Ik heb nog een geweldig Ikea draaifauteuil voor je! ¤25 is ie voor jou! Mét voetenbankje!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels..
Moet nog een tv-tafeltje hebben en een stoel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratel! Eén van mijn zonnestralen op deze grijze dag!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratel! Eén van mijn zonnestralen op deze grijze dag!
Ach ja. Normaal vind ik een dagje regen in mei niet zo heel erg, maar wéér wekenlang poepweer... ik heb het helemaal gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een triest shitweer hé.Wat zul jij blij zijn als je lekker met je bips op het Griekse strand ligt. Wanneer ga je?
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels..
Moet nog een tv-tafeltje hebben en een stoel.
Zo voelt het wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.![]()
Als je echt niet kunt slagen met zoeken naar tv-tafel en een stoel wil ik wel met je mee shoppen hoor.
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.![]()
Als je echt niet kunt slagen met zoeken naar tv-tafel en een stoel wil ik wel met je mee shoppen hoor.
Doe je ook nog wat aan cultuur? Beetje oude dingen bezichtigen enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach ja. Normaal vind ik een dagje regen in mei niet zo heel erg, maar wéér wekenlang poepweer... ik heb het helemaal gehad.
Nog één maandje, dan lig ik met mijn bips in het witte strandzand van Kreta. Heb er zin in! Laatste vakantie ook van dit jaar i.v.m. werk.
Joa, we doen altijd wel dorps/steden/bezienswaardigheidstripjes tussendoor. Ik denk dat we sowieso nog wel scootertjes gaan huren om een beetje rond te tuffen. De hele dag rond het hotel lamballen gaat inderdaad ook wel vervelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe je ook nog wat aan cultuur? Beetje oude dingen bezichtigen enzo.Ik vind het altijd zo zonde als mensen alleen strand, hotel en café's/dancings zien. Kun je net zo goed een hotel in Scheveningen huren.
Goed op dreef jij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken..
Goed plan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken..
Het maakte je wel grappig ieg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goed plan mits geen halve liter wijn vooraf in een vreemd huis ver weg van mijn eigen huis.
Ik zoek nog 2 dingen ja. Maar niet echt gewoon zomaar wat inboedel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me geliefd.![]()
Zocht jij nou inboedel?
Wat zoek je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zoek nog 2 dingen ja. Maar niet echt gewoon zomaar wat inboedel..
Het vakantiegeld is hier overgemaakt naar een verkeerde rekening. Godverdomme. Morgen maar weer achteraan bellen.quote:
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)quote:
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)
Een mooie (lounge)stoel voor bij de bank/tv.
Een kast
Kunst voor aan de muur.
Glitters zijn ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...
Ineens party hardy gaan op het verkeerde tijdstip, verkeerde omgeving, gewoon alles verkeerd op dat moment, is niet grappig.quote:
Ik wed dat mijn kleindinges Caitje betere tekeningen maakt met haar glitter(stiften) dan ieder ander.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...
Wat kan die painten zeg!quote:
Oh, nu moet er ineens ook een kast bij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)
Een mooie (lounge)stoel voor bij de bank/tv.
Een kast
Kunst voor aan de muur.
Koeien, katten en honden kan ze ook uitstekend painten. En laatst zag ik dat ze ook vroegere filmsterren doet. Zelfs dat heeft ze in de vingers.quote:
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?quote:
Nou!quote:
Smazz volgens mij wel. Teun heb ik dan gemist vorige week.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?
Dat vraag ik mij ook af!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ho wacht...jij ligt ook in de clinch met haar?
We hebben niets met elkaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
San kwam hier 3 weken geleden ofzo posten dat ze hier niet meer komt. Ik heb me vaak zitten ergeren aan haar 'ik heb cup B, C, D, E, F, G, H dikke tieten' posts maar IRL is het zo'n lief meisje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou!
[..]
Smazz volgens mij wel. Teun heb ik dan gemist vorige week.
Volgens mij post ze helemaal niet meer op fok. Van teun weet ik het niet. Misschien hebben ze wel verkering.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met haar over haar fok-gegeil.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San kwam hier 3 weken geleden ofzo posten dat ze hier niet meer komt. Ik heb me vaak zitten ergeren aan haar 'ik heb cup B, C, D, E, F, G, H dikke tieten' posts maar IRL is het zo'n lief meisje.En ik bewonder haar tekentalent.
Zo erg was het toch niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ineens party hardy gaan op het verkeerde tijdstip, verkeerde omgeving, gewoon alles verkeerd op dat moment, is niet grappig.
Normaal ben ik dan thuis of ga lekker uit mn dak op de dansvloer. Ik zei niet voor niets dat ik wenste dat ik thuis was.
Pun intended?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verder gebeurd hier geen reet![]()
Behalve kontneuk'n dan
Ik denk dat hij ook dacht dat jij (net als een paar anderen hier) ruzie met haar hebt. Maar waar je niets mee hebt kun je ook niet missen.quote:
Verslaafd aan FOK! of ''Ik ben geil'' posts? Want dat laatste was net zo tenenkrommend als die ''ik heb dikke tieten'' berichtjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met haar over haar fok-gegeil.. Dat sloeg echt helemaal nergens op.
En idd, ze kan/kon best lief zijn, al is dat wel veranderd de afgelopen jaren.
Het liefst was ik gestrekt op de bank gaan liggen spacen op mijn favoriete muziek. Go with the flow was op dat moment niet gepast en niet mogelijk (want kutmuziek, sorry Tukker) dus dan maar ff frisse lucht happen. En dat hielp.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet?. Als ik dat had geweten had ik je wel ff een glaasje water en een rustige plek op kantoor gegeven.
Beide idd. En het ingaan op geile berichtjes en in het geheim afspraakjes maken met fokkers om godweetwat te doen. (En dan verontwaardigd zijn dat ik dat niet normaal vond)quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verslaafd aan FOK! of ''Ik ben geil'' posts? Want dat laatste was net zo tenenkrommend als die ''ik heb dikke tieten'' berichtjes.
Dat deed ik ook de laatste tijd toen ik nog wiet rookte. Voelde me nooit lekker in gezelschap..quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beide idd. En het ingaan op geile berichtjes en in het geheim afspraakjes maken met fokkers om godweetwat te doen. (En dan verontwaardigd zijn dat ik dat niet normaal vond)
Maar goed. That ship has sailed..
En...daarom smoke ik eigenlijk maar zelden en alleen thuis..
Ik ben een hele tijd niet meer in ToF geweest omdat ik telkens als ik hier keek een hele rits posts zag over ''zie mij dikke tieten hebben'' en de reacties daarop.quote:
En nu weet ik het ook, niet dat ik iets met die info doequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben een hele tijd niet meer in ToF geweest omdat ik telkens als ik hier keek een hele rits posts zag over ''zie mij dikke tieten hebben'' en de reacties daarop.
Toen ik in ONZ (waar ik heel vaak kwam) herhaling van hier tegenkwam was ik er even helemaal klaar mee.
Radio topic, nachtbagger, SC hier, SC daar ....we weten nu wel dat je een cup B hebt.
Die info is allang bekend dus gaarne niet zo 'incrowd' geheimzinnig doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En nu weet ik het ook, niet dat ik iets met die info doe
Sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die info is allang bekend dus gaarne niet zo 'incrowd' geheimzinnig doen.
Ik dacht altijd dat jullie dikke vriendinnen waren. No pun intended.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben een hele tijd niet meer in ToF geweest omdat ik telkens als ik hier keek een hele rits posts zag over ''zie mij dikke tieten hebben'' en de reacties daarop.
Toen ik in ONZ (waar ik heel vaak kwam) herhaling van hier tegenkwam was ik er even helemaal klaar mee.
Radio topic, nachtbagger, SC hier, SC daar ....we weten nu wel dat je een cup B hebt.
Sorry omdat je meteen weet wie er altijd en overal loopt te pronken met haar tietjes die het resultaat zijn van puur overgewicht? Tietjes die ook nog eens te klein zijn gezien het totaal gewicht?quote:
Ow dat laatste kan ik mij ook aan storen. Of wat ik in het verleden vaker meemaakte: altijd het slachtoffer zijn in elke situatie. Wordt je ook gek vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sorry omdat je meteen weet wie er altijd en overal loopt te pronken met haar tietjes die het resultaat zijn van puur overgewicht? Tietjes die ook nog eens te klein zijn gezien het totaal gewicht?
Slanke meiden met (puur natuur) volle boezem kan mij zelfs bekoren. Ben hetero, maar kan genieten van vrouwelijk schoon.
Een aandachtshoerend worstje dat overal bevestiging zoekt is in dit geval diep triest en doet afbreuk aan een leuke persoonlijkheid.
Het is een schat van een meid. Ze weet hoe ik hier over denk. Heb er met haar IRL vaak over gehad. Ik haat zulk gedrag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie dikke vriendinnen waren. No pun intended.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sorry omdat je meteen weet wie er altijd en overal loopt te pronken met haar tietjes die het resultaat zijn van puur overgewicht? Tietjes die ook nog eens te klein zijn gezien het totaal gewicht?
Slanke meiden met (puur natuur) volle boezem kan mij zelfs bekoren. Ben hetero, maar kan genieten van vrouwelijk schoon.
Een aandachtshoerend worstje dat overal bevestiging zoekt is in dit geval diep triest en doet afbreuk aan een leuke persoonlijkheid.
Ik ben gewoon eerlijk. Op FOK! en IRL. Ik haat aandachtshoeren en ik haat schijnheiligheid.quote:
Even lekker op de bank liggen:quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet?. Als ik dat had geweten had ik je wel ff een glaasje water en een rustige plek op kantoor gegeven.
Ik heb dikke tetten, cup D en ik ben altijd nat en geilquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Kreator het volgende:
[..].
.
En verder heb je gelijk. Volgende onderwerp.
Jouw boobies?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even lekker op de bank liggen:
[ afbeelding ]
Nee zijn bank was geen harde koude leren bank maar een stoffen bank met voorgevormde inzak plek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even lekker op de bank liggen:
[ afbeelding ]
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb dikke tetten, cup D en ik ben altijd nat en geil
Mijn Eva en Dina mogen straks luchten als ik mijn pyama aantrek.Zij blij!
De boodschap is overgekomen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, Selma, we weten dat je dikke tieten hebt!
Eén kutpipo voor mevrouw:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De boodschap is overgekomen?+ piposmiley.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nu einde boob onderwerp.
Rawr en rawr.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ja, laten we het over onhandige meisjes hebben...
[ afbeelding ]
Onhandig? Da's gewoon lomp.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
"DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Weltrustenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga bankhangen en straks naar bed. Excuses voor het doorzagen van mijn mening en 'grofheid'. Beter grof en eerlijk dan lief en schijnheilig.![]()
Tot morgen!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
net op tijd terug van de vergadering om de finale van de EL te kijken![]()
[..]Ik moeite doen om op mobiel die link van youtube te vissen. Ik dacht serieus nog, hopen dat Remco me niet voor is.. Jahoor, is hij toch eerderderder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
En wat is deze, zowaar een soort relletje weer hierRatel je oprechtheid siert je!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
ahahaha ik ga kaulo broko om die chimeid eerst keer niet maar hoelanger ik kijk hoe grappigerh et word ahah zy is wle 1 van betere nl chimeids niet zo albino als anderen nederlanders ahaha dikke kahba dat wel als zo bij loop ik zweer jequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
mooi dikke?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahaha ik ga kaulo broko om die chimeid eerst keer niet maar hoelanger ik kijk hoe grappigerh et word ahah zy is wle 1 van betere nl chimeids niet zo albino als anderen nederlanders ahaha dikke kahba dat wel als zo bij loop ik zweer je
Bij deze neem ik afscheidquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooit![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij deze neem ik afscheid
fijne vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooit [ afbeelding ]Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Klinkt goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahaha ik ga kaulo broko om die chimeid eerst keer niet maar hoelanger ik kijk hoe grappigerh et word ahah zy is wle 1 van betere nl chimeids niet zo albino als anderen nederlanders ahaha dikke kahba dat wel als zo bij loop ik zweer je
ja, dat is wel klote. ik hoop dat ik helligen hendrik een keer kan zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Vandaag start de openbare verkoop van de theaterkaartjes in Enschede. Staat als eerste reclamenaam Jochem Meyer.. zijn alle 3 de shows al uitverkocht. Baal je toch ook
En dan nu in het Nederlands.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Was vorig seizoen. Misschien dit keer in kleinere theaters maybe?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ja, dat is wel klote. ik hoop dat ik helligen hendrik een keer kan zien.
gallema gallemaquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan nu in het Nederlands.
wij kregen laatst een folder van haaksbergen/goor/rijssen en een folder van eibergen. ik heb al een selectie gemaakt, nu m'n vriendin nogquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was vorig seizoen. Misschien dit keer in kleinere theaters maybe?
Nathquote:
joah, al m'n 2e werkdag na een week vakantie, kan niet echt zeggen dat ik er zin in heb.quote:
Nicequote:Op donderdag 16 mei 2013 09:26 schreef rulerofdeath het volgende:
wij kregen laatst een folder van haaksbergen/goor/rijssen en een folder van eibergen. ik heb al een selectie gemaakt, nu m'n vriendin nog
Nee, ik zit in Enschede. Kom alleen volgende week woensdag nog in Amersfoort om al mijn spullen eruit te halen en de sleuteloverdracht te doen. Verder ben ik er al helemaal wegquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, al m'n 2e werkdag na een week vakantie, kan niet echt zeggen dat ik er zin in heb.
je zit nu in amersfoort?
ja, die had ik volgens mij ook gezien. dat is wel grappig.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nice
In Haaksbergen komt uhm.. Op sterk water.. Daar ga ik zeker heen![]()
Verder tot nu toe weinig interessants gezien wat niet ook ergens anders komt.
oke, donders. en dan blijf je in eanske?quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Enschede. Kom alleen volgende week woensdag nog in Amersfoort om al mijn spullen eruit te halen en de sleuteloverdracht te doen. Verder ben ik er al helemaal weg
Jepquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oke, donders. en dan blijf je in eanske?
ik hoop dat je daar een beetje geluk bij hebtquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep![]()
Voorlopig bij mijn ouders () en hopelijk zo snel mogelijk een brief op de mat van Domijn dat ik ergens mag kijken
Heb het gevoel dat er heel veel zoekenden en weinig woningen zijn op het moment. Vriendin van me wil ook een huis en heeft al op meer dan 100 woningen gereageerd. 1x uitgeloot, voor een krot.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep![]()
Voorlopig bij mijn ouders () en hopelijk zo snel mogelijk een brief op de mat van Domijn dat ik ergens mag kijken
Hoe is het?quote:
Jep.quote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoop dat je daar een beetje geluk bij hebt
dat is tegenwoordig toch met loting ofniet?
Hoiquote:Op donderdag 16 mei 2013 09:59 schreef Kreator het volgende:
Hallo allemaal..
[..]
Heb het gevoel dat er heel veel zoekenden en weinig woningen zijn op het moment. Vriendin van me wil ook een huis en heeft al op meer dan 100 woningen gereageerd. 1x uitgeloot, voor een krot.
Komt misschien door het voorjaar en nieuw schooljaar enzo.
"als ze niet op zichzelf gaat wonen, gaan er ongelukken gebeuren"quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb mn ouders al bijna zover om een urgentieverklaring aan te vragen
Roeleerder.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe is het?
[..]
Jep.
[..]
Hoi
Gemiddeld 200 reacties per woningIk heb mn ouders al bijna zover om een urgentieverklaring aan te vragen
ja, dan kan ik eens kijken of koppakking vervangen een beetje te doen isquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
"als ze niet op zichzelf gaat wonen, gaan er ongelukken gebeuren"
Zoiets?
[..]
Roeleerder..
. nog fucking 2 dagen. En dan een paar dagen vrij.
.
Beetje nerveus voor morgen.quote:
er zijn altijd lui die het weer beter moeten hebben dan een anderquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:26 schreef sjoemie1985 het volgende:
morguh :w
nog +/- 3 kwart dag en dan heel lang weekend tot en met maandag![]()
![]()
Min of meer. Nee. Ik kan aangeven dat ik er psychisch onder lijd. Mijn moeder begon er gisteren over dat we dat misschien kunnen aandikken. Als mijn ouders alleen al bevestigen dat ik er psychisch onder lijd kan ik een verklaring krijgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
"als ze niet op zichzelf gaat wonen, gaan er ongelukken gebeuren"
Zoiets?
Als je eenmaal op jezelf hebt gewoont is het voor beiden een ramp als je weer terug komt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die willen je ook niet meer thuis hebben?
Die laat ik altijd gewoon opnieuw maken. Die jaren '60 shit ga ik echt niet bewaren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beetje nerveus voor morgen.Ik moet zo mn ponsplaatje maar eens zoeken. Echt geen idee waar dat ding ligt.
dat geloof ik best.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je eenmaal op jezelf hebt gewoont is het voor beiden een ramp als je weer terug komt.
Heel veel succes alvast morgen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Beetje nerveus voor morgen.Ik moet zo mn ponsplaatje maar eens zoeken. Echt geen idee waar dat ding ligt.
Zelfkastijding.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef rulerofdeath het volgende:
ik heb morgen waarschijnlijk een erg depri dag. bij een niet nader te noemen bierbrouwerij moet ik bezig zonder dat ik een slok van dat bier mag drinken
werk zequote:Op donderdag 16 mei 2013 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heel veel succes alvast morgen!![]()
Ik ga maar eens werken
dan moet ik morgenavond weer de schade inhalenquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij deze neem ik afscheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooit [ afbeelding ]
Veel plezier!![]()
Hoest trouwens met da big J?quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:40 schreef Kreator het volgende:
Ik moet morgenavond ook nog wel schade inhalen..
HENRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Min of meer. Nee. Ik kan aangeven dat ik er psychisch onder lijd. Mijn moeder begon er gisteren over dat we dat misschien kunnen aandikken. Als mijn ouders alleen al bevestigen dat ik er psychisch onder lijd kan ik een verklaring krijgen
Correctquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je eenmaal op jezelf hebt gewoont is het voor beiden een ramp als je weer terug komt.
Waarom las ik penisplaatje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ponsplaatje gevonden en nu naar Kim. Wat zal ik vanavond eens gaan eten? Heb zin om te koken bij Kim.
a dirty mind is a joy foreverquote:
leen je 'm onlinequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:26 schreef Cue_ het volgende:
Niets meer gehoord over de DVDDenk niet dat ik hem ga krijgen vanavond
Fijn!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:55 schreef Kreator het volgende:
Zo. Mn vader zit in het Roessingh. Oid... revalideren. Gaat erg goed.
Hoi Wouterquote:
Ik neem er ook nog één.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:11 schreef Kreator het volgende:
Bakje koffie..
Ik heb geen zin meer maar de dag is nog niet om.
lolquote:
Komt allemaal goed schatje.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zometeen naar het ziekenhuis, gesprek met de internist. Ik ben echt doodnerveus. Niet zozeer voor het gesprek maar voor het bloedprikken.
Sterkte. Valt achteraf altijd mee.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zometeen naar het ziekenhuis, gesprek met de internist. Ik ben echt doodnerveus. Niet zozeer voor het gesprek maar voor het bloedprikken.
Ik ga zelf altijd naar Ami Kappers aan de Kuipersdijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:33 schreef Lonaa het volgende:
Even een vraagje:
Ik moet naar de kapper, in Enschede, welke raden jullie aan?
ik heb liever vrije dagenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik word tegenwoordig minder vrolijk van de vrijdagen.
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Uitbehandeld, dinsdag naar de patholoog voor punctie, bloedprikken uitgesteld tot volgende week (ik durfde niet)
Over twee weken moet ik terugkomen en dan weet ik de bloedwaarde. Dokter heeft me onderzocht en was meer dan tevreden.
Vanavondquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
* 100% Tukker trekt flesje wijn open.
[ afbeelding ]
Ik ga eens even googlen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef Kreator het volgende:
Punctie lijke me minder prettig dan bloedprikken. Niet dat ik je op stang wil jagen verder.
Ik zal haar handje wel vasthouden...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:02 schreef Kreator het volgende:
Punctie lijke me minder prettig dan bloedprikken.
Die deden ze altijd op mijn vorige werk. Ligt wel aan de soort punctie hoeveel last je er van hebt.quote:
Wat liefquote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zal haar handje wel vasthouden...
Subcutane punctie thorax...huppeldepup (=onleesbaar).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die deden ze altijd op mijn vorige werk. Ligt wel aan de soort punctie hoeveel last je er van hebt.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Ilona vasthield zodat Bas haar kon neuken
WHAT IS WRONG WITH ME!?
goed nieuwsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 11:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Uitbehandeld, dinsdag naar de patholoog voor punctie, bloedprikken uitgesteld tot volgende week (ik durfde niet)
Over twee weken moet ik terugkomen en dan weet ik de bloedwaarde. Dokter heeft me onderzocht en was meer dan tevreden.
Ik heb de vlaggetjes voor op de auto alquote:
en je bent aan het 'werk'?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:28 schreef Cue_ het volgende:
Ik droomde daarnet dat ik in een bus zat met terroristen. Dat ze het personeel van paddys lieten langskomen om ons drinken te geven.
Dat we later in een huis waren en ze mij eerst aam de meest lelijke wouden koppelen. Daarnakwam een knappe me redden. Maar voordat er ook maar iets kon gebeuren was er een grote overstroming.
In t begin dacht ik.. wie moet ik van dit alles op de hoogte stellen. Moet ik facebooken of whatsappen
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik heb de vlaggetjes voor op de auto al
Sick fuck.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik Ilona vasthield zodat Bas haar kon neuken
WHAT IS WRONG WITH ME!?
quote:
Het geeft niet Jizzt. Ik oordeel verder niet over je...quote:
Die stress heb ik altijd als mijn moeder langskomt. Haar ogen zien echt álles, tot aan het kleinste stofje in een hoekje onder de kast toe.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft alsnog vervoer kunnen regelen
*opruimstress vervalt*
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die stress heb ik altijd als mijn moeder langskomt. Haar ogen zien echt álles, tot aan het kleinste stofje in een hoekje onder de kast toe.
Dat is verschrikkelijk lijkt mequote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die stress heb ik altijd als mijn moeder langskomt. Haar ogen zien echt álles, tot aan het kleinste stofje in een hoekje onder de kast toe.
Omdat, beste Dr Krea,....quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Vertel eens, waarom wil je het uberhaupt zo graag goed doen voor je moeder?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Waarom niet?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is verschrikkelijk lijkt me
Gelukkig komt m'n moeder nooit langs
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Omdat, beste Dr Krea,....Je moeder heet Astrid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee, maar de gelijkenissen zijn, behalve poetsdrang, behoorlijk treffend. Zij zou de perfecte dochter zijn.quote:
Contact met moeder kan toch niet zomaar verwateren?quote:
Ga denk ik drie x per jaar daar op bezoek ofzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Contact met moeder kan toch niet zomaar verwateren?![]()
Gaat me ook niks aan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Haha nee, maar de gelijkenissen zijn, behalve poetsdrang, behoorlijk treffend. Zij zou de perfecte dochter zijn.
Positief bedoeld hé.inb4 boze dm/pm
En dát heb ik dan weer met mijn vader. Telefoongesprek gaat van:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga denk ik drie x per jaar daar op bezoek ofzo.
Maar verwateren is niet heel moeilijk hoor. Na twee uur zijn we uitgepraat dus in hoeverre is op bezoek gaan dan leuk. Telefonisch zijn we helemaal niet geschikt. Verder dan een alles goed komen we niet.
Is ze ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]. samzz. Ik ga het gewoon in elke post zetten. Voor de spytool.
Louter positief uiteraard. Assiej is op haar manier ook gewoon een lief meisje. Onniedan, tukker..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik moeite doen om op mobiel die link van youtube te vissen. Ik dacht serieus nog, hopen dat Remco me niet voor is.. Jahoor, is hij toch eerderderder.
![]()
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 mei 2013 00:43 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hoi allemaal, ruimte voor een nieuweling hiero??
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard
Wel even je cupmaat posten, het liefst voorzien van adequaat beeldmateriaal
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uiteraard
Wel even je cupmaat posten, het liefst voorzien van adequaat beeldmateriaal
pfff dronken kerels niet aan beginnen..... is mijn ervaring tenminste.. was vroeger zo en nu nog steeds..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 05:22 schreef Cue_ het volgende:
Het was me weer een avondje. Eerst 3 dansjes waren lekkerDaarna was het weinig meer aan.
Kreeg een chip voor m'n entree van Holland Casino. Dus ben aan de roulettetafel gaan staan. Bij de 5e beurt ofzo zei m'n vriendin '23!'. Niet naar geluisterd, maar het werd toen 23
Uiteindelijk 45 euro van 5 euro kunne nmaken, maar naar huis gegaan met 27,50. Of nouja.. naar huis. Eerst nog even langs t cafe. Daar gesproken met een barjongen van Rico. Wel gezellig, maar toen de tent dicht ging was ie ineens verdwenen
Aan de praat geraakt met een jongen die into the eurovision songcontext was/is. En heeft me voor morgen uitgenodigd op z'n feestje daarvanBen benieuwd of ie laat weten waar ie woont wan overweeg het wel. Maar hij was nogal dronken.. dus is altijd afwachten
![]()
manks wa, ma ik deanke dat de aandere streekn gewoon vele minder kuiert.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 03:39 schreef Tropanzia het volgende:
Altijd bovenaan bij S&S
Doet mijn boemend hartje goed heur!
Donders fijn!
Ie bint ja nog wa van die kuierleu!!?!
Tukker heeft dat ding nog wel ergens als PSD.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De OP mag eigenlijk wel eens aangepast worden. Een hoop namen kunnen eruit en 2 woonplaatsen mogen veranderd worden.
Ik heb alleen geen photoshopskills
Hoezo? Het regent niet en koud is het ook niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef Kreator het volgende:
Net gevraagd of ik nog zin had om mee te gaan naar Fantasy Island, maar ik sla toch maar over. Kutweer.
Hij wou zn huis laten zien zodat ik daar vanavond heen zou ganaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:05 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
pfff dronken kerels niet aan beginnen..... is mijn ervaring tenminste.. was vroeger zo en nu nog steeds..
Verstandig.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wou zn huis laten zien zodat ik daar vanavond heen zou gana
Gezegd dat ie zn adres maar moest appen.
Nu ja, dat was de samenvatting.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo? Het regent niet en koud is het ook niet.
Smooth...quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij wou zn huis laten zien zodat ik daar vanavond heen zou gana
Gezegd dat ie zn adres maar moest appen.
Idd, geen Hulst en Amersfoort meerquote:Op zaterdag 18 mei 2013 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
De OP mag eigenlijk wel eens aangepast worden. Een hoop namen kunnen eruit en 2 woonplaatsen mogen veranderd worden.
Ik heb alleen geen photoshopskills
Ten eerste moet je niet staan maar dansen! (niet mijn smaak muziek trouwens: early hardcore, hardcore, hardstyle, raw hardstylequote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja, dat was de samenvatting.
Het gaat zo regenen, ik kan geen tien uur staan, mijn vriendin gaat met vriendinnen maar 1 kon niet en toen vroeg ze of ik mee wilde. Dan is de sfeer voor hun ook anders. Bovendien moet ik nog van alles doen vanmiddag en heb ik niet heel veel zin. Tot slot had ik vanavond al het plan om mijn gezicht op jouw schoot te leggen.
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik. Hoor er wss toch niets van
Ja, dat was ook het plan.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ten vierde moet je voor je avondplannen een koude douche nemen want ik blijf thuis.
het was in ieder geval droog in Enschede, plus de meeste area's zijn in een tentquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef Kreator het volgende:
Net gevraagd of ik nog zin had om mee te gaan naar Fantasy Island, maar ik sla toch maar over. Kutweer.
Da's waar.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het plan..
Nee, maar serieus. Soms moet je ook dingen niet samen doen.
Dat dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 15:21 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
geen Fantasy Island voor mij, morgen wel Freshtival![]()
Maar waarschijnlijk ga ik vanavond alsnog wel even. Helemaal naar de fucking Rutbeek fietsen.quote:
Hehe, het leven is hard..quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ga ik vanavond alsnog wel even. Helemaal naar de fucking Rutbeek fietsen..
voor de house, de hardstyle, of wat anders?quote:
doen wij morgen ook vanaf Haaksbergenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk ga ik vanavond alsnog wel even. Helemaal naar de fucking Rutbeek fietsen..
de house. Al zal ik vast ook wel op t latinstuk belandenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor de house, de hardstyle, of wat anders?
In vier uurtjes kan nog veel gebeuren hoor.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is waar.. maar denk t bijna zeker te weten
Luie donder.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
De positiviteitquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
In vier uurtjes kan nog veel gebeuren hoor.
FI was vet!quote:
Jij was er dus ook?quote:
Hallooquote:
Niet meer neequote:
quote:
ben zelf begonnen bij ksc.. daar gaat het soms met 3 topics perdag... is dit wel heel verschil haha... maar ja hier wonen de mensen wat dichterbij.. en zelfde accent en dat trekt toch wel een beetje meer!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet meer nee"vroeger" ging het soms met een topic per dag.
Een topic per dag? Jonge, een topic per uur heb ik nog meegemaakt!quote:Op zondag 19 mei 2013 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niet meer nee"vroeger" ging het soms met een topic per dag.
Dat waren nog eens kansloze tijdenquote:Op zondag 19 mei 2013 21:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een topic per dag? Jonge, een topic per uur heb ik nog meegemaakt!
Ja. Maar luu met een zeeuws accent trekken helemaal veel..quote:Op zondag 19 mei 2013 21:27 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ben zelf begonnen bij ksc.. daar gaat het soms met 3 topics perdag... is dit wel heel verschil haha... maar ja hier wonen de mensen wat dichterbij.. en zelfde accent en dat trekt toch wel een beetje meer!
geen idee die ken ik niet hahaquote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Maar luu met een zeeuws accent trekken helemaal veel..
WA ZEGGIE!?quote:Op zondag 19 mei 2013 22:32 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja. Maar luu met een zeeuws accent trekken helemaal veel..
quote:
quote:
Was te verwachten. Diegene die ze bij zich had was dood en iemand anders had echt wel melding gemaakt. Het is hard, maar ik zag dit helaas van mijlenver aankomenquote:Op zondag 19 mei 2013 23:20 schreef Redbaron het volgende:
Lichaampjes gevonden![]()
Heb meelij met die moeder
Ja ok maar nu is het gewoon een voldongen feit..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Was te verwachten. Diegene die ze bij zich had was dood en iemand anders had echt wel melding gemaakt. Het is hard, maar ik zag dit helaas van mijlenver aankomen
inderdaad! Hoe kun je je eigen kinderen nou om t leven brengen... gaat er bij mij niet in hoor!quote:Op zondag 19 mei 2013 23:27 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja ok maar nu is het gewoon een voldongen feit..
Dat sprankje hoop wat je had is teniet gedaan
Dat valt ook niet uit te leggen. Gigantisch egoïstisch maar dat geldt ook voor zijn zelfmoord.quote:Op zondag 19 mei 2013 23:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
inderdaad! Hoe kun je je eigen kinderen nou om t leven brengen... gaat er bij mij niet in hoor!
ja zeker weten! Ik snap dat dingen soms super oneerlijk zijn.. maar om dan zoiets te doen..quote:Op zondag 19 mei 2013 23:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Dat valt ook niet uit te leggen. Gigantisch egoïstisch maar dat geldt ook voor zijn zelfmoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |