Ik heb nog ladingen chocoladeletters liggen, elk jaar groeit de voorraad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik zit er nu ernstig aan te denken om maar een reep voor mezelf te bestellen ...
Chocstar zou ik niet doen, dat is te veel: "Hier is superluxe chocolade, neem mij aan."quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Etcetera het volgende:
functie in communicatie, bij een bedrijf dat apps maakt.
Whoa, dat was ik helemaal vergeten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef Soempie het volgende:
Kun je niet iets sturen van een reep waar ook echt iets op staat?
Ik kan me van mars zoiets herinneren. Toen het met mij niet goed ging kreeg ik van B. een mars met daarop een tekst. Zoiets:
[ afbeelding ]
B. had een andere gestuurd trouwens.
Maar heel beperkt. En bij mijn zusje was die niet aangekomen. Dus pas op.quote:
Maar daar zit verder helemaal geen echte of persoonlijke boodschap achter. Dan zou ik nog eerder m'n solliciatie op een andere manier aanpakken: als animatiefilmpje/ app ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef B.ertha het volgende:
Vervang dan de chocoladereep door deze en je relateert ook nog aan de apps:
[ afbeelding ]
meer hier
Ik bedoelde dan met zo'n wikkel eromheen he. Maar dat laatste vind ik ook leuker, alleen Etc heeft weinig tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar daar zit verder helemaal geen echte of persoonlijke boodschap achter. Dan zou ik nog eerder m'n solliciatie op een andere manier aanpakken: als animatiefilmpje/ app ofzo.
Ozo, ja, ik lees van onder naar boven hier. Dan vind ik het wel een goed idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan met zo'n wikkel eromheen he. Maar dat laatste vind ik ook leuker, alleen Etc heeft weinig tijd.
weer eens iets anders als chineesquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Straks word ik weer op uit gestuurd om ergens chocola voor Soemp te ritselen!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Hm... ik kook nooit asperges, dus verder dan knoflok en bouillon kom ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Hema had asperges in de aanbieding, met als gevolg dat ik ze heb gekocht en het plan heb opgevat aspergesoep te maken. Ik moet alleen nog een recept hebben. Nem/LB, hebben jullie een suggestie?
Fijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het wel toffe ideeën hoor Etcals ze originaliteit willen?
Mijn goede nieuws gaat voort: ik kan het gewenste aantal uren gaan werken in juli, en tot die tijd betaalt het UWV mn verlof. Stond daar allemaal al in het systeem, dus krijg gewoon doorbetaald
Het is woensdag, dus alle winkels zijn open...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Toppen moet je gewoon eten, lekker zacht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef lubje25 het volgende:
De toppen en de schillen gebruiken voor de soep. De asperges zelf met lamsrack/ zalm of ham en gekookt ei serveren
Vuns!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef MaJo het volgende:
de herpes onder mijn voet speelt weer op
en nu ben ik geobsedeerd dat ik hem weer wil doorprikken maar dat is niet slim
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn goede nieuws gaat voort: ik kan het gewenste aantal uren gaan werken in juli, en tot die tijd betaalt het UWV mn verlof. Stond daar allemaal al in het systeem, dus krijg gewoon doorbetaald
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuns!!!
Ging het net over chocolade en asperges(oep), kom jij er weer met je gore bende doorheen denderen...
hell yeah! Aspergesoep met herpesvochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuns!!!
Ging het net over chocolade en asperges(oep), kom jij er weer met je gore bende doorheen denderen...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je mag die repen van chocstar wel onthouden voor morgen?
Vanmiddag nog gekeken in het topic over de jongetjes. Pffquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zit steeds te denken aan die vermiste broertjes, zo sneu dat ze nog niet gevonden zijn
Nouja, of wel: 'hey, deze goede, grappige, opvallende sollicitatie is van dat meisje dat belde en wegviel'.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Het gesprek liep al zo'n beetje ten einde, kwam natuurlijk over als een zenuwachtige muts![]()
Ga nu maar gewoon motivatie en CV sturen. En maar gewoon gewoon, dat opvallen is nog niet zo'n succes
quote:
Ah...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ik ben misselijk en heb helemaal geen trek in chocolade.![]()
jemig, ben je zwanger ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ik ben misselijk en heb helemaal geen trek in chocolade.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef wyccie het volgende:
De justitiële definitie van verkrachting is pas veranderd.
eet/drink ze!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar Schots restaurant Hielander in Alkmaar met wat collega's.
Vervelend...
Mwah normaal is het drie zoenen en dan de laatste half op mijn mond, dat vind ik niet zo erg maar dit gaat wel verquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Soempie het volgende:
Oke dan, ik zou van een kus op m'n mond al niet gecharmeerd zijn. Nu heb je duidelijk gemaakt dat hij dat niet nog eens moet flikken?
Ik ben zojuist verkracht door een negentigjarige manquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef wyccie het volgende:
De justitiële definitie van verkrachting is pas veranderd.
Gelukkig zat ie niet in mijn mondquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Bijna hartkloppingen. Mail versturen en dan 'ohgodzieiknogeenspelfoutohneetochniet'. Solliciteren is slecht voor mijn gemoedsrust
Eens zien of ik vanavond nog 2 kan doen
Ik heb een keer de verkeerde geboortedatum in mijn cv gezet. Zou op zich niet opgevallen zijn ware het niet dat ik ook aangenomen werd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Bijna hartkloppingen. Mail versturen en dan 'ohgodzieiknogeenspelfoutohneetochniet'. Solliciteren is slecht voor mijn gemoedsrust
Eens zien of ik vanavond nog 2 kan doen
quote:
Hoi PS.quote:
ja, net aanquote:
ah maar dat is genoegquote:
gelukkig, veel meer zal ik niet meer doen vanavondquote:
goed, met tennissen nergens last van, met lopen en traplopen ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is het met je knie
Morgen pakjesdagnieuwe tandenborstel (
) en headsetje
Tandenborstel met headset of twee aparate apparaten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is het met je knie
Morgen pakjesdagnieuwe tandenborstel (
) en headsetje
Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'aparteraten'.quote:
die dude met extentions en andere geestelijke ongemakkelijkheden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat FusionFreak allang weer meepost onder een nieuwe nick en het alweer grandioos verkloot heeft in zijn flatje. Ik loop achter ...
Nee. Maar dat lag niet aan hem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet alleen niet of hij ooit nog een rijbewijs heeft gehaald en ben te lui om terug te zoeken.
En die vrouw waarvan hij de kleuren stal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die dude met extentions en andere geestelijke ongemakkelijkheden?
Ja, tijdje terug gezien, te treurig eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat FusionFreak allang weer meepost onder een nieuwe nick en het alweer grandioos verkloot heeft in zijn flatje. Ik loop achter ...
Een grotequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
dan zouden ze mij ook al meerdere malen van zwangerschap verdacht hebbenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
dan zouden ze mij ook al meerdere malen van zwangerschap verdacht hebben
quote:
nee en ook nog nooit een poging gedaan om het te worden.quote:
zwaai dan gewoon alleenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde hoi zeggen maar heb verder niets te meldenDus: hoi.
Saffie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde hoi zeggen maar heb verder niets te meldenDus: hoi.
quote:
quote:
Onzinnig vind ik dat. Borstkanker is nou niet echt een onbekende ziekte, dus daarvoor is het al niet nodig. Daarnaast brengt aandacht vragen alleen je geen steek dichter bij een remedie. Tot slot is er het gevaar dat de mensen die een hartje posten vinden dat ze al wat hebben bijgedragen, en dus geen zin hebben om geld te geven of iets dergelijksquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh god, blijkbaar wordt er weer aandacht voor borstkanker gevraagd. Als je een hartje op facebook ziet staan, gezet door een vrouw, daarom dus. Ik weiger aan dat soort onzin mee te doen
ik kan er niet echt iets in vindenquote:
De rijbewijsserie is legendarisch volgens mij. FF wil een rijbewijs, is psychisch niet in staat om auto te rijden en houdt iedereen daar verantwoordelijk voor behalve zichzelf. Zo nog meer topics over burengerucht, een vrouw in het bos en zijn schulden. Trainwreck van de zuiverste soort.quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kan er niet echt iets in vinden
FB / Username veranderen, is dat mogelijk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Waarom post hij onder een nieuwe naam? Was hij gebanned?
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:08 schreef Greenpeas het volgende:
FusionFreak is die van dat weinig lange haar toch?
Nee, wat die mafkees uitspookt interesseert me vrij weinig. Heb net wel wat in het topic geneust, en het feit dat hij een paar provincies verderop woont is een hele geruststellingquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:12 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat je het over de bovenbuurman van FusionFreak had.
[..]
fusionfreakquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof niet dat dit een troll is. Daarvoor is het gewoon te perfect. Indien toch wel, dan alle lof van de wereld.quote:
Draai maar snel aan het wieltje en fluks naar Radio Hollandioquote:Op donderdag 16 mei 2013 07:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Iemand heeft de radio op skyradio gezet op kantoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:04 schreef wyccie het volgende:
Misschien na de bevalling, als ik mijn figuurtje weer terug heb.
verstoorde arbeidsrelatie als je werkgever hier niet snel iets aan doet. ..quote:Op donderdag 16 mei 2013 07:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Draai maar snel aan het wieltje en fluks naar Radio Hollandio
Acceptabele achtergrondruis inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2013 08:19 schreef TradeMarkie het volgende:
Nick en Simon werden gedraaid dus ik heb hem snel maar weer teruggezet op veronica. Ook niet m'n favo maar wel acceptabel voor mij en de meeste van mijn collega's
Beterschapquote:Op donderdag 16 mei 2013 08:53 schreef MaJo het volgende:
GoedemorgenIk heb me toch een partij slecht geslapen
Veel wakker gelegen vanwege pijn aan mijn nek waardoor ik hoofdpijn heb. Vandaag maar eens een warmtecompres proberen in mijn nek, hopelijk helpt het!
Ja klopt, ook al een paar keer gedaan, best grappigquote:
succes/sterkte!quote:
Dank je.quote:Op donderdag 16 mei 2013 10:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
succes/sterkte!
ik hoop voor je dat je er wat aan hebt.
Ja zoiets, ontzettend pijn in mijn nek wat doortrekt naar mijn hoofd. Maar dit voelt goedquote:
Rustig aan doen danquote:Op donderdag 16 mei 2013 10:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja zoiets, ontzettend pijn in mijn nek wat doortrekt naar mijn hoofd. Maar dit voelt goed
Komt goedquote:
hmmm, geen idee. Wellicht slaapmedicatie om door te slapen. We shall see.quote:Op donderdag 16 mei 2013 11:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Komt goed
Jij sterkte zo meteenDenk je dat de dokter iets voor je kan betekenen?
Het zou fijn zijn als je iets krijgt om goed te slapen, te weinig slaap is zo vervelend! En slim dat jullie alles opschrijven, ik doe dat ook vaakquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmm, geen idee. Wellicht slaapmedicatie om door te slapen. We shall see.
Lotusss en ik gaan zo een lijstje maken, opdat we niks vergeten te vertellen.
quote:
Samen met Lotusss ja. Mijn geheugen is een vergiet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:23 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alles gevraagd wat je wilde vragen?
Het tweede voor zover ik weet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
En is seroxat een slaapmiddel? Of een antidepressivum?
Mooiquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Morgen trouwen 2 vrienden van me, en we zingen met het koor tijdens de plechtigheid een paar stukken (de bruidegom is onze dirigent). Kan iemand me vertellen hoe ik het in godsnaam droog ga houden bij dit lied?![]()
Fijn!! Otje naar de kinderopvang en jij op bed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het tweede voor zover ik weet.
Ik heb echt zo'n bizar relaxte dag.
Vannacht tegen de acht uur. Gisteren en eergisteren tegen de 7 uur. Daarvoor 3.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:27 schreef LadyBlack het volgende:
Heb je ook weinig geslapen B.? Mooi dat de buitenlucht even heeft geholpen
Nee, dat was gisteren. Otje ligt hier gewoon lekker met een veel te kort slaapje achter haar kiezen de salontafel te slopen. Maar ik zit weer heel behoorlijk in mijn vel, en dat helpt. (En de wetenschap dat ik morgen relaxed thuis kan werken doet ook heel veel, ik kom maar niet terug in dat werkritme. M'n hoofd staat er gewoon niet naar.)quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Fijn!! Otje naar de kinderopvang en jij op bed?
Mijn beeldende fantasie ziet jou nou met een pinpasje energie uit de muur trekken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Maar ik heb meer het idee dat ik mijn energie niet goed opneem/besteed.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn beeldende fantasie ziet jou nou met een pinpasje energie uit de muur trekken.
Al eens eerder AD geslikt? Ik hoop dat het snel werkt! Voor zover ik weet helpt seroxat ook tegen paniekaanvallen, dat lijkt me erg belangrijk bij PTSS. Hopelijk voel je je snel weer wat beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Samen met Lotusss ja. Mijn geheugen is een vergiet.
Mag aan de seroxat.
Conclusie, depressie ivm PTSS.
Seroxat is zelfs ook geïndiceerd voor PTSS. Ik hoop dat het werkt voor hem.quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Al eens eerder AD geslikt? Ik hoop dat het snel werkt! Voor zover ik weet helpt seroxat ook tegen paniekaanvallen, dat lijkt me erg belangrijk bij PTSS. Hopelijk voel je je snel weer wat beter
Ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat het over honkbal gaat
pfff, vervelend lijkt me datquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
eindelijk thuis, een uur en 40 minuten gedaan over een ritje wat zonder files in 55 minuten zou kunnen
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel ligt te pitten... suf van de medicatie. Is een goed teken, betekent dat het aan gaat slaan.
Zeker. Dan kan je de dag gewoon zoveel makkelijker aan.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel ligt te pitten... suf van de medicatie. Is een goed teken, betekent dat het aan gaat slaan.
Ik las dikke donderdag en was in de warquote:Op donderdag 16 mei 2013 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, echt ineens een dikke donderslag hier, vlak na de bliksemen regen!
Vond het al verdacht donker...
Ik heb zojuist 2 uur en een kwartier gedaan over 70 minutenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:19 schreef TradeMarkie het volgende:
eindelijk thuis, een uur en 40 minuten gedaan over een ritje wat zonder files in 55 minuten zou kunnen
fijn hèquote:Op donderdag 16 mei 2013 20:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 2 uur en een kwartier gedaan over 70 minuten
Handig hèquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:14 schreef Etcetera het volgende:
Even custom headers gemaakt. Oftewel: oude wallpapers gecropt naar het juiste formaat
normaal gesproken heb ik er ook amper last van hoor, maar ik moest nu uit Amersfoort komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Pfoe, blij dat ik kan kiezen tussen tram, metro, fiets, lopen (nou ja, wel een flink eind dan) of zelfs gebracht worden
Tot nu toe voegt zo'n abo bijzonder weinig toequote:
Wil je niet weten wanneer iarl z'n grote boodschap doet dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tot nu toe voegt zo'n abo bijzonder weinig toe
1 extra forum... Paar features, maar voor mij is het vooral een klein beetje bijdragen aan het instand houden van Fok!quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Tot nu toe voegt zo'n abo bijzonder weinig toe
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wil je niet weten wanneer iarl z'n grote boodschap doet dan?
Dat hij daar gepost heeft vond ik schokkend genoegquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is reeds lang geleden uitgelekt.quote:
Lachen is gezond, dus leef je uit...quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik moest lachen MM, dat voelt heel slecht vanwege het onderwerpwas het zoals jullie en zij het wilden?
Welk nummer van Les Miserables? Ik zou het daarna niet meer goed kunnen horen denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lachen is gezond, dus leef je uit...
Oma had alleen aangegeven in Amsterdam gecremeerd te willen worden, de rest hebben we zelf bedacht. Slechts 1 kort gedichtje van mw. MM d'r nicht, muziek uit Les Miserables, When You Wish Upon A Star van Disney en An Der Schöne Blauen Donau ter afsluiting. Amsterdamse lever-/ossenworst na afloop met een borrel...
Prima zo, zelf was ze ook niet zo uitbundig...
quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen een abo voor het laatste eigenlijk. Nu ik een abo heb ben ik wel in de SC daar te vinden. Verder doe ik er helegaar niets mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
1 extra forum... Paar features, maar voor mij is het vooral een klein beetje bijdragen aan het instand houden van Fok!
Was het maar zo. De bijwerkingen ervan maakt dat ik me ellendig voel.quote:
Eergister was het weer hier ook prut.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Jullie hadden 18 uur regen gisteren en vandaag weer zoiets?![]()
Hier heeft gisteren de hele dag de zon geschenen.
Goedemorgen
En 3 katten, minimaal. En vissen geloof ik. En een uitkering, beide.quote:
quote:Hier is een vriend van me volgens mij boos op me, maar hij zegt er niks over. Behalve dan passive aggressive? Had het hem eerder al gevraagd, maar toen kreeg ik alleen wat gemor.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Mijn ouders hebben 3 Duitse Herders (en 13 katten), elke keer als er eentje komt te overlijden nemen ze weer een nieuwe Duitse herder. Ben bang dat die m'n moeke gaan overleven.
Ach, ze wonen landelijk in Duitsland op een stuk grond van 7000 vierkante meter, de meesten leven dus buitenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En 3 katten, minimaal. En vissen geloof ik. En een uitkering, beide.
[..]Da's ook stom. Maar je hebt al gevraagd, dus wat meer kun je doen
Lekker in z'n eigen sop gaar laten koken denk ik.
[..]13! katten
Wow.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was het maar zo. De bijwerkingen ervan maakt dat ik me ellendig voel.
Mja, ik heb het hem nog maar eens gevraagd via een berichtje. Via de telefoon kwam er niks, maar misschien dat hij er wel wat van wil zeggen via geschreven tekst. Vaak is dat toch makkelijker. En nu maak ik me er zenuwachtig over, natuurlijk. Ik ben ook echt waardeloos hoor wat betreft vriendschappen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Da's ook stom. Maar je hebt al gevraagd, dus wat meer kun je doen
Lekker in z'n eigen sop gaar laten koken denk ik.
Idd. van de katten die binnen moeten blijven zijn dat er maar 2. dat zijn zgn Silver Tabbies.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Dat scheelt echt ontzettendSommige mensen hebben zoveel huisdieren in een gewoon rijtjeshuis, vind ik echt zielig voor die beesten.
Dat kan ik me voorstellen ja. Je leest dat idd wel eens vaker.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:32 schreef Soempie het volgende:
Wij hadden vroeger een 'kattenvrouwtje' in de buurt. Een oude mevrouw met echt een enorme hoeveelheid katten. Daar kwam ook regelmatig hulp over de vloer, omdat het er vervuild was.
quote:
Ja, van Alfredquote:
die mol van ons zag er vanochtend ook vrij zwaarmoedig uitquote:
Voor mij woensdag pas.quote:
Deze...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welk nummer van Les Miserables? Ik zou het daarna niet meer goed kunnen horen denk ik
Whaaaat. Die zijn goddelijk. Ik koop ze niet, dan gaat dat pak in 1x leeg.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Ok, waar ik net dus achter kom:
Soempie lust deze niet:
[ afbeelding ]
Hoe is dat mogelijk !?
heb ik eindelijk iets gevonden dat ik veilig in de kast achter kan laten
Kan ik inkomen, ik vind ze ook niet superquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie lust deze niet:
[ afbeelding ]
Hoe is dat mogelijk !?
QED:quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Whaaaat. Die zijn goddelijk. Ik koop ze niet, dan gaat dat pak in 1x leeg.
ervaring![]()
Ik in Oreo's.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn god nu heb ik zin in Pim's zeg
Ik zit nu aan Hertog Potje Genieten (want nieuwsgierig en het was in de aanbieding), maar dat is het geld wat mij betreft niet waard. Gewoon het zoveelste soort duur chocoladeijs, maar dan met zachte stukjes erinquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik in Ben & Jerry's. Maar dat had ik vanmiddag ook al
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie lust deze niet:
[ afbeelding ]
Hoe is dat mogelijk !?
ik geloof het nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:24 schreef Etcetera het volgende:
Ach ik ken nu ook 2 vrouwen die niet van chocola houden. Gewoon niet. Echt niet.
Is waar. Echt heus serieus no kidding geen geintje. Ik snap het nog steeds niet.quote:
Zijn het transgenders?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Is waar. Echt heus serieus no kidding geen geintje. Ik snap het nog steeds niet.
Een betere verklaring kon ik niet bedenken.quote:
Die vind ik ook niet lekker.quote:
Kletskoppen dan? Of Weespermoppen.quote:
Kletskoppen zijn harde, dunnen koekjes van amandelen en suiker. Weespermoppen zijn dikke koekjes van amandelspijs die zacht van binnen zijn.quote:
Lees je dit Wiebel?quote:
quote:
Is dat hetzelfde als zo'n bodem voor van die aardbeientaartjes?quote:
komt een skelet bij de hoeren...quote:
Je zou het ervoor kunnen gebruiken, al heb ik het idee dat ze er hier bij de bakker nog iets van amandel bijdoen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als zo'n bodem voor van die aardbeientaartjes?
doet u ook aan mergpijpen?quote:
amandelspijsquote:Op vrijdag 17 mei 2013 21:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weespermoppen zijn dikke koekjes van amandelspijs die zacht van binnen zijn.
Mooiquote:
Ieuw ik ben met soempie, dit is echt smerigquote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie lust deze niet:
[ afbeelding ]
Hoe is dat mogelijk !?
sinaasappel en chocolade is een smerige combinatie..quote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:38 schreef Wiebelkont het volgende:
Soempie lust deze niet:
[ afbeelding ]
Hoe is dat mogelijk !?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |