jij kreeg ¤6 korting op 1 lamp?!?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:47 schreef johanndoe het volgende:
Besteld. Thnx!!
9.10¤ voor zo'n lamp is mooi prijsje. Heb voor een vergelijkbare pas nog 12 euro betaald
Ja de coupon werkt ook maar voor 1 lampquote:
Zoals in de OP staat.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:59 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Geregistreerd betekent het volgens mij...
Met andere woorden: je kan de zending volgen.
Althans daar ging ik dus vanuit..
quote:SPOILER: Free registered shipping
[..]
Tracking mogelijkheden: ja, zie spoiler 'Tracking'
Tekenen voor ontvangst: ja <-
Dit.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zuig gewoon op een snoepje als je graag een appelsmaak of iets anders wil proeven.
Shiz is de laatste tijd veel te liefquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
die was er al.
een héle uitgebreide.
en als mensen dan toch iets kwamen vragen, werden ze met hooivorken en fakkels terug naar die OP gejaagd.
thanks, kom er net wel achter dat heel veel chinese ip camera's zo lek als een mandje zijn. Mijn maginon van de aldi is net zo lek. Via een omweg kom je in de dump terecht waar alles bijna plaintext staat admin password, SSID, wifi wachtwoorden alles.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ispy, is het beste freeware programma dat ik ken met enorm veel ondersteuning voor tig soorten camera's, veel features en veeel updates
[
Ik zag bij de Kijkshop Macgyver zaklampen liggen. Nu ben ik als jaren 80 fan natuurlijk dol op Macgyver maar deze komt met een blauwe 18650 accu.... vragen om problemen bij Kijkshop klantenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:55 schreef mickeyD het volgende:
oh en nog ff een waarschuwing (en tip) voor mensen die zaklampies halen uit china: gooi de lader die je er bij krijgt meteen weg, of verhoog je brand verzekering.
verkoop geen zaklampen die 18650's gebruiken door aan familie of kennisen,(tenzij ze wijs zijn met electronica) maar alleen aan vreemden die je adres niet kennen (LOL)
wees slim, en schaf gewoon 1x iets goeds aan: intellicharge i4
laad alles op wat uit azie komt, en ook nog je AA's en AAA's
kost wat, maar dan heb (houd) je ook wat
En voor die in mijn ogen lichte case beschadigingen krijg je al een geheel nieuwe opgestuurd, toch aardig van de verkoper, hij had je ook een gedeelte kunnen terug vergoeden, zolang de lamp zelf gewoon zijn werking doet..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef Boppos het volgende:
Bij die spiegels met die coupon krijg je nu:
This coupon could only be used 250 times.![]()
Vorige week die zaklamp binnen gehad met 6x een XM-L T6 ledje erin. Deze is niet noemenswaardig feller dan een 3x XM-L T6 zaklamp. Echter was hij wel 10 euro duurde... en beschadigd toen ik hem binnen kreeg. Dus heb de verkoper op ebay gemaild en ik krijg een nieuwe op gestuurd.![]()
Ik ben wel van plan om goede panasonic 3400mAh 18650 cellen te hallen. Deze kunnen hogere ampères aan en dan kijken of ik de electronica in de zaklamp iets kan tweaken om de led een beetje op te drijven. Er is zat te vinden op candlepowerforums.com of budgetlightforum.com over drivers voor XM-L T6 led's. (en nee dit zijn geen drivers zoals voor je pc maar "printplaatjes" oom die led's aan te sturen)
Hieronder de foto's die ik naar de ebay verkoper had gestuurd van de beschadigingen op de lamp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
p.s. de foto's zijn gemaakt met een Jiayu G3. welke overdag dus wel redelijke foto's maakt maar met wat minder licht ruk presteert.
Ik had dat ook als voorstel gegeven in mijn steen kolen engelsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
En voor die in mijn ogen lichte case beschadigingen krijg je al een geheel nieuwe opgestuurd, toch aardig van de verkoper, hij had je ook een gedeelte kunnen terug vergoeden, zolang de lamp zelf gewoon zijn werking doet..
Fenix = DUURquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:45 schreef monkeybrain het volgende:
Ik noem dat gewoon standaard Chinalampen kwaliteitEcht tig keer gehad.
Daarom zal ik ook niet meer zo snel zoiets kopen, haal wel een Fenix.
Hij had zo'n medelijden met je Engels dat ie een nieuwe op gaat sturenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:46 schreef Boppos het volgende:
[..]
Ik had dat ook als voorstel gegeven in mijn steen kolen engels:
I did receive my flash light yesterday but it was damaged at some points. It has some buts and scratches. In the advertisement was told it is Brand new. Look at the pictures to see for your self. I would like a partial refund if thats posible.
En toen kreeg ik terug:
Hi friend, I’m sorry to see that, it must be damaged during the shipping, so how about we resend one new freely for you?
Have a good day.
Blijkbaar heb ik een nieuwe vriend!!![]()
Nu nog afwachten of ik er echt 1 opgestuurd krijg.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef bartvangils het volgende:
Ga m'n WiFi thuis was vernieuwen (nu nog een 'oude' US Robotics 801.11b router).
'k Heb de volgende besteld:
Router: Tenda W308R
en
Range extender: Tenda A30
reviewke volgt als alles binnen is.
Klopt, maar die kan voluit 2 uur branden zonder door te branden en heeft een fatsoenlijke afwerking. Draai je lamp eens open en kijk naar het vieze soldeerwerk + metaalschaaf omdat het uit een prutjesfabriek komt.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:48 schreef Boppos het volgende:
[..]
Fenix = DUUR
die standaard 3x XML-T6 lamp is qwa licht echt niet minder dan een 8 tot 12 keer zo dure fenix!
/spuit11 (topic gaat te snel voor mijquote:
Ik hou van prutsen aan electronica, software en mechanica. Daarom heb ik geen appel producten en wel china tab's, phone's, cheap acer laptops (met ssd en andere upgrades), zelf gemaakt home servertje(ipv een NAS), mediacenter door heel het huis, een paar kist radio's, een motor uit 1981 en een oude starlet waar je bijna alles nog zelf aan kan doen... en daarbij dus nu ook zaklampenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Klopt, maar die kan voluit 2 uur branden zonder door te branden en heeft een fatsoenlijke afwerking. Draai je lamp eens open en kijk naar het vieze soldeerwerk + metaalschaaf omdat het uit een prutjesfabriek komt.
Op zich niet erg want de prijs is cheap.... maar je moet niet denken dat je eens superdealtje krijgt. Ik adviseer ook altijd om de lamp te reinigen en het schroefdraad te smeren, doen ze niet in de fabriek.
Interesting! Iemand hier ervaring met China routers? Als ze een beetje degelijk zijn kan ik er ook wel twee van gebruiken!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:59 schreef bartvangils het volgende:
Ga m'n WiFi thuis was vernieuwen (nu nog een 'oude' US Robotics 801.11b router).
'k Heb de volgende besteld:
Router: Tenda W308R
en
Range extender: Tenda A30
reviewke volgt als alles binnen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vertel dat ook even aan mijn pakketjes van 13 en 17 aprilquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef davedavy het volgende:
DX order 5 mei besteld, vandaag binnen. DX is back in the race?Wat was je uiteindelijk kwijt voor dat ding? Zijn redelijk prijzig of niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:40 schreef Boppos het volgende:
Bij die spiegels met die coupon krijg je nu:
This coupon could only be used 250 times.![]()
Vorige week die zaklamp binnen gehad met 6x een XM-L T6 ledje erin. Deze is niet noemenswaardig feller dan een 3x XM-L T6 zaklamp. Echter was hij wel 10 euro duurde... en beschadigd toen ik hem binnen kreeg. Dus heb de verkoper op ebay gemaild en ik krijg een nieuwe op gestuurd.![]()
Ik ben wel van plan om goede panasonic 3400mAh 18650 cellen te hallen. Deze kunnen hogere ampères aan en dan kijken of ik de electronica in de zaklamp iets kan tweaken om de led een beetje op te drijven. Er is zat te vinden op candlepowerforums.com of budgetlightforum.com over drivers voor XM-L T6 led's. (en nee dit zijn geen drivers zoals voor je pc maar "printplaatjes" oom die led's aan te sturen)
Hieronder de foto's die ik naar de ebay verkoper had gestuurd van de beschadigingen op de lamp.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
p.s. de foto's zijn gemaakt met een Jiayu G3. welke overdag dus wel redelijke foto's maakt maar met wat minder licht ruk presteert.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |