Dat dacht ik ook van engels, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe betrouwbaar ons eigen gevoel daarover is. Ze testen deze examens namelijk ook door ze te mixen met oudere examens en zo te bepalen hoe moeilijk de examens zijn ten opzichte van die andere jaren en als wij ze dan ook nog eens niet zo goed maken dan kan een hoge n-term uitvallenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:11 schreef Festa94 het volgende:
[..]
Maar zoooo moeilijk was scheikunde toch ook weer niet? Ik ben wel verbaasd.
Aha oke nu snap ik het. Maar ik echt blij met deze N termen, ik dacht dat ik voor Engels een onvoldoende en voor scheikunde net een 6 zou halen. Nou voor Engels heb ik nu zeker wel een voldoende, en scheikunde richting de 7 :pquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:16 schreef spacer730 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook van engels, maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe betrouwbaar ons eigen gevoel daarover is. Ze testen deze examens namelijk ook door ze te mixen met oudere examens en zo te bepalen hoe moeilijk de examens zijn ten opzichte van die andere jaren en als wij ze dan ook nog eens niet zo goed maken dan kan een hoge n-term uitvallen
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:28 schreef remcoP het volgende:
Nederlands 1,6 --> 1,4![]()
Natuurkunde (pilot) 1,8 --> 1,7![]()
Latijn 0,0 (er is geen jammer, maar wel verwacht smiley)
Engels 0,6 --> 1,1(dat zelfs met een gratis punt)
Wiskunde B 1,2 --> 0,8![]()
Duits 0,6 --> 0,0![]()
Scheikunde 1,0 -->1,7![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:09 schreef Festa94 het volgende:
Nederlands 1,3 > 1,4
Duits. 0,2 > null
Engels. 0,5 > 1,1 wtf
Natuurkunde. 1,0 > 1,0 haha exactly
Scheikunde. 1,4 > 1,7 wtf
Biologie. 1,1 > 1,0
Idd, eigenlijk een veredeld Nederlands examen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:32 schreef R-K het volgende:
Scheikunde was meer begrijpend lezen, iets waar ik slecht in ben. Soms had het totaal niks met scheikunde te maken.
Wauw, taalgebruik jongeman, taalgebruik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:57 schreef ulq het volgende:
Haha scheikunde 1,7. Echt sick. Ik ben helemaal niet echt slim ofzo maar ik snap echt niet dat sommige mensen scheikunde echt zo super moeilijk vinden. Ging net nog ff naar het examen en bij vraag 1 dacht ik echt al
Verbaast me niets. Bij mij in de examenzaal waren maar een paar inclusief ik klaar met heel het examen. De rest had of overgeslagen of gewoon niet gemaakt.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:46 schreef chapel24 het volgende:
Engels en frans hadden ze van mij wel mogen omdraaien, was iets redelijker geweest.
Zat er niet ver naast.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Ensemble het volgende:
Nederlands: 1,4
Economie: 1,6
Geschiedenis: 0,8
Wiskunde B: 0,6
M&O: 1,5
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |