gewoon 0quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:35 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik hoop niet al te laag
Ik weet niet of dat voor iedereen geldt, maar ik vond het niveau van de vragen erg laag liggen en van de vertaaltekst ook. N term zal dus niet te hoog zijn denk ik...quote:
Mooi! Mijn beste dinnetje keek zo op tegen latijn. Het was sneu om te zien. Ik heb der nog niet gesproken, maar ik hoop zo dat ze het haaltquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:37 schreef Nachojongen het volgende:
[..]
Zeer makkelijk. De toets waar ik het meest tegenop zat, bleek het meest mee te vallen.
Het zal vast goed gegaan zijn, iedereen keek bij ons op tegen Latijn en het viel voor iedereen uiteindelijk mee. De tactiek van onze lerares was om het hele jaar moeilijke toetsen te geven, zodat ons niveau nogal hoog zou liggen en het examen uiteindelijk mee zou vallen. Dat is haar goed gelukt!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mooi! Mijn beste dinnetje keek zo op tegen latijn. Het was sneu om te zien. Ik heb der nog niet gesproken, maar ik hoop zo dat ze het haalt
Geen idee. Dacht eerst dat het van 0-2 ging, maar voor de economie pilot was die vorig jaar 3.5quote:
Bron? Volgens havovwo.nl was die vorig jaar 1,9. 3,5 Lijkt me heel onwaarschijnlijk aangezien je dan bij 25% van het totaal aantal behaalbare punten al een 5,5 hebt...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:56 schreef _-_ het volgende:
[..]
Geen idee. Dacht eerst dat het van 0-2 ging, maar voor de economie pilot was die vorig jaar 3.5
Vriend van mij. Misschien was het een ander jaar, misschien praat hij onzin.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:21 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Bron? Volgens havovwo.nl was die vorig jaar 1,9. 3,5 Lijkt me heel onwaarschijnlijk aangezien je dan bij 25% van het totaal aantal behaalbare punten al een 5,5 hebt...
Ja toch? Gemiddelde in Nederland moet op de 6.2 liggen. Daarvoor is die n-term. Om het gemiddelde dus goed te krijgen. Ik dacht dat dat beide kanten op werkte... Zowel omhooghalen als omlaaghalen..quote:
ja, dat kan. Het gebeurt alleen nauwelijks. Dit examen was alleen zo'n grap dat de n-term heel laag gaat uitvallen.quote:
ja, iig een aantal duits examensquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef duiten het volgende:
*Wikipedia zegt dat t niet kan, laten we dat dan maar hopen. Misschien krijgen we nog gratiesss puntjesDat zou echt een grap zijn...
Zijn er trouwens examens geweest met een n-term van 0?
Ja 0 ben ik wel tegengekomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:52 schreef duiten het volgende:
*Wikipedia zegt dat t niet kan, laten we dat dan maar hopen. Misschien krijgen we nog gratiesss puntjesDat zou echt een grap zijn...
Zijn er trouwens examens geweest met een n-term van 0?
Nee vorig jaar was Nederlands 0,9 en t tweede tijdvak 1,4quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef remcoP het volgende:
Het is toch zo dat de n-term voor het tweede tijdvak gelijk is aan die in het eerste tijdvak? Dat zou namelijk betekenen dat voor iedereen die latijn gemist heeft dat dikke pech is als het tweede tijdvak wel lastig is.
Dat is wel zo. De reden dat een vak soms een hogere n-term in het tweede tijdvak heeft, is omdat er fouten waren gemaakt in het examen van het eerste tijdvak waardoor sommige opgaves bv meerdere antwoorden had of dat sommige opgaves bij iedereen ongeacht het antwoord goed gerekend moesten worden, waardoor natuurlijk iedereen meer punten heeft en de n-term lager is dan als mensen die punten niet hadden gekregen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:01 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Nee vorig jaar was Nederlands 0,9 en t tweede tijdvak 1,4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |