SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
Tijdenlang mijn wekker geweestquote:
Dat nummer is zo belachelijk slecht, oioioioiquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds chillsounds als wekker
Niet hatenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat nummer is zo belachelijk slecht, oioioioi
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb nog steeds chillsounds als wekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:55 schreef Fsmxi het volgende:
InderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maurice en de draak Sci-fi noemen, alsof Maurice in de ruimte draken zou berijden
Half bezopen is weggegooid geld.
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:05 schreef Fsmxi het volgende:
Beer goggles zijn natuurlijk een uiterst geavanceerde technologie
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).
Niels, de man die in zijn eentje de vikingen nog tegenhield in Londen, de man die de Colossus naar de haven droeg, de man die de Pyramiden met zijn blote vuisten uit steen haktequote:Op woensdag 15 mei 2013 19:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Een van de oudste uitvindingen ter wereld (nog ouder dan Niels) en toch nog steeds niet verouderd (in tegenstelling tot Niels).
Wat? Waarom rent die kerel achter die vrouw aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:15 schreef Fsmxi het volgende:
Over Zeus gesproken...
(Afhankelijk van hoe goed embed tijd meeneemt, even zelf naar 1:18 als hij dat niet doet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |