Ik heb nog een geweldig Ikea draaifauteuil voor je! ¤25 is ie voor jou! Mét voetenbankje!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels..
Moet nog een tv-tafeltje hebben en een stoel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratel! Eén van mijn zonnestralen op deze grijze dag!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratel! Eén van mijn zonnestralen op deze grijze dag!
Ach ja. Normaal vind ik een dagje regen in mei niet zo heel erg, maar wéér wekenlang poepweer... ik heb het helemaal gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een triest shitweer hé.Wat zul jij blij zijn als je lekker met je bips op het Griekse strand ligt. Wanneer ga je?
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels..
Moet nog een tv-tafeltje hebben en een stoel.
Zo voelt het wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.![]()
Als je echt niet kunt slagen met zoeken naar tv-tafel en een stoel wil ik wel met je mee shoppen hoor.
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.![]()
Als je echt niet kunt slagen met zoeken naar tv-tafel en een stoel wil ik wel met je mee shoppen hoor.
Doe je ook nog wat aan cultuur? Beetje oude dingen bezichtigen enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach ja. Normaal vind ik een dagje regen in mei niet zo heel erg, maar wéér wekenlang poepweer... ik heb het helemaal gehad.
Nog één maandje, dan lig ik met mijn bips in het witte strandzand van Kreta. Heb er zin in! Laatste vakantie ook van dit jaar i.v.m. werk.
Joa, we doen altijd wel dorps/steden/bezienswaardigheidstripjes tussendoor. Ik denk dat we sowieso nog wel scootertjes gaan huren om een beetje rond te tuffen. De hele dag rond het hotel lamballen gaat inderdaad ook wel vervelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe je ook nog wat aan cultuur? Beetje oude dingen bezichtigen enzo.Ik vind het altijd zo zonde als mensen alleen strand, hotel en café's/dancings zien. Kun je net zo goed een hotel in Scheveningen huren.
Goed op dreef jij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken..
Goed plan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken..
Het maakte je wel grappig ieg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goed plan mits geen halve liter wijn vooraf in een vreemd huis ver weg van mijn eigen huis.
Ik zoek nog 2 dingen ja. Maar niet echt gewoon zomaar wat inboedel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me geliefd.![]()
Zocht jij nou inboedel?
Wat zoek je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zoek nog 2 dingen ja. Maar niet echt gewoon zomaar wat inboedel..
Het vakantiegeld is hier overgemaakt naar een verkeerde rekening. Godverdomme. Morgen maar weer achteraan bellen.quote:
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)quote:
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)
Een mooie (lounge)stoel voor bij de bank/tv.
Een kast
Kunst voor aan de muur.
Glitters zijn ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...
Ineens party hardy gaan op het verkeerde tijdstip, verkeerde omgeving, gewoon alles verkeerd op dat moment, is niet grappig.quote:
Ik wed dat mijn kleindinges Caitje betere tekeningen maakt met haar glitter(stiften) dan ieder ander.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...
Wat kan die painten zeg!quote:
Oh, nu moet er ineens ook een kast bij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)
Een mooie (lounge)stoel voor bij de bank/tv.
Een kast
Kunst voor aan de muur.
Koeien, katten en honden kan ze ook uitstekend painten. En laatst zag ik dat ze ook vroegere filmsterren doet. Zelfs dat heeft ze in de vingers.quote:
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?quote:
Nou!quote:
Smazz volgens mij wel. Teun heb ik dan gemist vorige week.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?
Dat vraag ik mij ook af!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ho wacht...jij ligt ook in de clinch met haar?
We hebben niets met elkaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
San kwam hier 3 weken geleden ofzo posten dat ze hier niet meer komt. Ik heb me vaak zitten ergeren aan haar 'ik heb cup B, C, D, E, F, G, H dikke tieten' posts maar IRL is het zo'n lief meisje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou!
[..]
Smazz volgens mij wel. Teun heb ik dan gemist vorige week.
Volgens mij post ze helemaal niet meer op fok. Van teun weet ik het niet. Misschien hebben ze wel verkering.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met haar over haar fok-gegeil.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San kwam hier 3 weken geleden ofzo posten dat ze hier niet meer komt. Ik heb me vaak zitten ergeren aan haar 'ik heb cup B, C, D, E, F, G, H dikke tieten' posts maar IRL is het zo'n lief meisje.En ik bewonder haar tekentalent.
Zo erg was het toch niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ineens party hardy gaan op het verkeerde tijdstip, verkeerde omgeving, gewoon alles verkeerd op dat moment, is niet grappig.
Normaal ben ik dan thuis of ga lekker uit mn dak op de dansvloer. Ik zei niet voor niets dat ik wenste dat ik thuis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |