Die speelt bij Barcelona, niet zo lastig dus.quote:
Moet jij zeggenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die speelt toch helemaal niet mallerd!
Deze is te makkelijk. Niet doen dus.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Je ziet nu een lelijke lege plek zonder 't gehandicaptenplatform.
Amsterdammers zijn verstandelijk gehandicapt hahahahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze is te makkelijk. Niet doen dus.
Ziet er normaal een stuk beter uit ja met al die mongolen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Jij begon met die plaatjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Okee als ik het moet zeggen: Alba speelt niet vanavond.
Daar doen ze normaal atletiek toch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
Die ruimte achter de goals![]()
![]()
Sneu voor die fans
Chelsea en Benfica hebben zoiets niet nodig nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef Panzaet het volgende:
Ik verbaas me altijd dat 90% daarvan bij een doelpunt voor ajax spontaan geneest. Springen allemaal op.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ziet er normaal een stuk beter uit ja met al die mongolen.
Alleen als ze tegen Fener zouden spelen. Zij hebben ook kaarten trouwens, ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
Caland lul, jij zou toch in Amsterdam zitten met die Chelsea maten van je?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Het lijkt wel als of bepaalde mensen hier voor het eerst de ArenA op TV zien
En Luisao passt de bal naar de rechtsback.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef tralalala het volgende:
De wedstrijd is al begonnen hoor mensen.
De bukkake cirkel waar je moeder bij de warming-up in zat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Wat zijn dat voor rare kringen op die grasmat in het penaltygebied etc?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord voor het laatst kampioen in 1999
Laatste succes: 2002 UEFA - Cup 11 jaar geleden
Enige club die de afgelopen 15 jaar met dubbele cijfers verloor
Enige club van de traditionele top 3 die de afgelopen 30 jaar eindigde met een negatief doelsaldo én in het rechterrijtje
Pakte in 37 jaar tijd net zoveel landstitels als Ajax in drie jaar
Noemt zich tegen beter weten in nog steeds een 'topclub'![]()
Jezusquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De bukkake cirkel waar je moeder bij de warming-up in zat.
quote:
Of je koopt gewoon goede voetbalschoenen in plaats van die baggerzooi met felle kleurtjes.quote:
Ja het ligt aan de kleur van de schoen dat ze uitglijden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Of je koopt gewoon goede voetbalschoenen in plaats van die baggerzooi met felle kleurtjes.
Voor velen is Amsterdam een gezwelquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef DeLuna het volgende:
Is het nou zo erg dat het in Amsterdam is? He jongens toch.
Sparta is sowieso de mooiste club van Rotterdam, dus zelfs in de eigen stad zijn jullie niet de mooiste, laat staan van Zuid-Holland of Nederlandquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En toch bestaat er geen mooiere club. Is dat even wat.
Ja. Die schoenen zijn bagger van kwaliteit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het ligt aan de kleur van de schoen dat ze uitglijden.
Uhuh.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta is sowieso de mooiste club van Rotterdam, dus zelfs in de eigen stad zijn jullie niet de mooiste, laat staan van Zuid-Holland of Nederland
Ik snap het ook niet. De beste club van Nederland zit in Amsterdam. Dan lijkt het mij toch logisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef DeLuna het volgende:
Is het nou zo erg dat het in Amsterdam is? He jongens toch.
Zijn ze niet gewend.quote:
De beste van Rotterdam, de beste van Zuid-Holland. Mooier kan niet!quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sparta is sowieso de mooiste club van Rotterdam, dus zelfs in de eigen stad zijn jullie niet de mooiste, laat staan van Zuid-Holland of Nederland
Oh, jammer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor velen is Amsterdam een gezwel
Ik dacht zo even dat Davy dit zeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. De beste club van Nederland zit in Amsterdam. Dan lijkt het mij toch logisch.
Ben je niet meer voor Heerenveen?quote:
Jep, alleen jammer dat ze onder Rijkaard zijn gedegradeerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De beste van Rotterdam, de beste van Zuid-Holland. Mooier kan niet!
Jawel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je niet meer voor Heerenveen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |