quote:Kinderen van dode man vermist in Doorn
UTRECHTSE HEUVELRUG -
In Doorn is de politie op zoek naar twee jongetjes (7 en 9), die nooit zijn teruggekeerd nadat ze met hun vader op pad waren gegaan.
De vader heeft zelfmoord gepleegd en is gevonden in Het Doornse Gat, meldt de politie volgens RTV Utrecht. Maar van zijn twee zoontjes mist ieder spoor. De kinderen hebben donkerblond haar en een mager postuur.
Twitter en RTV Utrecht. Waren takjes die over elkaar lagen. Niet eens een touwtje...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:46 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Van het gat en die kruisen? Waar?
En wat zou daarmee bereikt worden, met zo'n verdwijntrucage? Als ze nog leven ergens opduiken dan betekent dat dat ze de rest van hun leven bij de moeder blijven. Moet de vader 'echt' gewild hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:47 schreef piepie het volgende:
[..]
daarom zat ik aan een oost-europeaan te denken, die doen de gekste dingen voor geld
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiėren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:51 schreef piepie het volgende:
Ik wilde nog even op Kuil reageren, maar weet niet hoe ik uit vorige topic moet quoten.
Die eventuele oost-europeaan is dan natuurlijk al eerder goed betaald om dit te doen wilde ik zeggen.
nee niet voor dat bedrag, die is dan al eerder vet betaald geweestquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:48 schreef webb2012 het volgende:
[..]
De man had 170 euro gepint, toen hij gevonden werd had hij nog 45 euro op zak. Lijkt me niet dat een oost-europeaan voor 125 euro zoiets doet..
Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:52 schreef kuil het volgende:
[..]
Gewoon in dat topic quoten en dan de tekst kopiėren.
Dat gepinde geld is waarschijnlijk een dwaalspoor. Uit onvrede met de sterk versoberde omgangsregeling wilde hij het de instanties waarschijnlijk zo moeilijk mogelijk maken.
Voor zover we weten lag dat ding in de buurt van het lichaamquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?
Dat gaat de politie nooit bekend maken, dus dit blijft enkel speculeren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag gezien de spanband / sleepkabel die gevonden is of in elk geval gedeelte.. wat hij daarmee gedaan heeft. Heeft hij zich hiermee opgehangen of lag dit gewoon op de grond etc.. ?
Ja, is ook een goeie vraag natuurlijk...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:54 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Ja, maar wat kun je er evt mee doen, waarom koopt iemand dat, die doet wat hij doet?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor zover we weten lag dat ding in de buurt van het lichaam
Het is allemaal speculeren, want alleen datgene napraten wat de politie laat weten dat levert niets op...quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:55 schreef kuil het volgende:
[..]
Dat gaat de politie nooit bekend maken, dus dit blijft enkel speculeren.
Volgens nu.nl waren er ook twee takken tegen een boom gespijkerd. http://www.nu.nl/algemeen(...)ruisen-in-zeist.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Twitter en RTV Utrecht. Waren takjes die over elkaar lagen. Niet eens een touwtje...
Zowieso al zou hij de spanband / sleepkabel van dat geld gekocht hebben(waar ik niet van uitga..) Neem aan dat je standaard een sleepkabel op zijn minst in de auto hebt liggen. Dan kost dat geen 125 euro..quote:
denk ook niet dat hij dat die avond heeft gekocht, dus waaraan is dan dat geld uitgegeven?quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:59 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zowieso al zou hij de spanband / sleepkabel van dat geld gekocht hebben(waar ik niet van uitga..) Neem aan dat je standaard een sleepkabel op zijn minst in de auto hebt liggen. Dan kost dat geen 125 euro..
Dat is de grote vraag.. Al kan hij ondertussen wat eten gekocht hebben, sommige denken dat hij langs de McDonalds geweest is.. Die heeft als het goed is de beelden opgestuurd naar de politie etc.. Dus allemaal afwachten.. Maar 125 euro aan McDonalds is ook wat veel(al is de MC wel duurquote:Op donderdag 16 mei 2013 03:00 schreef piepie het volgende:
[..]
denk ook niet dat hij dat die avond heeft gekocht, dus waaraan is dan dat geld uitgegeven?
kan me niet voorstellen McDonalds, daar werken veel mensen en moet iemand zich hem hebben herinnerd lijkt me.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:02 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Dat is de grote vraag.. Al kan hij ondertussen wat eten gekocht hebben, sommige denken dat hij langs de McDonalds geweest is.. Die heeft als het goed is de beelden opgestuurd naar de politie etc.. Dus allemaal afwachten.. Maar 125 euro aan McDonalds is ook wat veel(al is de MC wel duur)
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken..quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:06 schreef kuil het volgende:
Het geld kan heel goed een dwaalspoor zijn. Hij kan gewoon een deel hebben weggegooid om het te doen laten lijken dat hij nog allerlei betalingen heeft gedaan.
Kan het me niet voorstellen dat die kinderen zijn meegenomen naar een oost europees land.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:07 schreef piepie het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen McDonalds, daar werken veel mensen en moet iemand zich hem hebben herinnerd lijkt me.
Ik zit gewoon weer stiekum te denken dat hij dat geld aan degene heeft gegeven die zijn kinderen heeft meegnomen om te tanken onderweg bijvoorbeeld (op weg naar oost-Europa .... sorry).
hopelijk zal de tijd het leren, ik sluit niets uit in deze bizarre zaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:09 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen dat die kinderen zijn meegenomen naar een oost europees land.
Welnee. Mensen die gratis geld vinden??quote:Op donderdag 16 mei 2013 03:08 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Zo had ik het inderdaad nog niet bekeken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |