En altijd die geweldige 3voor12 sessies, en bijna allemaal hoofdpodium concerten van een festival ook wel gewoon streamen. Ik luister zeker die sessies vaak terug. Fantastisch.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef ranja het volgende:
Oja en soms een stream van een concert van een festival... al luister ik die toch zelden terug.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3voor12, de reden dat we nu 'Live Request' en 'Terug naar Lowlands' hebben op tv ipv Loladamusica.
Is dit een negatieve of een positieve opmerking?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
3voor12, de reden dat we nu 'Live Request' en 'Terug naar Lowlands' hebben op tv ipv Loladamusica.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Negatief. Prima instituut voor internet, dat 3voor12. Maar het heeft teveel invloed op de muziekprogramma's van de VPRO op tv. Al die opnames moeten daar ook uitgebuit worden met als gevolg zouteloze programma's die een beetje leunen op die opnames.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dit een negatieve of een positieve opmerking?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dit een negatieve of een positieve opmerking?Imo negatief en terecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
errrr wat? Het meest alternatieve dat ik ooit gehoord heb op 3voor12 op de radio is john coltranequote:"Vijftien jaar later zijn we bondgenoten. We draaien elke avond alternatieve popmuziek als onderdeel van 3FM."
Wat een onzin, Werkelijk elk genre muziek staat erop. Zelfs jazzplaten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:02 schreef Catch22- het volgende:
kutmuziekding. Alleen de luisterpaal is leuk omdat er wel eens hiphop op staat. Verder alleen maar van die inspiratieloze gitaarbandjes.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Villa 65 was idd veel alternatiever dan 3voor12 radio.
Ohw, wat mis ik die tijd!..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Villa 65 was idd veel alternatiever dan 3voor12 radio.
Dat mis ik ook wel. Kan me ook nog een aflevering over de New Acoustic Movement herinneren en één over freefolk. Al weet ik niet zeker of het toen nog Loladamusica was ipv gewoon losse documentaires op de VPRO.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je kunt dan wel weer op de 3voor12-site wat van die afleveringen terugkijken, bijvoorbeeld White Stripes, Sparklehorse, Tindersticks, Wilco & Son Volt e.d.
New Acoustic Movement was iig wel een Loladamusica.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat mis ik ook wel. Kan me ook nog een aflevering over de New Acoustic Movement herinneren en één over freefolk. Al weet ik niet zeker of het toen nog Loladamusica was ipv gewoon losse documentaires op de VPRO.
Over Mauro hebben ze er volgens mij ook wel eens één gehad.
Ja, toen gingen ze o.a. naar Noorwegen, op bezoek bij Kings Of Convenience. En Turin Brakes en I Am Kloot zaten er meen ik ook in.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
New Acoustic Movement was iig wel een Loladamusica.
Erg vermakelijk. I am Kloot in hun stamkroeg geinterviewed. En de barvrouw doodleuk meldde dat de zanger normaal nooit rondjes gaf, maar nu er camera's waren ineens wel :-)quote:Op maandag 20 mei 2013 19:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
New Acoustic Movement was iig wel een Loladamusica.
Heb ze ook wel eens My Bloody Valentine horen draaien, maar alternatief durf ik het niet te noemen nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/3(...)it-tegencultuur.html
[..]
errrr wat? Het meest alternatieve dat ik ooit gehoord heb op 3voor12 op de radio is john coltranevoor de rest is dat programma veelal slappe hap en hier en daar wat dubstep.
Vond ik eigenlijk ook al niks. Ik verlang terug naar alles vóórdat Florent Luyckx de boel overnam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, ik zie hierboven ook klachten over Roos (en Paul). Doet je toch terug verlangen naar Corton en Dennis Weening, al waren ook die niet perfect natuurlijk.
Ja die ken ik (helaas) niet actief (ik begon pas met actief luisteren in 2006), maar ik kan me voorstellen dat dat beter was ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk ook al niks. Ik verlang terug naar alles vóórdat Florent Luyckx de boel overnam.
De laatste keer dat ik naar een Song van het Jaar-uitzending was, presenteerden Jaap Boots en Fons Dellen het nog. Toen was 't nog leuk.
Cortonquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ze ook wel eens My Bloody Valentine horen draaien, maar alternatief durf ik het niet te noemen nee.
DJ is wel heel slecht ook tegenwoordig. Ik luister het meer met gebrek aan een beter radioprogramma. 3voor12TV op de digitale was wel een verademing, daardoor ken ik nu heel veel bands die ik anders niet had gekend.
Oh, ik zie hierboven ook klachten over Roos (en Paul). Doet je toch terug verlangen naar Corton en Dennis Weening, al waren ook die niet perfect natuurlijk.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vond ik eigenlijk ook al niks. Ik verlang terug naar alles vóórdat Florent Luyckx de boel overnam.
De laatste keer dat ik naar een Song van het Jaar-uitzending was, presenteerden Jaap Boots en Fons Dellen het nog. Toen was 't nog leuk.
Blij dat jij erover begint. Helemaal mee eens. Dit gaat veel verder dan Eric Corton die in 2009 nog wel eens The Killers en Foo Fighters mocht draaien. Na de verder uitgewerkte horizontale programmering en de totstandkoming van de muziekpolitie eind jaren '90 - reünie tussen de Radio 3FM zendermanager uit die periode, Paul van der Lugt, en felle tegenstander van het beleid, Gerard Walhof, in het filmpje bovenaan - was het eigenlijk nog niet eens zo slecht. Verre van.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Corton
mensen als jaap boots dat zijn de mannen die gemist worden
quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het medium radio is sowieso niet meer wat het was.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet (puur uit de archieven) dat ik de echt goede tijd gemist heb, maar het is eigenlijk een teken dat alles nog verder bergafwaarts gaat. Niet echt best dus.
Klopt. Internet is nu het platform waar het om gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Het medium radio is sowieso niet meer wat het was.
Tis het beetje het einde van massamedia... en de opkomst van de individual media... Dit soort nostalgische gesprekken die wij nu hebben over de radio vroeger zal de jeugd van nu minder hebben, omdat iedereen net iets anders kijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Internet is nu het platform waar het om gaat.
TV is al helemaal dood.
Nee, dat hebben wij inderdaad niet. Het samenkomen van gedachten ligt voor ons in de grootschalige bijeenkomsten (concerten, festivals ed) en in mindere mate in podcasts of dingen op spotify die je 'ontdekt' hebt. Het aanbod is zo groot geworden dat het einde zoek is. Als je straks alles zelf kunt plannen wordt alles nog individualistischer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tis het beetje het einde van massamedia... en de opkomst van de individual media... Dit soort nostalgische gesprekken die wij nu hebben over de radio vroeger zal de jeugd van nu minder hebben, omdat iedereen net iets anders kijkt.
je merkt ook dat men steeds minder tegen het luisteren van een liedje of kijken van clip de je niet helemaal je van het vind kan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dat hebben wij inderdaad niet. Het samenkomen van gedachten ligt voor ons in de grootschalige bijeenkomsten (concerten, festivals ed) en in mindere mate in podcasts of dingen op spotify die je 'ontdekt' hebt. Het aanbod is zo groot geworden dat het einde zoek is. Als je straks alles zelf kunt plannen wordt alles nog individualistischer.
Dat merk je ook wel terug aan de huidige opzet van 3voor12TV, maar ik vind eigenlijk dat daar te weinig mee wordt gedaan.
Ik zet heel vaak andermans playlist op op spotify en ga dan gewoon luisteren. Werkt bést goed.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
je merkt ook dat men steeds minder tegen het luisteren van een liedje of kijken van clip de je niet helemaal je van het vind kan.waarom zou ik naar muziek luisteren die ik niet zelf heb uitgekozen. Vroeger was dat dat enige manier om een keer iets nieuws te horen gewoon het hele programma kijken voor die 3 clipjes die wel erg tof waren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |