En toch zijn Mamertus, Pancratius, Servatius van Maastricht, Bonifatius van Tarsus en Sophia van Rome al lang het land uit...quote:Op zondag 19 mei 2013 05:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Aan de grond vriest het her en der inderdaad gewoon
Bijna jammer dat het droog is, anders kon het nog sneeuwen ook.(Dan had de temp. zo ver niet gezakt waarschijnlijk maar toch, het idee
ondertussen toch al vrij veel zon gezien hoor, maar we zitten hier net op de grens van de bewolking.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:15 schreef computergirl het volgende:
in amsterdam is het nog steeds grijs en koud
Ik moet dus niet vergeten het flesje slotontdooier uit m'n winterjas te halen en in m'n zomerjas te doen.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef aloa het volgende:
Straks weer autoruiten krabben.![]()
[ afbeelding ]
Het is godverdomme over een maand zomerquote:Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
De IJsheiligen zijn laat dit jaar...quote:Op zondag 19 mei 2013 12:11 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag is dan ook de beste dag. Op nog zo'n dag kun je twee weken wachten.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:24 schreef minthy het volgende:
Straks een barbecue, ik trek me niks aan van het weer
Ik zit aan de verkeerde kant van die grensquote:Op zondag 19 mei 2013 11:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ondertussen toch al vrij veel zon gezien hoor, maar we zitten hier net op de grens van de bewolking.
In Limburgquote:Op zondag 19 mei 2013 14:59 schreef Lemans24 het volgende:
13,4 in De Bilt.
Het ging toch 21 graden worden...?
Prutsers.
De lente van '76 herinner ik me niet... maar de zomer des te meer.quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Nattekat het volgende:
De koudste lente die door het KNMI in Nederland is geregistreerd sinds 1706 was het jaar 1962.
Een andere koude lente was 1976.
Niet echt een datum die velen hier hebben meegemaakt
toen was ik 5quote:Op zondag 19 mei 2013 17:05 schreef Nattekat het volgende:
De koudste lente die door het KNMI in Nederland is geregistreerd sinds 1706 was het jaar 1962.
Een andere koude lente was 1976.
Niet echt een datum die velen hier hebben meegemaakt
Doe er voor mij maar 6 bijquote:
Dus Maart 2015 wordt je tweede?quote:Op zondag 19 mei 2013 17:13 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
De lente van '76 herinner ik me niet... maar de zomer des te meer.
Verrekte warm en ik had m'n allereerste
gedeeltelijke zonsverduistering gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |