Goed gedaan. Kan ik iedereen wel aanraden ipv zichzelf valse hoop aanpraten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb gekeken naar oude normen, daar baseer ik het op
Daar hebben we de expert weerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed gedaan. Kan ik iedereen wel aanraden ipv zichzelf valse hoop aanpraten.
Ligt er natuurlijk ook aan hoe vrij de open vragen beoordeeld mogen worden en of er nog veranderingen worden aangebracht in het correctievoorschriftquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:31 schreef Nafi het volgende:
[..]
Daar hebben we de expert weer![]()
Wordt het niet saai jezelf 50 keer te herhalen?
Ik baseer mijn vermoeden op een hoge normering niet op het aantal klachten, al zegt de inhoud van die klachten ons al dat de cijfers dit jaar lager zullen uitvallen. Door de open vragen zal het puntenverlies groter zijn dan voorgaande jaren, ergo lagere cijfers. De cijfers bepalen uiteindelijk de normering.
Flexquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef Dennizb93 het volgende:
http://knag.nl/fileadmin/(...)n_1e_tijdvak_vwo.pdf
Verslag aardrijkskunde examenbespreking van het KNAG.
Zeker, ik ben vooral blij met de correctie op vraag 15. Velen, waaronder ik, hebben een antwoord met verwering en dan gaan er dus wat punten bijquote:
Hoe weet je of je leraar hier wel/niet rekening mee houd? Denk dat ik morgen ook even een belletje naar LAKS doe, want dit zou mij wel eens de redding kunnen bieden die ik net nodig had, haha.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Dennizb93 het volgende:
[..]
Zeker, ik ben vooral blij met de correctie op vraag 15. Velen, waaronder ik, hebben een antwoord met verwering en dan gaan er dus wat punten bij![]()
Ik weet iig zeker dat mijn docent dit erbij houdt met nakijken, weet niet of die van jullie dat ook doen, maar volgens mij is het vrij algemeen bekend onder de docenten (dat zei mijn docent tenminste...).
Ja ik had die vraag ook met verweringquote:Op donderdag 16 mei 2013 23:31 schreef Dennizb93 het volgende:
[..]
Zeker, ik ben vooral blij met de correctie op vraag 15. Velen, waaronder ik, hebben een antwoord met verwering en dan gaan er dus wat punten bij![]()
Ik weet iig zeker dat mijn docent dit erbij houdt met nakijken, weet niet of die van jullie dat ook doen, maar volgens mij is het vrij algemeen bekend onder de docenten (dat zei mijn docent tenminste...).
Hoezo stuur je niet een mailtje naar je docent?quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:35 schreef SennaWales het volgende:
[..]
Hoe weet je of je leraar hier wel/niet rekening mee houd? Denk dat ik morgen ook even een belletje naar LAKS doe, want dit zou mij wel eens de redding kunnen bieden die ik net nodig had, haha.
Is ook een beetje gek toch. Alsof je je docent de weg wil wijzen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:45 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Hoezo stuur je niet een mailtje naar je docent?
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:48 schreef Nafi het volgende:
[..]
Is ook een beetje gek toch. Alsof je je docent de weg wil wijzen.
Maar misschien kan je iets zeggen als: 'ik vroeg me af of u ook naar het correctievoorschrift van ... kijkt?'.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:12 schreef ShortyGirl het volgende:
[..]
Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in.
Ik denk dat hij nu net onder de 1 zal zitten, doordat veel mensen vraag 15 nu wél goed zullen hebben. Ik heb nog niks van mijn docent gehoord, maar hij zei voor de examens dat hij het KNAG erbij hield, anders had ik er nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:02 schreef Porpoise het volgende:
Ik heb net een mailtje gehad van mijn docent aardrijkskunde, en hij dacht in eerste instantie ook aan een n-term onder de 1, maar op basis van de te verwachte antwoorden door het correctiemodel denkt hij nu wel aan een n-term van 1 of hoger.
Ik heb trouwens wel gewoon gevraagd of hij ook het correctiemodel van KNAG gebruikt, als je dat op een normale manier vraagt zal je leraar er echt geen problemen mee hebben denk ik
Ja, hij zal nu idd wel onder de 1 zitten dan. Zoals jij geloof ik al zei is het óf een hoge n-term doordat er wordt vastgehouden aan het correctiemodel zoals die nu is, óf een lagere n-term waarbij andere antwoorden ook goed worden gerekend.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:08 schreef Dennizb93 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu net onder de 1 zal zitten, doordat veel mensen vraag 15 nu wél goed zullen hebben. Ik heb nog niks van mijn docent gehoord, maar hij zei voor de examens dat hij het KNAG erbij hield, anders had ik er nooit van gehoord
Inderdaad. Het maakt eigenlijk niet echt uit. Wat ik wel een beetje apart vind is dat de KNAG de correctie op dit moment weer heeft ingetrokken, er is nog 'nader beraad':quote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:06 schreef Porpoise het volgende:
[..]
Ja, hij zal nu idd wel onder de 1 zitten dan. Zoals jij geloof ik al zei is het óf een hoge n-term doordat er wordt vastgehouden aan het correctiemodel zoals die nu is, óf een lagere n-term waarbij andere antwoorden ook goed worden gerekend.
Welk vak?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:43 schreef Chillings het volgende:
die n-termen zijn bijna nooit lager dan 1,0 komt bijna nooit voor.
mensen die zeggen 0,6
N termen 2012 tijdvak 1quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:43 schreef Chillings het volgende:
die n-termen zijn bijna nooit lager dan 1,0 komt bijna nooit voor.
mensen die zeggen 0,6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |