Het kan natuurlijk wel dat het vermoorden van zijn kinderen een soort van extra stok achter de deur was voor de suïcidepoging. Nadat zijn kinderen dood waren was er zeker geen weg meer terug.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoonweg idioot. Als hij compassie had met kinderen hing hj zich niet op daar waar ze hem makkelijk konden vinden..
Lees je eigen posts eens terugquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Prospera het volgende:
[..]
Huh had hij compassie met kinderen? Leg uit
Klopt wel, het is iets van alle tijden. Deze heeft er iets meer werk van gemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee. Dit is er altijd geweest.
Meestal weet de vader zich echter niet te bedwingen en liggen de kinderen gewoon dood in huis.
Het is hetzelfde drama.
Mm, en er zijn veel meer vaders die het allemaal geen ruk kan schelen ook dat ze hun kinderen niet meer zien.quote:
Precies. Als het water maar diep genoeg is is de kans dat ze gevonden worden zeer klein. Tenzij ze elk plasje water in de omgeving met duikapparatuur gaan onderzoeken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bovendien drijven lijken af.
Ik ga er eigenlijk van uit dat de jongens te water zijn gelaten. Lijkt me de slimste methode.
Niet zijn kinderen, kinderen in het algemeen. Die hem hadden kunnen zien hangen bij het Doornse Gatquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef kuil het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel dat het vermoorden van zijn kinderen een soort van extra stok achter de deur was voor de suïcidepoging. Nadat zijn kinderen dood waren was er zeker geen weg meer terug.
Die komen eens weer boven. In een oceaan/zee wellicht niet als ze in een zeegrot liggen. Hier welquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef kuil het volgende:
[..]
Precies. Als het water maar diep genoeg is is de kans dat ze gevonden worden zeer klein. Tenzij ze elk plasje water in de omgeving met duikapparatuur gaan onderzoeken.
Het wordt weer een blabla verhaal dat er fouten gemaakt zijn, dat de politie beter had kunnen optreden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik weet het niet, maar de politie heeft iig steken laten vallen inmiddels
Klopt. Ik vroeg me alleen af wat voor de vader de doorslag was om ook zijn kinderen mee te nemen in de dood. Ik kan me zo voorstellen dat als je eerst je kinderen hebt vermoord, dat je daarna zeker niet meer wilt leven en 100% overtuigd bent dat je zelfmoord moet plegen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zijn kinderen, kinderen in het algemeen. Die hem hadden kunnen zien hangen bij het Doornse Gat
Mwah, denk niet dat de agenten in kwestie het kunnen verkroppen dat ze niks weten en dat ze ze niet kunnen vinden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt weer een blabla verhaal dat er fouten gemaakt zijn, dat de politie beter had kunnen optreden.
en jammer dat de jongens zijn overleden/of jammer dat ze niet zijn gevonden.
Het is alleen maar een hype omdat die kinderen kwijt zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Ryan3 het volgende:
Kom op jongens... media-aandacht en een hype...
Een soort polderlandse variant van de shootings?
Als je zegt dat het gaat toenemen dan bedoel je toch intrinsiek dat er meer familie-drama's zullen komen?
En waarom dan, toch niet vanwege de media en de hype?
wat een onbenullige reactie, lijken drijven na 5 dagen door gasophoping. Daarna zinken ze weer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dikke kans dat ze dan een keer gevonden worden
Niks blabla. Van de camerabeelden in Leersum hebben ze de volgorde omgedraaid en dat toegegeven. En met de tijd is ook iets misquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het wordt weer een blabla verhaal dat er fouten gemaakt zijn, dat de politie beter had kunnen optreden.
Ja, maar het zal niet betekenen voorshands dat allerlei zogenaamd radeloze vaders nu ook ineens dat soort plannen gaan bedenken, toch.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is alleen maar een hype omdat die kinderen kwijt zijn.
Als de kinderen gevonden waren en de vader kwijt was dan was er lang zo veel niet aan de hand geweest.
Het feit dat de kinderen van de aardbodem verdwenen lijken, door de eigen ouder, is wat deze zaak vreemd maakt.
Nou, een hoop bla bla zal idd standaard gereutel zonder enige grond zijn, maar dat verhaal van het verkeerdom monteren van de videobeelden, en dus ook een bestuurder vragen te reageren die net voor zich op de weg een auto had zien keren, terwijl die auto helemaal niet voor die zwarte auto gekeerd is, vind ik behoorlijke fouten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vrees er wel voor dat iig een paar van die vaders of moeders het zullen proberenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar het zal niet betekenen voorshands dat allerlei zogenaamd radeloze vaders nu ook ineens dat soort plannen gaan bedenken, toch.
Zo is dat. Niks blabla aan zoals ik al zei. Gewoon toegegeven feiten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, een hoop bla bla zal idd standaard gereutel zonder enige grond zijn, maar dat verhaal van het verkeerdom monteren van de videobeelden, en dus ook een bestuurder vragen te reageren die net voor zich op de weg een auto had zien keren, terwijl die auto helemaal niet voor die zwarte auto gekeerd is, vind ik behoorlijke fouten.
Dat mag ik hopen van niet....quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar het zal niet betekenen voorshands dat allerlei zogenaamd radeloze vaders nu ook ineens dat soort plannen gaan bedenken, toch.
Zo gaat het elke keer bij een vermist kind.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, een hoop bla bla zal idd standaard gereutel zonder enige grond zijn, maar dat verhaal van het verkeerdom monteren van de videobeelden, en dus ook een bestuurder vragen te reageren die net voor zich op de weg een auto had zien keren, terwijl die auto helemaal niet voor die zwarte auto gekeerd is, vind ik behoorlijke fouten.
Is nu ineens geen blabla meer??quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zo gaat het elke keer bij een vermist kind.
Achteraf fouten bekennen.
Ergens blijf ik de vage indruk houden dat deze zaak eigenlijk clear cut zal blijken te zijn, maar dat we dit door toevallige omstandigheden nu nog niet zien hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vrees er wel voor dat iig een paar van die vaders of moeders het zullen proberen
Ik heb geen idee. Een kloppende tijdlijn (voor mijn part met idd gaten) is wel het minste..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:41 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ergens blijf ik de vage indruk houden dat deze zaak eigenlijk clear cut zal blijken te zijn, maar dat we dit door toevallige omstandigheden nu nog niet zien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |