Die speelt bij Barcelona, niet zo lastig dus.quote:
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die speelt toch helemaal niet mallerd!
Deze is te makkelijk. Niet doen dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Je ziet nu een lelijke lege plek zonder 't gehandicaptenplatform.
Amsterdammers zijn verstandelijk gehandicapt hahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk. Niet doen dus.
Ziet er normaal een stuk beter uit ja met al die mongolen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Jij begon met die plaatjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee als ik het moet zeggen: Alba speelt niet vanavond.
Daar doen ze normaal atletiek toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
Die ruimte achter de goals![]()
![]()
Sneu voor die fans
Chelsea en Benfica hebben zoiets niet nodig nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Ik verbaas me altijd dat 90% daarvan bij een doelpunt voor ajax spontaan geneest. Springen allemaal op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er normaal een stuk beter uit ja met al die mongolen.
Alleen als ze tegen Fener zouden spelen. Zij hebben ook kaarten trouwens, ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Caland lul, jij zou toch in Amsterdam zitten met die Chelsea maten van je?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Het lijkt wel als of bepaalde mensen hier voor het eerst de ArenA op TV zien
En Luisao passt de bal naar de rechtsback.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
De wedstrijd is al begonnen hoor mensen.
De bukkake cirkel waar je moeder bij de warming-up in zat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat zijn dat voor rare kringen op die grasmat in het penaltygebied etc?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord voor het laatst kampioen in 1999
Laatste succes: 2002 UEFA - Cup 11 jaar geleden
Enige club die de afgelopen 15 jaar met dubbele cijfers verloor
Enige club van de traditionele top 3 die de afgelopen 30 jaar eindigde met een negatief doelsaldo én in het rechterrijtje
Pakte in 37 jaar tijd net zoveel landstitels als Ajax in drie jaar
Noemt zich tegen beter weten in nog steeds een 'topclub'![]()
Jezusquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bukkake cirkel waar je moeder bij de warming-up in zat.
quote:
Of je koopt gewoon goede voetbalschoenen in plaats van die baggerzooi met felle kleurtjes.quote:
Ja het ligt aan de kleur van de schoen dat ze uitglijden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Of je koopt gewoon goede voetbalschoenen in plaats van die baggerzooi met felle kleurtjes.
Voor velen is Amsterdam een gezwelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef DeLuna het volgende:
Is het nou zo erg dat het in Amsterdam is? He jongens toch.
Sparta is sowieso de mooiste club van Rotterdam, dus zelfs in de eigen stad zijn jullie niet de mooiste, laat staan van Zuid-Holland of Nederlandquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En toch bestaat er geen mooiere club. Is dat even wat.
Ja. Die schoenen zijn bagger van kwaliteit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het ligt aan de kleur van de schoen dat ze uitglijden.
Uhuh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta is sowieso de mooiste club van Rotterdam, dus zelfs in de eigen stad zijn jullie niet de mooiste, laat staan van Zuid-Holland of Nederland
Ik snap het ook niet. De beste club van Nederland zit in Amsterdam. Dan lijkt het mij toch logisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef DeLuna het volgende:
Is het nou zo erg dat het in Amsterdam is? He jongens toch.
Zijn ze niet gewend.quote:
De beste van Rotterdam, de beste van Zuid-Holland. Mooier kan niet!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta is sowieso de mooiste club van Rotterdam, dus zelfs in de eigen stad zijn jullie niet de mooiste, laat staan van Zuid-Holland of Nederland
Oh, jammer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor velen is Amsterdam een gezwel
Ik dacht zo even dat Davy dit zeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. De beste club van Nederland zit in Amsterdam. Dan lijkt het mij toch logisch.
Ben je niet meer voor Heerenveen?quote:
Jep, alleen jammer dat ze onder Rijkaard zijn gedegradeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De beste van Rotterdam, de beste van Zuid-Holland. Mooier kan niet!
Jawel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je niet meer voor Heerenveen?
Speciaal voor Iniesta?quote:
Klopt, veldje 69 is bij de Wallenquote:
116.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat heeft de beste middenvelder ter wereld met die pleuris mat daar te maken?
Nee. 116. Kijk de wedstrijd maar terug.quote:
sowwwwwwquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef RubenSosa het volgende:
Die oscar had ook wel gelijk zijn tweede mogen hebben voor het weggooien van de bal.
Een Oscar voor beste acteur en beste special effects jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef RubenSosa het volgende:
Die oscar had ook wel gelijk zijn tweede mogen hebben voor het weggooien van de bal.
Torres scoort wellicht in de 93e minuutquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Hierro het volgende:
Chelsea heeft nog geen enkele kans gecreëerd?
Het is als een puppy die je steeds vastgebonden aan een boom achterlaat en toch weer voor je huis staat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh god, hebben ze jou weer losgelaten ja? Hoe lang ga je het deze keer volhouden?
Marco Bakker mocht het gras maaien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat zijn dat voor graancirkels in het strafschopgebied?
quote:
Sub top danquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nah... beide teams zouden geen schijn van kans hebben tegen de halve finalisten van de CL.
graancirkels, aliens!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar in de zestien bij Chelsea zijn een paar rare sporen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die graancirkels komen daar omdat de buitenaardse wezens dachten vriendjes te kunnen ontmoeten, van buiten zag het er immers uit als een UFO
Daardoor lijkt het net alsof er ook lege plekken zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
trouwens best mooi om te zien, blauw en rood doorelkaar op de tribunes..
Dat dit kan
De bukkake cirkel waar je moeder in zat tijdens de warming up.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat zijn dat voor graancirkels in het strafschopgebied?
Ja je moet wel 2x kijken iddquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daardoor lijkt het net alsof er ook lege plekken zijn.
Weinig verschil met hoe het normaal lijkt dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daardoor lijkt het net alsof er ook lege plekken zijn.
Is bij Barcelona ook heel vaak zo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef Doublepain het volgende:
trouwens best mooi om te zien, blauw en rood doorelkaar op de tribunes..
Dat dit kan
1 keer is genoeg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bukkake cirkel waar je moeder in zat tijdens de warming up.
Het duurde 5 minuten.quote:
Klopt, dat is inderdaad perfect te beoordelen voor de tv.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Trebo het volgende:
Trouwens niks veranderd in de Arena vandaag.. net zo sfeerloos als anders.
Fashion statementquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Dit is vast wel vaker gevraagd, maar zo vaak kijk ik niet naar Chelsea...
Die keeper hé. Die heeft een helm. Waarom is dat?
Dat weet je wel troll kutquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Van de brommer gevallen op een queeste uitdoelpunten dubbel te laten tellenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Hij is met de brommer, zo door de Kanaaltunnelquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Je bent best grappig vandaag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan is het dus per definitie geen bukkake he.
Ja misschien leer je er nog wat van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent best grappig vandaag.Ga zo door.
ooow pow powquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja misschien leer je er nog wat van.
Slechte trollquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef onlogisch het volgende:
De Nieuwe Coentunnelquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is met de brommer, zo door de Kanaaltunnel
Ik hoop dat je in je broek poept.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja misschien leer je er nog wat van.
Bedankt voor deze positive feedback.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent best grappig vandaag.Ga zo door.
quote:
Slechte troll.quote:
Suarez speelt toch bij Liverpool?quote:
Nederlands en Engels in je zin, verfrissend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt voor deze positive feedback.
quote:
Luiz Suares?quote:
quote:
quote:
quote:
Oh ja, als jij een grapje maakt is het leuk, maar als er grapjes over Geo gemaakt worden mag dat niet.quote:
Haha en nu net doen of je trolt!!!quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze wachten tot jij een kant kiest...
Benfica
Vertelquote:
Europa League hè.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:08 schreef superniger het volgende:
[..]
heb je toevallig een plaatje van haar die je hier kan posten?
quote:
Chelsea speelt net zo afwachtend en met mietenvoetbal als in de Champions League finale van vorig jaar.quote:
sexy.quote:
Verdedigen is ook een vak. CHAMPIONS OF EUROPEquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Chelsea speelt net zo afwachtend en met mietenvoetbal als in de Champions League finale van vorig jaar.
Vies dikquote:
Maar niet van de wereld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Verdedigen is ook een vak. CHAMPIONS OF EUROPE
ze hebben zat kans gehad, maar als ze zo voor het doel gaan lopen kutten als een gemiddelde wedstrijd bij de Fjes (waar ze nog wel scorenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yup, echt een slecht team. Onbegrijpelijk dat dit zooitje ongeregeld de finale heeft gehaald.
Nee, dat is Louis alquote:
Ga weg, ik had je naar de keuken gestuurdquote:
Ik voorspel dat Chelsea verliest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ik voorspel een blunder van Benfica's keeper
Bedankt voor je bijdrage Hansquote:
Don't feed the..quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:12 schreef R-woud88 het volgende:
Waarom speelt ajax niet in het thuis shirt?
Kan jij ook niet naar de keuken met je zeer storende onzin?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga weg, ik had je naar de keuken gestuurd
Ze heeft naar me geluisterdquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Panzaet het volgende:
[..]
Kan jij ook niet naar de keuken met je zeer storende onzin?
niks mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |