abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126568758
quote:
Kinderen van dode man vermist in Doorn

UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.

De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.

Route + Mogelijke route.

Nog meer mogelijke routes/bestemmingen.

Updates:
http://www.nu.nl/binnenla(...)imburgse-elsloo.html
http://nos.nl/artikel/504661-nieuwe-zoektocht-broers-zeist.html

Overzichtkaart waar al gezocht is en waar ze zijn geweest
http://goo.gl/maps/TO2Ew

Amber Alert:
http://www.amberalertnederland.nl/default.aspx?lang=nl
Inmiddels ook internationaal

Tijdlijnen:
http://www.rtl.nl/compone(...)_ruben_en_julian.xml

http://www.hartvannederla(...)ing-ruben-en-julian/

Liveblog Utrecht

https://twitter.com/FloortjeHVNL

Overzicht van de Politie over de zaak Julian en Ruben:
https://www.politie.nl/ge(...)oertjes/de-zaak.html

Laatste nieuws door politie op 14-05-2012:
http://www.politie.nl/nie(...)miste-broertjes.html

Filmpje auto vader in Leersum (kunt zien dat hij gekeerd is) Filmpje staat helaas in omgekeerde volgorde overigens
  donderdag 16 mei 2013 @ 02:49:13 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126568762
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Van het gat en die kruisen? Waar?
Twitter en RTV Utrecht. Waren takjes die over elkaar lagen. Niet eens een touwtje...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_126568767
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:47 schreef piepie het volgende:

[..]

daarom zat ik aan een oost-europeaan te denken, die doen de gekste dingen voor geld
En wat zou daarmee bereikt worden, met zo'n verdwijntrucage? Als ze nog leven ergens opduiken dan betekent dat dat ze de rest van hun leven bij de moeder blijven. Moet de vader 'echt' gewild hebben.

Ze leven niet meer. Maar goed, in de zaak Natalee Holloway hebben mensen ook nog jaren geloofd dat ze ontvoerd was en nog leefde. :O
pi_126568772
Ik wilde nog even op Kuil reageren, maar weet niet hoe ik uit vorige topic moet quoten.
Die eventuele oost-europeaan is dan natuurlijk al eerder goed betaald om dit te doen wilde ik zeggen.
pi_126568776
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:51 schreef piepie het volgende:
Ik wilde nog even op Kuil reageren, maar weet niet hoe ik uit vorige topic moet quoten.
Die eventuele oost-europeaan is dan natuurlijk al eerder goed betaald om dit te doen wilde ik zeggen.
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiėren.

Dat gepinde geld is waarschijnlijk een dwaalspoor. Uit onvrede met de sterk versoberde omgangsregeling wilde hij het de instanties waarschijnlijk zo moeilijk mogelijk maken.
pi_126568783
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:48 schreef webb2012 het volgende:

[..]

De man had 170 euro gepint, toen hij gevonden werd had hij nog 45 euro op zak. Lijkt me niet dat een oost-europeaan voor 125 euro zoiets doet..
nee niet voor dat bedrag, die is dan al eerder vet betaald geweest
pi_126568786
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:52 schreef kuil het volgende:

[..]

Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiėren.

Dat gepinde geld is waarschijnlijk een dwaalspoor. Uit onvrede met de sterk versoberde omgangsregeling wilde hij het de instanties waarschijnlijk zo moeilijk mogelijk maken.
Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?
  donderdag 16 mei 2013 @ 02:55:30 #8
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126568789
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?
Voor zover we weten lag dat ding in de buurt van het lichaam
pi_126568792
quote:

[..]

Dat gaat de politie nooit bekend maken, dus dit blijft enkel speculeren.
pi_126568797
quote:

[..]

Ja, is ook een goeie vraag natuurlijk...
I´m back.
pi_126568799
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Voor zover we weten lag dat ding in de buurt van het lichaam
Ja, maar wat kun je er evt mee doen, waarom koopt iemand dat, die doet wat hij doet?
I´m back.
pi_126568803
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:55 schreef kuil het volgende:

[..]

Dat gaat de politie nooit bekend maken, dus dit blijft enkel speculeren.
Het is allemaal speculeren, want alleen datgene napraten wat de politie laat weten dat levert niets op...
I´m back.
pi_126568805
dat geld blijft ook een groot vraagteken
  donderdag 16 mei 2013 @ 02:59:05 #14
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_126568806
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Twitter en RTV Utrecht. Waren takjes die over elkaar lagen. Niet eens een touwtje...
Volgens nu.nl waren er ook twee takken tegen een boom gespijkerd. http://www.nu.nl/algemeen(...)ruisen-in-zeist.html
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_126568808
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:58 schreef piepie het volgende:
dat geld blijft ook een groot vraagteken
Zowieso al zou hij de spanband / sleepkabel van dat geld gekocht hebben(waar ik niet van uitga..) Neem aan dat je standaard een sleepkabel op zijn minst in de auto hebt liggen. Dan kost dat geen 125 euro..
pi_126568817
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 02:59 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Zowieso al zou hij de spanband / sleepkabel van dat geld gekocht hebben(waar ik niet van uitga..) Neem aan dat je standaard een sleepkabel op zijn minst in de auto hebt liggen. Dan kost dat geen 125 euro..
denk ook niet dat hij dat die avond heeft gekocht, dus waaraan is dan dat geld uitgegeven?
pi_126568823
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:00 schreef piepie het volgende:

[..]

denk ook niet dat hij dat die avond heeft gekocht, dus waaraan is dan dat geld uitgegeven?
Dat is de grote vraag.. Al kan hij ondertussen wat eten gekocht hebben, sommige denken dat hij langs de McDonalds geweest is.. Die heeft als het goed is de beelden opgestuurd naar de politie etc.. Dus allemaal afwachten.. Maar 125 euro aan McDonalds is ook wat veel(al is de MC wel duur :P )
  donderdag 16 mei 2013 @ 03:04:28 #18
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_126568827
Vwb die spanband en sleepkabel, het is goed mogelijk dat de vader deze meegenomen heeft naar de plek van zijn zelfmoord als eventuele hulpmiddelen om zichzelf op te hangen maar uiteindelijk niet nodig bleek te hebben. De spanband is ook niet per se relevant omdat deze slechts in de buurt van de vader is gevonden. Die kan er ook gewoon hebben gelegen, vergeten door een eerdere bezoeker die hem had gebruikt om een koelbox of picknickmand vast te sjorren oid.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_126568838
Waarschijnlijk heeft de man (grotendeels) uit wraak gehandeld. Dit verklaart wellicht ook de zelfmoordbrief op zijn computer. Gezien de voorgeschiedenis is de kans is groot dat daarin grove verwijten stonden aan zijn ex-vrouw. Feiten die niet in de openbaarheid worden gebracht.

De rest van zijn handelingen, resulterend in het zo goed mogelijk verbergen van zijn kinderen, behoren ook tot dit wraakmotief.

Het geld kan heel goed een dwaalspoor zijn. Hij kan gewoon een deel hebben weggegooid om het te doen laten lijken dat hij nog allerlei betalingen heeft gedaan.
pi_126568840
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:02 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Dat is de grote vraag.. Al kan hij ondertussen wat eten gekocht hebben, sommige denken dat hij langs de McDonalds geweest is.. Die heeft als het goed is de beelden opgestuurd naar de politie etc.. Dus allemaal afwachten.. Maar 125 euro aan McDonalds is ook wat veel(al is de MC wel duur :P )
kan me niet voorstellen McDonalds, daar werken veel mensen en moet iemand zich hem hebben herinnerd lijkt me.

Ik zit gewoon weer stiekum te denken dat hij dat geld aan degene heeft gegeven die zijn kinderen heeft meegnomen om te tanken onderweg bijvoorbeeld (op weg naar oost-Europa .... sorry).
pi_126568842
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:06 schreef kuil het volgende:
Het geld kan heel goed een dwaalspoor zijn. Hij kan gewoon een deel hebben weggegooid om het te doen laten lijken dat hij nog allerlei betalingen heeft gedaan.
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken..
pi_126568844
quote:
99s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef piepie het volgende:

[..]

kan me niet voorstellen McDonalds, daar werken veel mensen en moet iemand zich hem hebben herinnerd lijkt me.

Ik zit gewoon weer stiekum te denken dat hij dat geld aan degene heeft gegeven die zijn kinderen heeft meegnomen om te tanken onderweg bijvoorbeeld (op weg naar oost-Europa .... sorry).
Kan het me niet voorstellen dat die kinderen zijn meegenomen naar een oost europees land.
pi_126568848
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:09 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Kan het me niet voorstellen dat die kinderen zijn meegenomen naar een oost europees land.
hopelijk zal de tijd het leren, ik sluit niets uit in deze bizarre zaak.

Welterusten allemaal hier .... :)
  donderdag 16 mei 2013 @ 03:10:27 #24
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_126568850
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 03:08 schreef webb2012 het volgende:

[..]

Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken..
Welnee. Mensen die gratis geld vinden??
pi_126568851
Iemand die met voorbedachte rade zichzelf en zijn kinderen om het leven brengt heeft ongetwijfeld nagedacht over mogelijke dwaalsporen. Hij moet natuurlijk ook hebben bedacht dat de kwelling bij zijn ex des te groter is als de kinderen relatief laat of helemaal nooit worden gevonden. Des te harder de wraak dus. Klinkt allemaal heel logisch. Als de voorbereiding echt heel goed was is het meest waarschijnlijke scenario dat ze nooit worden gevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')