Regen valt er hoe dan ook zeker, vanmiddag tot zaterdagochtend 80 - 120 mm. Kalme etappe gezien het weer, of een onrustige waarbij er veel het asfalt zullen voelen....quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef Chiappucci het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Treviso/4299807
Het kan zelfs flink onweren in Treviso vandaag....
Nou ja, gelukkig is vallen op nat asfalt vaak zonder erg, zolang je tijdens het glijden maar geen paaltje of stoeprand tegenkomt. Het is zo glad dat je fietspakje vaak niet eens kapotscheurt, kun je m morgen gewoon weer aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Regen valt er hoe dan ook zeker, vanmiddag tot zaterdagochtend 80 - 120 mm. Kalme etappe gezien het weer, of een onrustige waarbij er veel het asfalt zullen voelen....
Gaan ze de pits in voor regenbanden? Ik hoorde dat Ayrton Senna aardige regenraces kon rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef mincemeat het volgende:
Inge de Bruijn gaat denk ik winnen vandaag.
Simon Vroemen lijkt me ook niet uit te vlakken, die heeft expertise met de waterbak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze de pits in voor regenbanden? Ik hoorde dat Ayrton Senna aardige regenraces kon rijden.
Gezien de regen en de kou.. harde punten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef mincemeat het volgende:
Hoeveel punten haal je eigenlijk als je als eerste over de streep komt?
Punten voor wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef mincemeat het volgende:
Hoeveel punten haal je eigenlijk als je als eerste over de streep komt?
Amai zeg, da ge da nie wit. Da's het vliegtuig op 8000m hoogte, die zorgt ervoor dat U HD beeld in huis krijgt. Voila, da's straf, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:08 schreef Ereinion het volgende:
Ik schakel net in. Wat een goede beelden zeg. Weten jullie toevallig welk bedrijf daarvoor verantwoordelijk is?
De zon heeft besloten om vooral in Cali te gaan schijnen tegenwoordig..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mis toch wel beetje het zonnetje in de Giro. Maakt et wel leuker though..
Ik vind het ook een rare vergelijking.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Doellijntechnologie in het voetbal vergelijken met oortjes in het wielrennen
Ben het wel met Thijs eens, oortjes houden maar dan alleen voor "race control" zeg maar, om dit soort gevaarlijke situaties en andere belangrijke, niet-tactische dingen door te geven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare vergelijking.
Kun je dan door de koersdirectie laten doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben het wel met Thijs eens, oortjes houden maar dan alleen voor "race control" zeg maar, om dit soort gevaarlijke situaties en andere belangrijke, niet-tactische dingen door te geven.
Die andere commentator die het onzin!1! vond om zonder oortjes te gaan rijden
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben het wel met Thijs eens, oortjes houden maar dan alleen voor "race control" zeg maar, om dit soort gevaarlijke situaties en andere belangrijke, niet-tactische dingen door te geven.
Puntenklassement.quote:
Tnx, ik hoopte al op een gifje of zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie de val niet gezien heeft
http://twitpic.com/cqyc21
Glijdt wel lekker, zo te zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
de kopgroep houdt een valpartijtje en iedereen is uitgenodigdquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb alleen vorig weekend gekeken (dr moet brood op de plank), maar ik vond het erg prettige commentators. Alleen die fokkin reclame elke 10 minuten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Thijs en z'n maatje komen nog niet echt uit de verf als het om grappen gaat![]()
Verder vind ik het prima eigenlijk, sowieso honderd keer beter dan José en die fuckbuddybelg van d'r
Geef mij maar de Belg, geen reclame en goed commentaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Thijs en z'n maatje komen nog niet echt uit de verf als het om grappen gaat![]()
Verder vind ik het prima eigenlijk, sowieso honderd keer beter dan José en die fuckbuddybelg van d'r
Thnx, ik had al zo'n vermoeden toen ik de weersvoorspellingen zagquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Titel van dit topic is trouwens goed gekozen.
Mensen van dit forum zouden het beter dan die saaie José Beenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Die heeft in ieder geval nog een beetje een stem ervoor (het klinkt in ieder geval niet irritant), dat is bij die Belg wel anders. Die heeft een soort computerstem voor een TomTom..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen van dit forum zouden het beter dan die saaie José Been
Tja, ze weet volgens mij echt wel waar ze het over heeft en is echt prima op de hoogte (althans, dat idee heb ik vaak), maar die stem en tijdopvulverhaaltjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Mensen van dit forum zouden het beter dan die saaie José Been
Wat doe je tegenwoordig qua werk?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb alleen vorig weekend gekeken (dr moet brood op de plank), maar ik vond het erg prettige commentators. Alleen die fokkin reclame elke 10 minuten...
Nu ik er aan gewend ben valt het wel mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:45 schreef Chiappucci het volgende:
Die Jeroen van Belleghem heeft inderdaad een irritante stem.
Vooral Been dan, die moet zich inhouden om niet gewoon te beginnen roepen als de co-commentator iets over Belgen zegt, meestal onderbreekt ze hem snel om over iets anders te beginnen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nu ik er aan gewend ben valt het wel mee.
Overigens zou ik als Vlaming wel een enorme hekel hebben om naar Eurosport te kijken. Geen enkele aandacht voor de Belgen.
Ballonnetjes waren net op tijd weg.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat was er? Ik zat even niet naar de TV te kijken.
Fijn, hoeft echt niet hier.quote:
Ik doelde vooral op Zonneveld en Berkhout.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vooral Been dan, die moet zich inhouden om niet gewoon te beginnen roepen als de co-commentator iets over Belgen zegt, meestal onderbreekt ze hem snel om over iets anders te beginnen.
naar eurosport jijquote:
Je bent me net voor. Wilde zeggen dat hij een abonnement heeft op de laatste plek in het peleton. (Met Wiggo dan)quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Bobridge zit ook de hele tijd achteraan.
Totale miskoop van Blanco. Je had nog beter Jos van Emden of Rick Flens hier kunnen laten rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Die Bobridge zit ook de hele tijd achteraan.
quote:De tijden van de 12e etappe van de Ronde van Italië worden vandaag op drie kilometer van de eindstreep geregistreerd, dit omwille van het slechte weer. Dat maakten de organisatoren bekend.
De aankomst blijft zoals voorzien op dezelfde plek, waar ook de bonificaties zullen uitgedeeld worden. De tijden van de wielrenners daarentegen worden op drie kilometer van de eindstreep vastgelegd.
Er is sprake van hevige regen in Venetië, waar vandaag een rit over 134 kilometer verreden wordt tussen Longarone en Treviso.
Nou.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Totale miskoop van Blanco. Je had nog beter Jos van Emden of Rick Flens hier kunnen laten rijden.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:06 schreef Redefine het volgende:
Goed dat ze dat laatste deel neutraliseren ja. Maakt het iig iets veiliger.
De ideale tactiek: met twee man op kop rijden, en de tweede vol in de remmen laten gaan. Met de omstandigheden vandaag garandeert dat welhaast de zege.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Mezgec kan vandaag maar beter overeind blijven, want Degenkolb doet niet meer mee.
Zal wel door de (gedeeltelijk) zwarte achtergrond komen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:08 schreef Redefine het volgende:
Is de roze trui door de regen zo verkleurd, dat die bovenaan bij de animatie half rood is?
Die rol is nu voor Gretsch weggelegd, waarna Mezgec Canola achterhaald op de streep.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Mezgec kan vandaag maar beter overeind blijven, want Degenkolb doet niet meer mee.
Dat zou het wel verklaren inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:11 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Zal wel door de (gedeeltelijk) zwarte achtergrond komen.
huhuhuhuhihahoquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef Redefine het volgende:
En om m erin te blijven houden. Gaat de uitzending van Buren vandaag ook in het water vallen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:13 schreef Redefine het volgende:
En om m erin te blijven houden. Gaat de uitzending van Buren vandaag ook in het water vallen
Hij had het erover dat de Giro ook vanuit Nederland goed bekeken werd via Sporza, marktaandeel van 12 procent als ik het goed gehoord heb.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:35 schreef Limburg82 het volgende:
Praat mij even bij. Ik kijk geen Sporza.
Ah. Okay.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had het erover dat de Giro ook vanuit Nederland goed bekeken werd via Sporza, marktaandeel van 12 procent als ik het goed gehoord heb.
toetertjesquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had het erover dat de Giro ook vanuit Nederland goed bekeken werd via Sporza, marktaandeel van 12 procent als ik het goed gehoord heb.
Broeznquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fijn, maar praten over toetertjes doe je maar in MUZ
Peloton in afdaling.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:42 schreef OProg het volgende:
Ik stap net thuis binnen en ik hoor iets over Wiggins aan boord houden?
Wat heb ik gemist vandaag?
Oh. Die link had ik nog niet gemaakt. Was echt het eerste dat ik hoorde.quote:
Ik denk dat je rustig kunt ademhalen. Ze zullen op tijd binnen zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Ik zit hier nu flink te vloeken, dat snap je zeker wel.
Allemaal even zwaaien naar José en Renaatquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hallo Renaat en José, we kijken!
Volgens mij is De Backer normaal geen lead out, dus dan kun je hem beter in de kopgroep hebben. Verder is Mezgec verre van een favoriet, dus hoeven ze die nou ook weer niet massaal te gaan brengen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:50 schreef mincemeat het volgende:
Heeft Argos nou een man in de kopgroep? Is dat wel zo verstandig als ze willen sprinten met Mesgec.
25e worden bedoel je?quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat kan prima hoor, zie Francis de Greef.
Kleurloos rijden en de hele giro uit beeld blijven.quote:
Gevonden door de D&D-goden.quote:
En dat terwijl Wiggins uit het land van de regen komt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:02 schreef Steven184 het volgende:
Wiggins en regen, dat komt nooit meer goed.
Tenzij Sky eindelijk het plan veranderen en voor Uran gaan.quote:
Indien ziek zou ik dat wel adviseren.quote:
Hij had last van een verkoudheid zei hij.quote:
En dan met dit weer urenlang op de fiets, dat zal ook niet helpen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Hij had last van een verkoudheid zei hij.
Ja. Maar dat heb je ook in gradaties.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:08 schreef mincemeat het volgende:
[..]
Hij had last van een verkoudheid zei hij.
Nee. Niet Henao en Uran. Een van de twee was logisch, niet beide.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op dat moment een volkomen logische beslissing.
Wie weet nu Nibali versus Uran.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zonde hoor, had een epische strijd tussen Wiggins en Nibali.
Ja. Beiden zijn op dit moment normaalgesproken nooit in staat om een grote ronde te winnen, zelfs een podium zou al verrassend zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Niet Henao en Uran. Een van de twee was logisch, niet beide.
Tenzij die al sinds dat moment ziek was, dat zou me niet verbazen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. Beiden zijn op dit moment normaalgesproken nooit in staat om een grote ronde te winnen, zelfs een podium zou al verrassend zijn.
Bij Sky.quote:
Froome > wigginsje dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:06 schreef Sasman het volgende:
Doei Wiggo.
Kan zich dan helemaal gaan voor de Tour. Word nog leuk Froome vs Wiggins in de ploeg.
quote:
Daar gaat het niet zozeer om. Het is veel slimmer om één man voorin te houden om extra druk op je concurrentie te houden. En ooknog een ijzer in het vuur te houden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja. Beiden zijn op dit moment normaalgesproken nooit in staat om een grote ronde te winnen, zelfs een podium zou al verrassend zijn.
Nee, je lult aan de lopende band uit je nek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome > wigginsje dat is wel duidelijk.
Sowieso Froome > alle wielrenners te wereld.
En wat zei ik gisteren over Wiggins, hij kan het niet aan.
Zie hier, ik had wederom gelijk.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, je lult aan de lopende band uit je nek.
Maar goed, veel plezier met de illusie dat het niet zo is.
Sky is dom, maar niet zó dom.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef Redefine het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Uran achter ligt. Alleen als hij ziek zou zijn.
quote:
Dat dus. Maar als iedereen ziek is zou dat natuurlijk nog kunnen maar lijkt me niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:16 schreef Redefine het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat Uran achter ligt. Alleen als hij ziek zou zijn.
Niemand zelfs, tel 8 Sky in de groep Wiggins.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het dom om bijna iedereen te laten wachten op Wiggins. Als Uran nu pech heeft, dan heeft die hoogstens 1 mannetje om hem te helpen.
Inderdaad. Lek rijden = de lul zijn nu.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het dom om bijna iedereen te laten wachten op Wiggins. Als Uran nu pech heeft, dan heeft die hoogstens 1 mannetje om hem te helpen.
En als Wiggins niet vooruit komt dan zijn 2 mannetjes ook wel voldoende.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Inderdaad, Wiggins gaat deze Giro toch niet meer uitrijden. Maar ja, het zou wel een eerbetoon zijn aan hem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Sky sterkte (als een hecht team rijden) is gelijk ook hun zwakte als het een keer fout gaat. Ze lijken moeilijk om te kunnen schakelen als de gekozen kopman niet goed genoeg is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze kunnen gewoon niet schakelen, verroestte versnellingsbak is het.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sky sterkte (als een hecht team rijden) is gelijk ook hun zwakte als het een keer fout gaat. Ze lijken moeilijk om te kunnen schakelen als de gekozen kopman niet goed genoeg is.
Gewoon proberen. Als is het alleen al om irritant te zijn.quote:
En wordt tweede.quote:
Of de negende plaats van Dehaesquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd of Renaat weer gaat flippen bij een zege van Cavendish.
Ook niet gek met die bochten en nat wegdek.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Rommelige aanloop in het peloton weer hoor...
Tijd geld op punt van laatste 3 km.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef muzas het volgende:
als wiggins nou in de laatste 3 km op zn bek gaat....?
duidelijk thnx.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tijd geld op punt van laatste 3 km.
Die stapt waarschijnlijk al af bij de 3km boog.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:27 schreef muzas het volgende:
als wiggins nou in de laatste 3 km op zn bek gaat....?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:08 schreef Drebbelman het volgende:
Handig. de winnaar van vandaag staat alvast in de OP
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Cavendish deze rit wint.
Door blijven knallen en pas stoppen als de eerste 10 man van het peloton je voorbij zijn, dan verdien je respectquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij is daar niet reglementair gesprint.
Viel wel mee hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
Leg uit?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
Met Battaglin (?) die daar ineens weggeduwd werd? Volgens mij kwam dat door een hobbel in de weg, levensgevaarlijk...quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef Redefine het volgende:
Was Modolo die werd weggekwakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Battaglin (?) die daar ineens weggeduwd werd? Volgens mij kwam dat door een hobbel in de weg, levensgevaarlijk...
Bouhanni en vooral Viviani moesten flink uitwijken. Die laatste stak ook zijn arm omhoog.quote:
Zelfde ploeg in elk geval, op die afstand kan ik het verschil tussen die 2 echt niet zienquote:
Lag vooral aan het parcours. En het was Modolo, niet Viviani.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bouhanni en vooral Viviani moesten flink uitwijken. Die laatste stak ook zijn arm omhoog.
Wordt nog leuk in de tour.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Wiggo zal toch wel afstappen? Dit heeft geen enkele zin meer.
Er was iig iets aan de hand. Overigens zeg ik niet dat het Cav was die het deed. Mocht men zich dat afvragen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met Battaglin (?) die daar ineens weggeduwd werd? Volgens mij kwam dat door een hobbel in de weg, levensgevaarlijk...
Issie gevallen onderweg??quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Wiggo zal toch wel afstappen? Dit heeft geen enkele zin meer.
Nee, ik heb wederom gelijk. Uran dan maarquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:14 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee, je lult aan de lopende band uit je nek.
Maar goed, veel plezier met de illusie dat het niet zo is.
Hij is ziek en heeft ook angst voor regen.quote:
Ik hoor het Mart Smeets nu al zeggen: "Tour de Froome"quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Ik denk dat Froome zoveel beter zal zijn dat Wiggins hem nergens kan gaan bedreigen.
Hij had ook al angst voor afdalen...quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is ziek en heeft ook angst voor regen.
Cavendish wijkt wel degelijk van zijn lijn af inderdaad.quote:
Cavendish? Tikfout of sarcasme?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef muzas het volgende:
Vraagje van deze leek; Gaat het AK nog spannend kunnen worden? Wiggins kun je nu wel afschrijven toch? Gaat Cavendish nog een gevaar zijn voor Nibali?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef muzas het volgende:
Vraagje van deze leek; Gaat het AK nog spannend kunnen worden? Wiggins kun je nu wel afschrijven toch? Gaat Cavendish nog een gevaar zijn voor Nibali?
Huhquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef muzas het volgende:
Gaat Cavendish nog een gevaar zijn voor Nibali?
Je hebt gelijk, was inderdaad Modolo. En had ook wel te maken met die hobbel.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:32 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Lag vooral aan het parcours. En het was Modolo, niet Viviani.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:33 schreef muzas het volgende:
Maanden geleden, je was met ze mee op trainingskamp van de winter en toen zag je het al?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:34 schreef Syntix het volgende:
Trouwens, mensen die mij voor gek verklaarde dat Sky nooit Wiggins op de Giro moest zetten
De voortekenen waren er al maanden geleden.
Cav sowieso niet. Dan nog eerder Bouhanni, maar die sprint ook als Graeme Brown in z'n beste dagen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, was inderdaad Modolo. En had ook wel te maken met die hobbel.
Al was de beweging naar rechts van Cav wel op het randje. Maar ik vind absoluut niet dat hij terug gezet moet worden. Daarvoor was het dan weer te weinig.
Ik kan ook gewoon aan mensen zien dat ze binnen 4 maanden een verkoudheid gaan krijgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:36 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Maanden geleden, je was met ze mee op trainingskamp van de winter en toen zag je het al?_
Volgens mij bijna een kilometer op kop. Als de orde van het treintje gehandhaaft is zou dat Trentin zijn geweest.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vooral met dank aan de man van OPQS die het gat heeft dichtgereden, hij die Steegmans vooraf ging, die heeft echt heel lang vol moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |