Ik denk wel hoger hoor. Tussen 0.5-1 gok ik, denk 0.8/0.9quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:31 schreef Broodje_Koe het volgende:
Jongens; wat vonden jullie van het examen wiskunde A? Ik zag hier ergens 0.4 als speculatie voorbij komen; wtf? Was hij zo makkelijk?
die van vorig jaar was dan ook vreselijk makkelijk. gvd ik zou echt huilen van blijdschap als iets vergelijkbaars dit jaar was. Het is nou eenmaal veeeeeel fijner om een makkelijk examen met een achteraf strenge normering te maken dan een moeilijk examen met een achteraf hoge n-term...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:52 schreef Broodje_Koe het volgende:
Pfffff, ik hoop dat scheikunde niet lager wordt dan 0.7. Ik zag dat die van vorig jaar 0.5 was, wtf? Ik vond die blokschema vraag echt veel te lang.
Ja, is laatste jaren paar keer voorgekomen.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef Berenbeer het volgende:
Wat is de laagste N-term die gemiddeld voorkomt?
In andere woorden; als je realistisch denkt, kan een N-term van 0,0 dan voorkomen?
Nederlands in mijn jaar (2010). Maar dat examen was ook om te lachenquote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef Nafi het volgende:
[..]
Ja, is laatste jaren paar keer voorgekomen.
Hoop hetquote:
Dat van vorig jaar was wel makkelijker, de CE's van dit jaar zijn nauwelijks te vergelijken met voorgaande jaren...quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:52 schreef Broodje_Koe het volgende:
Pfffff, ik hoop dat scheikunde niet lager wordt dan 0.7. Ik zag dat die van vorig jaar 0.5 was, wtf? Ik vond die blokschema vraag echt veel te lang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |