Ik heb nog ladingen chocoladeletters liggen, elk jaar groeit de voorraad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
En ik zit er nu ernstig aan te denken om maar een reep voor mezelf te bestellen ...
Chocstar zou ik niet doen, dat is te veel: "Hier is superluxe chocolade, neem mij aan."quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:38 schreef Etcetera het volgende:
functie in communicatie, bij een bedrijf dat apps maakt.
Whoa, dat was ik helemaal vergeten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef Soempie het volgende:
Kun je niet iets sturen van een reep waar ook echt iets op staat?
Ik kan me van mars zoiets herinneren. Toen het met mij niet goed ging kreeg ik van B. een mars met daarop een tekst. Zoiets:
[ afbeelding ]
B. had een andere gestuurd trouwens.
Maar heel beperkt. En bij mijn zusje was die niet aangekomen. Dus pas op.quote:
Maar daar zit verder helemaal geen echte of persoonlijke boodschap achter. Dan zou ik nog eerder m'n solliciatie op een andere manier aanpakken: als animatiefilmpje/ app ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef B.ertha het volgende:
Vervang dan de chocoladereep door deze en je relateert ook nog aan de apps:
[ afbeelding ]
meer hier
Ik bedoelde dan met zo'n wikkel eromheen he. Maar dat laatste vind ik ook leuker, alleen Etc heeft weinig tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar daar zit verder helemaal geen echte of persoonlijke boodschap achter. Dan zou ik nog eerder m'n solliciatie op een andere manier aanpakken: als animatiefilmpje/ app ofzo.
Ozo, ja, ik lees van onder naar boven hier. Dan vind ik het wel een goed idee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik bedoelde dan met zo'n wikkel eromheen he. Maar dat laatste vind ik ook leuker, alleen Etc heeft weinig tijd.
weer eens iets anders als chineesquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Straks word ik weer op uit gestuurd om ergens chocola voor Soemp te ritselen!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Hm... ik kook nooit asperges, dus verder dan knoflok en bouillon kom ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Hema had asperges in de aanbieding, met als gevolg dat ik ze heb gekocht en het plan heb opgevat aspergesoep te maken. Ik moet alleen nog een recept hebben. Nem/LB, hebben jullie een suggestie?
Fijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind het wel toffe ideeėn hoor Etcals ze originaliteit willen?
Mijn goede nieuws gaat voort: ik kan het gewenste aantal uren gaan werken in juli, en tot die tijd betaalt het UWV mn verlof. Stond daar allemaal al in het systeem, dus krijg gewoon doorbetaald
Het is woensdag, dus alle winkels zijn open...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
Toppen moet je gewoon eten, lekker zacht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef lubje25 het volgende:
De toppen en de schillen gebruiken voor de soep. De asperges zelf met lamsrack/ zalm of ham en gekookt ei serveren
Vuns!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef MaJo het volgende:
de herpes onder mijn voet speelt weer op
en nu ben ik geobsedeerd dat ik hem weer wil doorprikken maar dat is niet slim
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn goede nieuws gaat voort: ik kan het gewenste aantal uren gaan werken in juli, en tot die tijd betaalt het UWV mn verlof. Stond daar allemaal al in het systeem, dus krijg gewoon doorbetaald
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuns!!!
Ging het net over chocolade en asperges(oep), kom jij er weer met je gore bende doorheen denderen...
hell yeah! Aspergesoep met herpesvochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vuns!!!
Ging het net over chocolade en asperges(oep), kom jij er weer met je gore bende doorheen denderen...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Wiebelkont het volgende:
Jongens, kappen nou!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je mag die repen van chocstar wel onthouden voor morgen?
Vanmiddag nog gekeken in het topic over de jongetjes. Pffquote:Op woensdag 15 mei 2013 16:17 schreef MaJo het volgende:
Ik zit steeds te denken aan die vermiste broertjes, zo sneu dat ze nog niet gevonden zijn
Nouja, of wel: 'hey, deze goede, grappige, opvallende sollicitatie is van dat meisje dat belde en wegviel'.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Het gesprek liep al zo'n beetje ten einde, kwam natuurlijk over als een zenuwachtige muts![]()
Ga nu maar gewoon motivatie en CV sturen. En maar gewoon gewoon, dat opvallen is nog niet zo'n succes
quote:
Ah...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ik ben misselijk en heb helemaal geen trek in chocolade.![]()
jemig, ben je zwanger ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, ik ben misselijk en heb helemaal geen trek in chocolade.![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef wyccie het volgende:
De justitiėle definitie van verkrachting is pas veranderd.
eet/drink ze!quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:45 schreef MadMaster het volgende:
Zo naar Schots restaurant Hielander in Alkmaar met wat collega's.
Vervelend...
Mwah normaal is het drie zoenen en dan de laatste half op mijn mond, dat vind ik niet zo erg maar dit gaat wel verquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef Soempie het volgende:
Oke dan, ik zou van een kus op m'n mond al niet gecharmeerd zijn. Nu heb je duidelijk gemaakt dat hij dat niet nog eens moet flikken?
Ik ben zojuist verkracht door een negentigjarige manquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:02 schreef wyccie het volgende:
De justitiėle definitie van verkrachting is pas veranderd.
Gelukkig zat ie niet in mijn mondquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Bijna hartkloppingen. Mail versturen en dan 'ohgodzieiknogeenspelfoutohneetochniet'. Solliciteren is slecht voor mijn gemoedsrust
Eens zien of ik vanavond nog 2 kan doen
Ik heb een keer de verkeerde geboortedatum in mijn cv gezet. Zou op zich niet opgevallen zijn ware het niet dat ik ook aangenomen werd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Bijna hartkloppingen. Mail versturen en dan 'ohgodzieiknogeenspelfoutohneetochniet'. Solliciteren is slecht voor mijn gemoedsrust
Eens zien of ik vanavond nog 2 kan doen
quote:
Hoi PS.quote:
ja, net aanquote:
ah maar dat is genoegquote:
gelukkig, veel meer zal ik niet meer doen vanavondquote:
goed, met tennissen nergens last van, met lopen en traplopen ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is het met je knie
Morgen pakjesdagnieuwe tandenborstel (
) en headsetje
Tandenborstel met headset of twee aparate apparaten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Hoe is het met je knie
Morgen pakjesdagnieuwe tandenborstel (
) en headsetje
Er zijn geen afbeeldingsresultaten gevonden voor uw zoekopdracht 'aparteraten'.quote:
die dude met extentions en andere geestelijke ongemakkelijkheden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat FusionFreak allang weer meepost onder een nieuwe nick en het alweer grandioos verkloot heeft in zijn flatje. Ik loop achter ...
Nee. Maar dat lag niet aan hem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet alleen niet of hij ooit nog een rijbewijs heeft gehaald en ben te lui om terug te zoeken.
En die vrouw waarvan hij de kleuren stal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
die dude met extentions en andere geestelijke ongemakkelijkheden?
Ja, tijdje terug gezien, te treurig eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kom er net achter dat FusionFreak allang weer meepost onder een nieuwe nick en het alweer grandioos verkloot heeft in zijn flatje. Ik loop achter ...
Een grotequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef LadyBlack het volgende:
dan zouden ze mij ook al meerdere malen van zwangerschap verdacht hebbenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
dan zouden ze mij ook al meerdere malen van zwangerschap verdacht hebben
quote:
nee en ook nog nooit een poging gedaan om het te worden.quote:
zwaai dan gewoon alleenquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde hoi zeggen maar heb verder niets te meldenDus: hoi.
Saffie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 22:22 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde hoi zeggen maar heb verder niets te meldenDus: hoi.
quote:
quote:
Onzinnig vind ik dat. Borstkanker is nou niet echt een onbekende ziekte, dus daarvoor is het al niet nodig. Daarnaast brengt aandacht vragen alleen je geen steek dichter bij een remedie. Tot slot is er het gevaar dat de mensen die een hartje posten vinden dat ze al wat hebben bijgedragen, en dus geen zin hebben om geld te geven of iets dergelijksquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:30 schreef Etcetera het volgende:
Oh god, blijkbaar wordt er weer aandacht voor borstkanker gevraagd. Als je een hartje op facebook ziet staan, gezet door een vrouw, daarom dus. Ik weiger aan dat soort onzin mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |