Ik zou denk ik - hoop ik - positief en blij reageren. Ik denk dat er sowieso wel 'buitenaards leven' is, gezien de hoeveelheid sterren en planeten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:38 schreef pietjefiets het volgende:
Stel je voor: wetenschappers vinden buiten ons zonnestelsel een bewoonbare planeet met andere levensvormen. Hoe zou jij op dit nieuws reageren en wat zou dit voor invloed op de mensheid kunnen hebben?
Denk dat ze nog binnen 24 uur met een excuus komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:43 schreef superdrufus het volgende:
Sowieso zou het iets zeggen over religie en onze plaats in het heelal. Mensen hebben altijd het idee gehad dat ze speciaal waren en dat het heelal speciaal voor hun gemaakt zijn. Door het vinden van andere levensvormen wordt onze rol in het heelal gemarginaliseerd.
Als ze de technologie hebben om hier te komen dan zijn we sowieso al "fucked", want dan liggen ze waarschijnlijk gigantisch voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:47 schreef lipjes het volgende:
We hebben sowieso geen enkele manier om contact met hun op te nemen.
En als hun dat wel hebben, dan hebben ze geen reden om dat te doen.
We zijn te barbaars in hun ogen, simpel als dat.
En mochten ze wel hierheen komen, dan is de kans klein dat het is om hun technologie te delen.
Dan zullen ze naar alle waarschijnlijkheid gewoon uit zijn op onze natuurlijke bronnen.
Daarom hebben ze ook geen enkele reden om deze kant op te komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als ze de technologie hebben om hier te komen dan zijn we sowieso al "fucked", want dan liggen ze waarschijnlijk gigantisch voor.![]()
Waarschijnlijk lachen ze zich dood wanneer wij bolletjes staal op hen schieten.
wel echt het eerste waar ik aan moest denken...quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Niet echt makkelijk om te vinden op tpb.
god besloot na de zonsvloed verder te gaan op een andere planeetquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:54 schreef Kowloon het volgende:
Aan iedereen die zich zorgen maakt over religieuzen. Is dat nou echt het eerste waar aan jullie kunnen denken? Als je zelf gelovig bent, oke, maar als niet-gelovige gelijk aan gelovigen denken vind ik wel een beetje vreemd. De meeste gelovigen zullen er echt wel een mouw aan weten te passen, maak je daar nou maar echt geen zorgen over.
Oh ok ....quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:19 schreef Life2.0 het volgende:
ze zijn nog bezig met de zoektoch naar intelligent leven hoor
Religie zal niet omvallen, het bestaat nu ook nog steeds ondanks wetenschappelijk bewijs dat God ons niet geschapen heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:41 schreef Elan het volgende:
Alle religie zou per direct omvallen. Chaos, oorlog, paniek.
Ik zou me er niet druk om maken die aliens zullen ons vernietigen of wij hen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |