wtf zegt die gast? tarch? battorns?quote:
Niet iedereen heeft engels als eerste taal sukkelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft engels als eerste taal sukkelengels is ook niet mijn eerste taal, maar mijn uitspraak wel wel stukken beter...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is zijn accent, alsof die daar wat aan kan doenquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:15 schreef mschol het volgende:
[..]
engels is ook niet mijn eerste taal, maar mijn uitspraak wel wel stukken beter...
Goed punt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:32 schreef vogelkooi het volgende:
Earl grey engels spreken.
Als ik bij lezingen ben van een nederlander die engels praat(omdat ie er veel heeft gewoond) dan vraag ik dingen ook gewoon in nederlands. Ga ik wel naar de UK als ik engels wil praten..
als je bodyfat perc. Te hoog is kan dit nadelige gevolgen hebben voor de toevoer van zuurstof wanneer men ligt/gaat staan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 06:42 schreef -Datdus- het volgende:
Holy shit balls ik word duizelig wakker. Wrf is deze.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als je bodyfat perc. Te hoog is kan dit nadelige gevolgen hebben voor de toevoer van zuurstof wanneer men ligt/gaat staan.
Weet natuurlijk niet of jij endo/ecto ben, naar er waren er hier een paar met morbide obesitas volgens mij.
Datdus heeft vetjes.quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
als je bodyfat perc. Te hoog is kan dit nadelige gevolgen hebben voor de toevoer van zuurstof wanneer men ligt/gaat staan.
Weet natuurlijk niet of jij endo/ecto ben, naar er waren er hier een paar met morbide obesitas volgens mij.
Wtf is dat hele gedoe? Heb ik iets gemist..quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:59 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.reddit.com/r/I(...)no_from_amys_baking/
Je moet dat filmpje effe kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf is dat hele gedoe? Heb ik iets gemist..?
!quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wtf is dat hele gedoe? Heb ik iets gemist..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |