De autisme-detector slaat behoorlijk aan, inderdaad.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nou, hij heeft in aflevering twee van seizoen twee een opmerking over zijn memory card van Mario. Hij heeft het niet uitgespeeld. Dat klopt niet. Dat heeft hij later wel op zijn emulator als hij op de trap zit.
Dat is een hilarische kneuzenkermis die de FBI niet eens serieus neemt. Dat terwijl Amerikanen het liefst elke extremist kapot onderzoeken en surveilleren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Inderdaad, in Amerika valt het met extreem-rechts enorm mee. Ga jij er even tussen staan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eekhoorn moet ook altijd op dezelfde manier de garage ingereden worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef Reya het volgende:
[..]
De autisme-detector slaat behoorlijk aan, inderdaad.
Dus jij zou er zomaar tussen gaan staan en durven roepen dat je Jood bent?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is een hilarische kneuzenkermis die de FBI niet eens serieus neemt. Dat terwijl Amerikanen het liefst elke extremist kapot onderzoeken en surveilleren.
Sorry verkeerde aangeklikt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is dit nu weer dan? Wordt het aan de kaak stellen van rechts-extremisme in de VS nu ook al weggemod?
Ik scheer hem ook kaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:24 schreef Tem het volgende:
[..]
De eekhoorn moet ook altijd op dezelfde manier de garage ingereden worden.
Helaas niet. Maar de quote van waht staat nog wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb je ook een knop om het weer terug te toveren?
Foto's van NWS-meets worden standaard verwijderd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:23 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is dit nu weer dan? Wordt het aan de kaak stellen van rechts-extremisme in de VS nu ook al weggemod?
En ook dat ik hun moeders zal neuken terwijl ik matzes eet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus jij zou er zomaar tussen gaan staan en durven roepen dat je Jood bent?
Zijn er NWS-meets?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Foto's van NWS-meets worden standaard verwijderd.
Ik geloof er niets van, internetheld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:26 schreef waht het volgende:
[..]
En ook dat ik hun moeders zal neuken terwijl ik matzes eet.
Knutselen met vuurwerk. (voor noobs)quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Foto's van NWS-meets worden standaard verwijderd.
Bij het grote publiek staat het te boek als de Syrische onlusten.quote:
Think big.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij het grote publiek staat het te boek als de Syrische onlusten.
Volgens mij zitten er weinig boze moslims in NWS.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij het grote publiek staat het te boek als de Syrische onlusten.
Ik stuur wel een email.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van, internetheld.
Je onderschat De_Guidance.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er weinig boze moslims in NWS.
Hij doet het nog op FB.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:34 schreef remlof het volgende:
Nou dan moeten we maar weer een stille tocht voor Koos organiseren.
5e colonne, doet.. honk (Tuuut).quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er weinig boze moslims in NWS.
Lees alles eens in de context.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:37 schreef De_Guidance het volgende:
5 de colonne nog wel. Gaat de goede kant op met Drugshond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |