Ik heb nog een geweldig Ikea draaifauteuil voor je! ¤25 is ie voor jou! Mét voetenbankje!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels..
Moet nog een tv-tafeltje hebben en een stoel.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratel! Eén van mijn zonnestralen op deze grijze dag!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratel! Eén van mijn zonnestralen op deze grijze dag!
Ach ja. Normaal vind ik een dagje regen in mei niet zo heel erg, maar wéér wekenlang poepweer... ik heb het helemaal gehad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat een triest shitweer hé.Wat zul jij blij zijn als je lekker met je bips op het Griekse strand ligt. Wanneer ga je?
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja en nee. Tof dat het komt. Verrot dat ik dan weer op zoek moet naar nieuwe meubels..
Moet nog een tv-tafeltje hebben en een stoel.
Zo voelt het wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.![]()
Als je echt niet kunt slagen met zoeken naar tv-tafel en een stoel wil ik wel met je mee shoppen hoor.
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je doet net alsof je je hele interieur weer moet aanpassen.![]()
Als je echt niet kunt slagen met zoeken naar tv-tafel en een stoel wil ik wel met je mee shoppen hoor.
Doe je ook nog wat aan cultuur? Beetje oude dingen bezichtigen enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ach ja. Normaal vind ik een dagje regen in mei niet zo heel erg, maar wéér wekenlang poepweer... ik heb het helemaal gehad.
Nog één maandje, dan lig ik met mijn bips in het witte strandzand van Kreta. Heb er zin in! Laatste vakantie ook van dit jaar i.v.m. werk.
Joa, we doen altijd wel dorps/steden/bezienswaardigheidstripjes tussendoor. Ik denk dat we sowieso nog wel scootertjes gaan huren om een beetje rond te tuffen. De hele dag rond het hotel lamballen gaat inderdaad ook wel vervelen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doe je ook nog wat aan cultuur? Beetje oude dingen bezichtigen enzo.Ik vind het altijd zo zonde als mensen alleen strand, hotel en café's/dancings zien. Kun je net zo goed een hotel in Scheveningen huren.
Goed op dreef jij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken..
Goed plan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
En we moeten binnenkort maar weer eens een jointje roken..
Het maakte je wel grappig ieg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goed plan mits geen halve liter wijn vooraf in een vreemd huis ver weg van mijn eigen huis.
Ik zoek nog 2 dingen ja. Maar niet echt gewoon zomaar wat inboedel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik voel me geliefd.![]()
Zocht jij nou inboedel?
Wat zoek je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zoek nog 2 dingen ja. Maar niet echt gewoon zomaar wat inboedel..
Het vakantiegeld is hier overgemaakt naar een verkeerde rekening. Godverdomme. Morgen maar weer achteraan bellen.quote:
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)quote:
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)
Een mooie (lounge)stoel voor bij de bank/tv.
Een kast
Kunst voor aan de muur.
Glitters zijn ok.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...
Ineens party hardy gaan op het verkeerde tijdstip, verkeerde omgeving, gewoon alles verkeerd op dat moment, is niet grappig.quote:
Ik wed dat mijn kleindinges Caitje betere tekeningen maakt met haar glitter(stiften) dan ieder ander.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan een tekening voor je maken? Eventueel met glitters...
Wat kan die painten zeg!quote:
Oh, nu moet er ineens ook een kast bij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een tv kastje van maximaal 30cm diep en max 1.80m breed. (simpel, strak design)
Een mooie (lounge)stoel voor bij de bank/tv.
Een kast
Kunst voor aan de muur.
Koeien, katten en honden kan ze ook uitstekend painten. En laatst zag ik dat ze ook vroegere filmsterren doet. Zelfs dat heeft ze in de vingers.quote:
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?quote:
Nou!quote:
Smazz volgens mij wel. Teun heb ik dan gemist vorige week.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?
Dat vraag ik mij ook af!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ho wacht...jij ligt ook in de clinch met haar?
We hebben niets met elkaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
San kwam hier 3 weken geleden ofzo posten dat ze hier niet meer komt. Ik heb me vaak zitten ergeren aan haar 'ik heb cup B, C, D, E, F, G, H dikke tieten' posts maar IRL is het zo'n lief meisje.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou!
[..]
Smazz volgens mij wel. Teun heb ik dan gemist vorige week.
Volgens mij post ze helemaal niet meer op fok. Van teun weet ik het niet. Misschien hebben ze wel verkering.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met haar over haar fok-gegeil.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
San kwam hier 3 weken geleden ofzo posten dat ze hier niet meer komt. Ik heb me vaak zitten ergeren aan haar 'ik heb cup B, C, D, E, F, G, H dikke tieten' posts maar IRL is het zo'n lief meisje.En ik bewonder haar tekentalent.
Zo erg was het toch niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ineens party hardy gaan op het verkeerde tijdstip, verkeerde omgeving, gewoon alles verkeerd op dat moment, is niet grappig.
Normaal ben ik dan thuis of ga lekker uit mn dak op de dansvloer. Ik zei niet voor niets dat ik wenste dat ik thuis was.
Pun intended?quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Verder gebeurd hier geen reet![]()
Behalve kontneuk'n dan
Ik denk dat hij ook dacht dat jij (net als een paar anderen hier) ruzie met haar hebt. Maar waar je niets mee hebt kun je ook niet missen.quote:
Verslaafd aan FOK! of ''Ik ben geil'' posts? Want dat laatste was net zo tenenkrommend als die ''ik heb dikke tieten'' berichtjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met haar over haar fok-gegeil.. Dat sloeg echt helemaal nergens op.
En idd, ze kan/kon best lief zijn, al is dat wel veranderd de afgelopen jaren.
Het liefst was ik gestrekt op de bank gaan liggen spacen op mijn favoriete muziek. Go with the flow was op dat moment niet gepast en niet mogelijk (want kutmuziek, sorry Tukker) dus dan maar ff frisse lucht happen. En dat hielp.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet?. Als ik dat had geweten had ik je wel ff een glaasje water en een rustige plek op kantoor gegeven.
Beide idd. En het ingaan op geile berichtjes en in het geheim afspraakjes maken met fokkers om godweetwat te doen. (En dan verontwaardigd zijn dat ik dat niet normaal vond)quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Verslaafd aan FOK! of ''Ik ben geil'' posts? Want dat laatste was net zo tenenkrommend als die ''ik heb dikke tieten'' berichtjes.
Dat deed ik ook de laatste tijd toen ik nog wiet rookte. Voelde me nooit lekker in gezelschap..quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beide idd. En het ingaan op geile berichtjes en in het geheim afspraakjes maken met fokkers om godweetwat te doen. (En dan verontwaardigd zijn dat ik dat niet normaal vond)
Maar goed. That ship has sailed..
En...daarom smoke ik eigenlijk maar zelden en alleen thuis..
Ik ben een hele tijd niet meer in ToF geweest omdat ik telkens als ik hier keek een hele rits posts zag over ''zie mij dikke tieten hebben'' en de reacties daarop.quote:
En nu weet ik het ook, niet dat ik iets met die info doequote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben een hele tijd niet meer in ToF geweest omdat ik telkens als ik hier keek een hele rits posts zag over ''zie mij dikke tieten hebben'' en de reacties daarop.
Toen ik in ONZ (waar ik heel vaak kwam) herhaling van hier tegenkwam was ik er even helemaal klaar mee.
Radio topic, nachtbagger, SC hier, SC daar ....we weten nu wel dat je een cup B hebt.
Die info is allang bekend dus gaarne niet zo 'incrowd' geheimzinnig doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:00 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
En nu weet ik het ook, niet dat ik iets met die info doe
Sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die info is allang bekend dus gaarne niet zo 'incrowd' geheimzinnig doen.
Ik dacht altijd dat jullie dikke vriendinnen waren. No pun intended.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ben een hele tijd niet meer in ToF geweest omdat ik telkens als ik hier keek een hele rits posts zag over ''zie mij dikke tieten hebben'' en de reacties daarop.
Toen ik in ONZ (waar ik heel vaak kwam) herhaling van hier tegenkwam was ik er even helemaal klaar mee.
Radio topic, nachtbagger, SC hier, SC daar ....we weten nu wel dat je een cup B hebt.
Sorry omdat je meteen weet wie er altijd en overal loopt te pronken met haar tietjes die het resultaat zijn van puur overgewicht? Tietjes die ook nog eens te klein zijn gezien het totaal gewicht?quote:
Ow dat laatste kan ik mij ook aan storen. Of wat ik in het verleden vaker meemaakte: altijd het slachtoffer zijn in elke situatie. Wordt je ook gek vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sorry omdat je meteen weet wie er altijd en overal loopt te pronken met haar tietjes die het resultaat zijn van puur overgewicht? Tietjes die ook nog eens te klein zijn gezien het totaal gewicht?
Slanke meiden met (puur natuur) volle boezem kan mij zelfs bekoren. Ben hetero, maar kan genieten van vrouwelijk schoon.
Een aandachtshoerend worstje dat overal bevestiging zoekt is in dit geval diep triest en doet afbreuk aan een leuke persoonlijkheid.
Het is een schat van een meid. Ze weet hoe ik hier over denk. Heb er met haar IRL vaak over gehad. Ik haat zulk gedrag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie dikke vriendinnen waren. No pun intended.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Sorry omdat je meteen weet wie er altijd en overal loopt te pronken met haar tietjes die het resultaat zijn van puur overgewicht? Tietjes die ook nog eens te klein zijn gezien het totaal gewicht?
Slanke meiden met (puur natuur) volle boezem kan mij zelfs bekoren. Ben hetero, maar kan genieten van vrouwelijk schoon.
Een aandachtshoerend worstje dat overal bevestiging zoekt is in dit geval diep triest en doet afbreuk aan een leuke persoonlijkheid.
Ik ben gewoon eerlijk. Op FOK! en IRL. Ik haat aandachtshoeren en ik haat schijnheiligheid.quote:
Even lekker op de bank liggen:quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo erg was het toch niet?. Als ik dat had geweten had ik je wel ff een glaasje water en een rustige plek op kantoor gegeven.
Ik heb dikke tetten, cup D en ik ben altijd nat en geilquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:23 schreef Kreator het volgende:
[..].
.
En verder heb je gelijk. Volgende onderwerp.
Jouw boobies?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even lekker op de bank liggen:
[ afbeelding ]
Nee zijn bank was geen harde koude leren bank maar een stoffen bank met voorgevormde inzak plek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Even lekker op de bank liggen:
[ afbeelding ]
Jaja, dat weten we nu wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb dikke tetten, cup D en ik ben altijd nat en geil
Mijn Eva en Dina mogen straks luchten als ik mijn pyama aantrek.Zij blij!
De boodschap is overgekomen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 19:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ja, Selma, we weten dat je dikke tieten hebt!
Eén kutpipo voor mevrouw:quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De boodschap is overgekomen?+ piposmiley.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
En nu einde boob onderwerp.
Rawr en rawr.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Kreator het volgende:
Ja, laten we het over onhandige meisjes hebben...
[ afbeelding ]
Onhandig? Da's gewoon lomp.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:16 schreef 100% Tukker het volgende:
"DIE BASS MOET JE NIET HOREN, DIE MOET JE VOELEN!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Weltrustenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik ga bankhangen en straks naar bed. Excuses voor het doorzagen van mijn mening en 'grofheid'. Beter grof en eerlijk dan lief en schijnheilig.![]()
Tot morgen!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef ReMcOrE het volgende:
net op tijd terug van de vergadering om de finale van de EL te kijken![]()
[..]Ik moeite doen om op mobiel die link van youtube te vissen. Ik dacht serieus nog, hopen dat Remco me niet voor is.. Jahoor, is hij toch eerderderder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
En wat is deze, zowaar een soort relletje weer hierRatel je oprechtheid siert je!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
ahahaha ik ga kaulo broko om die chimeid eerst keer niet maar hoelanger ik kijk hoe grappigerh et word ahah zy is wle 1 van betere nl chimeids niet zo albino als anderen nederlanders ahaha dikke kahba dat wel als zo bij loop ik zweer jequote:Op woensdag 15 mei 2013 20:10 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
mooi dikke?quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahaha ik ga kaulo broko om die chimeid eerst keer niet maar hoelanger ik kijk hoe grappigerh et word ahah zy is wle 1 van betere nl chimeids niet zo albino als anderen nederlanders ahaha dikke kahba dat wel als zo bij loop ik zweer je
Bij deze neem ik afscheidquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Teun heeft nog geen week geleden gepost hier. Heb ik wat gemist? Definitief afscheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooit![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij deze neem ik afscheid
fijne vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ooit [ afbeelding ]Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Klinkt goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ahahaha ik ga kaulo broko om die chimeid eerst keer niet maar hoelanger ik kijk hoe grappigerh et word ahah zy is wle 1 van betere nl chimeids niet zo albino als anderen nederlanders ahaha dikke kahba dat wel als zo bij loop ik zweer je
ja, dat is wel klote. ik hoop dat ik helligen hendrik een keer kan zien.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Vandaag start de openbare verkoop van de theaterkaartjes in Enschede. Staat als eerste reclamenaam Jochem Meyer.. zijn alle 3 de shows al uitverkocht. Baal je toch ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |