep en op het laatste bijna viel
Wat m'n enkel betreft: gewoon effe naar een sportarts ofzo en misschien wel andere loopschoentjes
Werewolf![]()
Haha dat kan ik geloven. Het scheelt wel met de ropa dat je ook behoorlijk wat rust hebt enzo tussendoor toch? Maar die afstand idd.. Pfffquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef YUR het volgende:
[..]
Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nu. Als je je maar wel heel houdt, want Edinburgh missen zou ook wel erg zonde zijn natuurlijk!
![]()
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
Met mijn eigen werk, Team026Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gelukkig zeg. Al een geluk dat het bij mij nooit gaat voorvallen. Ons ma doet mijn was (plaatsgebrek) en hangt hem gewoon buiten of op het wasrek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*Werewolf![]()
Oh shit, riep ik net nog dat mijn drukke sportschema goed ging, loop ik net van m'n fiets naar het station, krijg ik heel pijnlijke steken in m'n rechter lies. Heel veel moeite gedaan om zonder raar te gaan lopen in de trein te belanden.![]()
Nou heb ik een paar mogelijke oorzaken.
1. Mijn sportschema is toch echt te vol.
2. Ik fietste op een slechte fiets tegen de wind in.
3. Ik heb gister op hakken gelopen.
Morgen dus maar overslaan en na het weekend weer lopen. En heel erg hopen dat de oorzaak 2 of 3 is. Dan kan ik volgende week weer gewoon het schema volgen..Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.![]()
We starten om 16.59 uur vanuit Parijsquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
F means you're fucked
Forum Opties Forumhop: Hop naar: