abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:38 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126525944

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit doen we de mei-planking-challenge. Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  woensdag 15 mei 2013 @ 11:47:33 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126526004
oh crap, nu moet ik zeker mensen toevoegen aan het wlw lijstje? ;(
Ecosia
pi_126526077
die TT klopt wel: herfst :'(
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_126526092
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:47 schreef Jumparound het volgende:
oh crap, nu moet ik zeker mensen toevoegen aan het wlw lijstje? ;(
:+

Daarom wil ik de laatste post niet ;)

Maar om terug te komen op de Suunto ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:35 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je moet 'm toch opladen :)
Het laden doe ik meestal via een wandcontactdoos maar hoe je de data overbrengt is (denk ik) een kwestie van wennen. Je hebt nog steeds een PC nodig
pi_126526526
Hmm... dacht dat de Suunto wel erg groot was, maar hij blijkt kleiner dan de Garmin 210 of 610? :?
Qua breedte en hoogte dan (beide 5cm):
http://www.hartslagmeterc(...)15532/133646/182672/

En nu hou ik erover op hoor. :@
  woensdag 15 mei 2013 @ 12:06:07 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_126526864
Ecosia
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 12:27:04 #10
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126527686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 11:58 schreef Muis84 het volgende:
Hmm... dacht dat de Suunto wel erg groot was, maar hij blijkt kleiner dan de Garmin 210 of 610? :?
Qua breedte en hoogte dan (beide 5cm):
http://www.hartslagmeterc(...)15532/133646/182672/

En nu hou ik erover op hoor. :@
Nou ik weet niet waar je gekeken hebt, maar de suunto ambit is behoorlijk groter dan een garmin 210

pi_126527778
quote:
Ging me ook vooral om 't filmpje erbij.
Ja doei.
pi_126527859
quote:
Mooi ding. Hopelijk gaat het de prijs van de 610 dan wat omlaag brengen. :+

Zou graag de 610 willen, meeste opties, goed te bedienen, in te delen scherm.
Toch zijn de kleine broertjes ook heel goed voor de helft vh geld denk ik dus waarom geen 410 doen?
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126527866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ging me ook vooral om 't filmpje erbij.
Hij is wel echt perfect om in zulke omgevingen mee te rennen ja, maar de review die streamnl postte die overtuigde mij er ook wel van dat voor 'normale' looptrainingen en wedstrijden de 610 wel een betere keuze was. :)

Past gewoon meer bij wat ik doe qua trainingen enzo, maar als ik zoals rechtsedirecte in Nieuw-Zeeland zou lopen vaak, dan zou een Fenix of Ambit wel echt een goede keuze zijn ja, dan heb je wel meer aan de opties die die horloges bieden. :)
Jack does it in real time...
pi_126527901
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Hij is wel echt perfect om in zulke omgevingen mee te rennen ja, maar de review die streamnl postte die overtuigde mij er ook wel van dat voor 'normale' looptrainingen en wedstrijden de 610 wel een betere keuze was. :)

Past gewoon meer bij wat ik doe qua trainingen enzo, maar als ik zoals rechtsedirecte in Nieuw-Zeeland zou lopen vaak, dan zou een Fenix of Ambit wel echt een goede keuze zijn ja, dan heb je wel meer aan de opties die die horloges bieden. :)
Nogmaals: het ging me om het filmpje, heb me verder geen seconde in dat horloge verdiept omdat 't toch ver buiten budget ligt. :) geloof je meteen! :P
Ja doei.
pi_126528215
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:32 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Mooi ding. Hopelijk gaat het de prijs van de 610 dan wat omlaag brengen. :+

Zou graag de 610 willen, meeste opties, goed te bedienen, in te delen scherm.
Toch zijn de kleine broertjes ook heel goed voor de helft vh geld denk ik dus waarom geen 410 doen?
Ik heb nog een 410 in de aanbieding ;) Ik wil een 610.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 mei 2013 @ 12:46:25 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_126528244
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:45 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik heb nog een 410 in de aanbieding ;) Ik wil een 610.
Ja... zo verkoop ik mijn suunto nooit }:|
pi_126528309
quote:
10s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:46 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja... zo verkoop ik mijn suunto nooit }:|
Suunto > 410
pi_126528349
quote:
3s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou ik weet niet waar je gekeken hebt, maar de suunto ambit is behoorlijk groter dan een garmin 210

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op de link die erbij stond. Suunto zou 5 cm zijn, 210 6,nogwat. Maar zie het nu ook.
pi_126528387
Zitten jullie eigenlijk op je werk zo de hele dag te lullen hier? Of sommigen terwijl ze aan het studeren zijn.

Ik wel hoor, maar ik heb een eigen praktijk. Als ik geen afspraken met klanten heb zit ik op de computer te werken en laat dit topic dan meestal draaien op de achtergrond.

Daarom wil ik geen personeel, gaan ze de hele dag een beetje zitten te Fok!ken terwijl ik ze betaal.. :P

Maar dat is ook overdreven hoor, het verhoogt de arbeidsvreugde en dat is juist weer goed voor de produktiviteit.
pi_126528457
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
Zitten jullie eigenlijk op je werk zo de hele dag te lullen hier? Of sommigen terwijl ze aan het studeren zijn.

Ik wel hoor, maar ik heb een eigen praktijk. Als ik geen afspraken met klanten heb zit ik op de computer te werken en laat dit topic dan meestal draaien op de achtergrond.

Daarom wil ik geen personeel, gaan ze de hele dag een beetje zitten te Fok!ken terwijl ik ze betaal.. :P

Maar dat is ook overdreven hoor, het verhoogt de arbeidsvreugde en dat is juist weer goed voor de produktiviteit.
Tijdens werk en studie :) Maar mijn baas is mijn vader ;)
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 12:54:24 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_126528512
Het is pauze :) maar tijdens werk Fok ik niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:00:20 #22
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_126528747
Op stage bracht ik meerdere uren op FOK, twitter en facebook door dan dat ik daadwerkelijk werkte....
En nu zit ik thuis, moet wel nog dingen voor school doen, maar kom deze week nog niet echt vooruit. Nergens puf voor/geen zin om maar iets te doen (zelf hardlopen niet :@ )
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_126528842
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:

Ik werk tussen het lopen door.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_126529104
Mijn intervalletjes van vandaag ook weer gehad (8x 1minuut snel, 1,5 langzaam). Ging wel lekker en zoals verwacht buikpijn er meteen uitgelopen :)

Die horloges (of is die benaming oneerbiedig?) zijn niks voor mij denk ik, polsomtrek van 12cm en dan zo'n koelkast erop. Over een tijdje zijn ze er vast ook wel een stuk kleiner :)
Je kunt de zee niet oversteken door alleen naar het water te staren.
pi_126529198
quote:
1s.gif Op woensdag 15 mei 2013 12:52 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Tijdens werk en studie :) Maar mijn baas is mijn vader ;)
Op woensdagen ben ik vrij, op de andere werkdagen alleen in 'loze' wachtmomenten (gruwelijke trage printer bijvoorbeeld), om even los te zijn van de cijfertjes, berekeningen, etc. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')