Waarom wil je 'm dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die vond ik net ook.
Ik ben alleen een ramp met photoshop
Waarom kijken er fok!kers naar mijn fobo die ik nooit zie posten.quote:Laatste voyeur(s)
Weissman
PlayingWithFire
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
AlDieWillenteKaaprenVaren
bobbernaut
Ame_thyst
Haque
Anonieme_Fokker
Nope, werkt gewoon zoals het moet.quote:
Die redstone powered het blok, die poweren de bovenste pistons... Maar die bovenste pistons horen het niet door te geven aan de onderste toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:36 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nope, werkt gewoon zoals het moet.
Hebben ze altijd gedaan. blok met een repeater gericht op de bovenste heeft altijd beide gepowerd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die redstone powered het blok, die poweren de bovenste pistons... Maar die bovenste pistons horen het niet door te geven aan de onderste toch?
Of is dit iets met blok updates?
wtf zegt die gast? tarch? battorns?quote:
Niet iedereen heeft engels als eerste taal sukkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft engels als eerste taal sukkelengels is ook niet mijn eerste taal, maar mijn uitspraak wel wel stukken beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zijn accent, alsof die daar wat aan kan doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
engels is ook niet mijn eerste taal, maar mijn uitspraak wel wel stukken beter...
Goed punt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef vogelkooi het volgende:
Earl grey engels spreken.
Als ik bij lezingen ben van een nederlander die engels praat(omdat ie er veel heeft gewoond) dan vraag ik dingen ook gewoon in nederlands. Ga ik wel naar de UK als ik engels wil praten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |