Regen valt er hoe dan ook zeker, vanmiddag tot zaterdagochtend 80 - 120 mm. Kalme etappe gezien het weer, of een onrustige waarbij er veel het asfalt zullen voelen....quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:15 schreef Chiappucci het volgende:
http://www.weeronline.nl/Europa/Italie/Treviso/4299807
Het kan zelfs flink onweren in Treviso vandaag....
Nou ja, gelukkig is vallen op nat asfalt vaak zonder erg, zolang je tijdens het glijden maar geen paaltje of stoeprand tegenkomt. Het is zo glad dat je fietspakje vaak niet eens kapotscheurt, kun je m morgen gewoon weer aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:19 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Regen valt er hoe dan ook zeker, vanmiddag tot zaterdagochtend 80 - 120 mm. Kalme etappe gezien het weer, of een onrustige waarbij er veel het asfalt zullen voelen....
Gaan ze de pits in voor regenbanden? Ik hoorde dat Ayrton Senna aardige regenraces kon rijden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:34 schreef mincemeat het volgende:
Inge de Bruijn gaat denk ik winnen vandaag.
Simon Vroemen lijkt me ook niet uit te vlakken, die heeft expertise met de waterbak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan ze de pits in voor regenbanden? Ik hoorde dat Ayrton Senna aardige regenraces kon rijden.
Gezien de regen en de kou.. harde punten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef mincemeat het volgende:
Hoeveel punten haal je eigenlijk als je als eerste over de streep komt?
Punten voor wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:02 schreef mincemeat het volgende:
Hoeveel punten haal je eigenlijk als je als eerste over de streep komt?
Amai zeg, da ge da nie wit. Da's het vliegtuig op 8000m hoogte, die zorgt ervoor dat U HD beeld in huis krijgt. Voila, da's straf, toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:08 schreef Ereinion het volgende:
Ik schakel net in. Wat een goede beelden zeg. Weten jullie toevallig welk bedrijf daarvoor verantwoordelijk is?
De zon heeft besloten om vooral in Cali te gaan schijnen tegenwoordig..quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Mis toch wel beetje het zonnetje in de Giro. Maakt et wel leuker though..
Ik vind het ook een rare vergelijking.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:15 schreef heywoodu het volgende:
Doellijntechnologie in het voetbal vergelijken met oortjes in het wielrennen
Ben het wel met Thijs eens, oortjes houden maar dan alleen voor "race control" zeg maar, om dit soort gevaarlijke situaties en andere belangrijke, niet-tactische dingen door te geven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare vergelijking.
Kun je dan door de koersdirectie laten doen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben het wel met Thijs eens, oortjes houden maar dan alleen voor "race control" zeg maar, om dit soort gevaarlijke situaties en andere belangrijke, niet-tactische dingen door te geven.
Die andere commentator die het onzin!1! vond om zonder oortjes te gaan rijden
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben het wel met Thijs eens, oortjes houden maar dan alleen voor "race control" zeg maar, om dit soort gevaarlijke situaties en andere belangrijke, niet-tactische dingen door te geven.
Puntenklassement.quote:
Tnx, ik hoopte al op een gifje of zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Voor wie de val niet gezien heeft
http://twitpic.com/cqyc21
Glijdt wel lekker, zo te zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
de kopgroep houdt een valpartijtje en iedereen is uitgenodigdquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb alleen vorig weekend gekeken (dr moet brood op de plank), maar ik vond het erg prettige commentators. Alleen die fokkin reclame elke 10 minuten...quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Thijs en z'n maatje komen nog niet echt uit de verf als het om grappen gaat![]()
Verder vind ik het prima eigenlijk, sowieso honderd keer beter dan José en die fuckbuddybelg van d'r
Geef mij maar de Belg, geen reclame en goed commentaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Thijs en z'n maatje komen nog niet echt uit de verf als het om grappen gaat![]()
Verder vind ik het prima eigenlijk, sowieso honderd keer beter dan José en die fuckbuddybelg van d'r
Thnx, ik had al zo'n vermoeden toen ik de weersvoorspellingen zagquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Titel van dit topic is trouwens goed gekozen.
Mensen van dit forum zouden het beter dan die saaie José Beenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:33 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |