Oo oke.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:43 schreef spacer730 het volgende:
Dat is wel zo. De reden dat een vak soms een hogere n-term in het tweede tijdvak heeft, is omdat er fouten waren gemaakt in het examen van het eerste tijdvak waardoor sommige opgaves bv meerdere antwoorden had of dat sommige opgaves bij iedereen ongeacht het antwoord goed gerekend moesten worden, waardoor natuurlijk iedereen meer punten heeft en de n-term lager is dan als mensen die punten niet hadden gekregen.
Economie 1,2quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:56 schreef RicoM95 het volgende:
[..]
Er zijn veel mensen die van economie echt vrij weinig bakken, ik denk sowieso >=1
Geen 8,6 gescoord dus?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:30 schreef De-Haas het volgende:
Latijn tussen 0.0 en 0.5, zo makkelijk.
Economie tussen 0.8 en 1.3.
Jammer.. Nope, ook niet denk ik. Ging goed tot ik bij de laatste pagina aankwamquote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:37 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Nee economie niet denk ik. Jij wel je 9?
Spijtig, ga je nog een her van economie doen? Ik zit er wel serieus aan te denken.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:43 schreef Push. het volgende:
[..]
Jammer.. Nope, ook niet denk ik. Ging goed tot ik bij de laatste pagina aankwamDaar een stuk of 6 punten van de 8 laten liggen door te slordig werken.
Nah, denk het niet. Ben er na deze weken gewoon echt mee klaar. Heb dan een mooi diploma op zak als het goed is met ~7,5 gemiddeld, denk ik. Niemand die zich druk gaat maken of ik een 8 of 9 voor economie had. Ben ook al aangenomen op m'n opleiding, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Heb jij nog zin om te gaan studeren nadat je je uitslag hebt gehad? Zit dan echt al drie keer in vakantiemodus waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:43 schreef De-Haas het volgende:
[..]
Spijtig, ga je nog een her van economie doen? Ik zit er wel serieus aan te denken.
Zie DM.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 23:47 schreef Push. het volgende:
[..]
Nah, denk het niet. Ben er na deze weken gewoon echt mee klaar. Heb dan een mooi diploma op zak als het goed is met ~7,5 gemiddeld, denk ik. Niemand die zich druk gaat maken of ik een 8 of 9 voor economie had. Ben ook al aangenomen op m'n opleiding, dus daar hoef ik het ook niet voor te doen. Heb jij nog zin om te gaan studeren nadat je je uitslag hebt gehad? Zit dan echt al drie keer in vakantiemodus waarschijnlijk.
Haha nee. Echt overal was het vrij duidelijk. Vaak zaten er drie antwoorden tussen die nergens op slaan van de vier.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:50 schreef Nachojongen het volgende:
Engels: 0,6
Vond hem ook goed te doen, maar echt zo laag? 0,0 lijkt me nogal onrealistisch. Ik kom nog best vaak vragen tegen waar naar mijn idee twee antwoorden heel erg op elkaar lijken en allebei best wel goed kunnen zijn. Met name de "Welk woord past er op de open plek" vragen. Daardoor kan best discussie ontstaan tussen correctoren waardoor de n-term hoger uitvalt.
Precies, in de hele toets waren er misschien 5 vragen waarbij ik tussen twee antwoorden twijfelde.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Haha nee. Echt overal was het vrij duidelijk. Vaak zaten er drie antwoorden tussen die nergens op slaan van de vier.
Okquote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:54 schreef Push. het volgende:
[..]
Haha nee. Echt overal was het vrij duidelijk. Vaak zaten er drie antwoorden tussen die nergens op slaan van de vier.
Aangepast correctiemodel? Dat is meestal toch al inde eerste paar dagen na het examen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:02 schreef Loop-y het volgende:
Nederlands 1,3 (met aangepast correctiemodel)
Aardrijkskunde 0,7
Spaans 1,0
Latijn 0,3
Geschiedenis 1,0
Engels 0,6
Ik zeg jullie
ohquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:04 schreef siedss het volgende:
[..]
Aangepast correctiemodel? Dat is meestal toch al inde eerste paar dagen na het examen?
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:37 schreef Donnachii het volgende:
Trouwens heeft iemand de vorige n-termen van geschiedenis bekeken? Die vallen echt tussen de 0,0-0,6 op z'n hoogst van de afgelopen jaren. Mijn docent zei zelf ook: de zwakkere onder geschiedenis zijn de lul, want de n-term bij geschiedenis is altijd triest laag omdat iedereen het zo goed maakt.
Ach, met norm 0,0 heb ik waarschijnlijk een 4,8. Dus het kan erger.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef Donnachii het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat dit jaar een uitzondering is!
Dikke kans dat je docent ook nog veel puntjes uit je antwoord kan halen die niet in het correctieschrift staan!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:40 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ach, met norm 0,0 heb ik waarschijnlijk een 4,8. Dus het kan erger.
En van geschiedenis?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef CWAV het volgende:
Gemiddelde n-term Engels over de afgelopen drie jaar: 0,85
Ik denk dat 2013-1 tussen de 0,4 en 0,7 zit
Sowieso.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:42 schreef Donnachii het volgende:
[..]
Dikke kans dat je docent ook nog veel puntjes uit je antwoord kan halen die niet in het correctieschrift staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |