Ja, klopt, en toch past het niet bij wat je weet bijv. over zijn beroep, mensen weer op weg helpen in het arbeidsproces toch?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en dan heb ik nog m'n twijfels over de hoogte van z'n kindervriend gehalte, want ik vind het nogal een risico dat je een ander kind een flink trauma bezorgt door je op een speelplaats te verhangen, met mooi weer, tijdens een vakantie.
Het hadden zomaar twee andere jongentjes van 7 en 9 kunnen zijn die hem gevonden hadden.

Hij was de weg kwijt en zijn enige houvast was kinderen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, en dan heb ik nog m'n twijfels over de hoogte van z'n kindervriend gehalte, want ik vind het nogal een risico dat je een ander kind een flink trauma bezorgt door je op een speelplaats te verhangen, met mooi weer, tijdens een vakantie.
Het hadden zomaar twee andere jongentjes van 7 en 9 kunnen zijn die hem gevonden hadden.

Zo worden hun eigen kinderenmoordenaars vaak gezien door de omgeving.. Zie mijn Engelstalige post van vrij/za (weliswaar ergens vandaan geplukt)quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:19 schreef kuil het volgende:
[..]
’Denis sociale en vriendelijke man’
"Jeroen Denis, de vader van de twee vermiste kinderen, groeide op in Wijk bij Duurstede en stond bij iedereen te boek als een vriendelijke en uiterst sociale man."

En die bezorgt hij dan graag een trauma??quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij was de weg kwijt en zijn enige houvast was kinderen.

Nee, in het water duiken ze juist vaak weer opquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef kuil het volgende:
Als hij zijn kinderen vergoed wilde laten verdwijnen is het aannemelijker dat ze in het water liggen dan dat ze begraven zijn.

Vergoed ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef kuil het volgende:
Als hij zijn kinderen vergoed wilde laten verdwijnen is het aannemelijker dat ze in het water liggen dan dat ze begraven zijn.

quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:20 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij was de weg kwijt en zijn enige houvast was kinderen.
Je snapt het niet, hij hing zich juist op bij kinderen omdat hij ze vermoordt had.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En die bezorgt hij dan graag een trauma??

Ik gok dat het gaat toenemen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Tja och, hij is niet de eerste en niet de laatste.

Nee. Dat is gewoonweg idioot. Als hij compassie had met kinderen hing hj zich niet op daar waar ze hem makkelijk konden vinden..quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
[..]
Je snapt het niet, hij hing zich juist op bij kinderen omdat hij ze vermoordt had.
Kost enige emotionele inzicht ;-)

Niet als ze verzwaard waren. Ik denk dat zo'n persoon wel over de verschillende mogelijkheden nadenkt. We mogen intussen toch wel aannemen dat zijn doel was dat om de kinderen zo lang mogelijk/voorgoed verborgen te laten blijven.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, in het water duiken ze juist vaak weer op

Welnee. Dit is er altijd geweest.quote:

Ook danquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef kuil het volgende:
[..]
Niet als ze verzwaard waren. Ik denk dat zo'n persoon wel over de verschillende mogelijkheden nadenkt. We mogen intussen toch wel aannemen dat zijn doel was dat om de kinderen zo lang mogelijk/voorgoed verborgen te laten blijven.

Het zou me niks verbazen als de politie er al met hun neus bovenop hadden gestaan.. Bijvoorbeeld bij het doornse gat waar vader gevonden is.quote:

Bovendien drijven lijken af.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef kuil het volgende:
[..]
Niet als ze verzwaard waren. Ik denk dat zo'n persoon wel over de verschillende mogelijkheden nadenkt. We mogen intussen toch wel aannemen dat zijn doel was dat om de kinderen zo lang mogelijk/voorgoed verborgen te laten blijven.
[..]
Typo

Huh had hij compassie met kinderen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Dat is gewoonweg idioot. Als hij compassie had met kinderen hing hj zich niet op daar waar ze hem makkelijk konden vinden..

Ik weet het niet, maar de politie heeft iig steken laten vallen inmiddelsquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als de politie er al met hun neus bovenop hadden gestaan.. Bijvoorbeeld bij het doornse gat waar vader gevonden is.

Dikke kans dat ze dan een keer gevonden wordenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bovendien drijven lijken af.
Ik ga er eigenlijk van uit dat de jongens te water zijn gelaten. Lijkt me de slimste methode.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |