abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:36:39 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577283

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 17-05-2013 08:20:25 ]
F means you're fucked
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:37:32 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577316
Ik loop dit weekend toch de RoPaRun *O*

Met mijn eigen werk, Team026 :s)
F means you're fucked
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:38:05 #3
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_126577342
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:37 schreef YUR het volgende:
*O*
pi_126577439
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:37 schreef YUR het volgende: [..] Op zich wel. Wat is lang? Ik moet ff in mn achterhoofd houden dat ik het weekend daarop veel ga lopen...
10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo :). Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.
Ik ben ook flexibel :P.

Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet! *O*
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:43:02 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577511
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

10,15,20km, maakt ook niet heel veel uit. Ff met z'n allen overleggen als er meer meegaan. Streamnl wou misschien ook mee, als tempo goed ligt. Maar voor mij maakt het tempo niet heel veel uit. Gewoon even lekker de natuur in. Misschien daarna nog even wat drinken ofzo :). Maakt mij ook niet heel veel uit waar we het doen. Heb de hele dag de tijd en een auto tot mijn beschikking.

Maar zie nu dat jij de roparun ook gaat rennen, gaat nu niet door dan? Of daarom iets minder km? In ieder geval erg vet! *O*
Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff over ;)
F means you're fucked
pi_126577616
quote:

Cool! Kunnen we twee teams volgen van het weekend!

En:

SPOILER
Zo klein en licht! Op de plaatjes lijkt ie veel groter. Eerste indruk is erg positief. Morgen inlopen!
The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing
pi_126577628
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:40 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik wil ook wel komen, afhankelijk van hoe ver het reizen is en welke afstand op welk tempo (ongeveer) er gelopen wordt.
The sun in your Eyes
pi_126577746
quote:

Leuk :)
Ja doei.
pi_126577817
Cool YUR!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_126577834
quote:

:o Tof!
pi_126577838
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Maandag mag ik weer finishen op de Coolsingel, dus ik sla de LDL ff over ;)
Ohja, dit weekend idd :P en dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij ;).

@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?
pi_126577883
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ohja, dit weekend idd :P en dan moet je volgend weekend ook nog extra kilometers maken? Wordt een druk weekje dan, weer geen 1e plek op endomondo leaderbord voor mij ;).

@Onama, zeg maar wat jij fijn vind. Weet ook niet in welke richting jij woont? Streamnl zat ergens bij eindhoven he? En hoelang wouden jullie allebei, en hoe snel?
Ik woon in Den Bosch. Mijn LDL tempo ligt rond 5:45, maar daar mag best vanaf geweken worden. Afstand was ik zelf rond de 15km aan het denken, niet te veel in ieder geval.
The sun in your Eyes
  donderdag 16 mei 2013 @ 12:54:57 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126577921
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nu :P
F means you're fucked
  Moderator donderdag 16 mei 2013 @ 12:55:37 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_126577947
Gaaf YUR!! En goed nummer, 026 Arnhem :P
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_126577964
Shit ja, ik heb endomondo niet geïnstalleerd maar kan toch moeilijk met m'n tablet hardlopen ;)

Morgenvroeg weer de hort op met les 2 van Evy. Tenzij het stormt hihi.

Ik kijk er al naar uit. Wat ik niet vertelde is dat ik gisteren lekker op het ritme van de muziek liep en op het laatste bijna viel ;)

Wat m'n enkel betreft: gewoon effe naar een sportarts ofzo en misschien wel andere loopschoentjes :@
Werewolf
pi_126578122
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 12:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Of ik volgend weekend echt de 10 en de halve ga doen...ik vraag het me af nu :P
Haha dat kan ik geloven. Het scheelt wel met de ropa dat je ook behoorlijk wat rust hebt enzo tussendoor toch? Maar die afstand idd.. Pfff :P. Als je je maar wel heel houdt, want Edinburgh missen zou ook wel erg zonde zijn natuurlijk!
pi_126578240
Ohja, je gaat natuurlijk ook nog Edinburgh lopen :D
pi_126578295
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:08:11 #19
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_126578426
quote:

*O* Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_126578475
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:05 schreef mosselmossel het volgende:
D'oh! Hardloopshirt per ongeluk in de wasdroger gestopt. Gelukkig niet gekrompebn. *zweet wist*
Gelukkig zeg. Al een geluk dat het bij mij nooit gaat voorvallen. Ons ma doet mijn was (plaatsgebrek) en hangt hem gewoon buiten of op het wasrek.
Werewolf
pi_126578485
Oh shit, riep ik net nog dat mijn drukke sportschema goed ging, loop ik net van m'n fiets naar het station, krijg ik heel pijnlijke steken in m'n rechter lies. Heel veel moeite gedaan om zonder raar te gaan lopen in de trein te belanden. :'(

Nou heb ik een paar mogelijke oorzaken.
1. Mijn sportschema is toch echt te vol.
2. Ik fietste op een slechte fiets tegen de wind in.
3. Ik heb gister op hakken gelopen.

Morgen dus maar overslaan en na het weekend weer lopen. En heel erg hopen dat de oorzaak 2 of 3 is. Dan kan ik volgende week weer gewoon het schema volgen..
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_126578492
Must....resist.... |:( |:(
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:11:27 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_126578545
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:08 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

*O* Stoer! Hoe laat starten jullie? En vanuit Parijs of Hamburg?
We starten om 16.59 uur vanuit Parijs
F means you're fucked
  donderdag 16 mei 2013 @ 13:11:38 #24
112150 Trebweb
Started running again
pi_126578553
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 13:10 schreef Muis84 het volgende:
Must....resist.... |:( |:(
Breath slowly ;-)
pi_126578582
RoPaRun.. Ik vind mijn rondje van 2,5km al een prestatie. Vind het zo knap wat sommigen hier lopen.
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')