quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Klacht moet zijn: TS is een waardeloze leerling die zelfs op de middelbare school zijn troep niet eens op orde krijgt.
Dat was voor mijn stagequote:
Ik had hem niet gemaakt, veels te drukquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je het echt niet ingeleverd of zijn ze het kwijtgeraakt?
Ik hoop het voor zequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
School ga je sowieso matsen met dat verslag, hoge slagingspercentages zijn belangrijker dan dat leerlingen écht zuiver slagen. Geen school gaat een lager slagingspercentage riskeren om een stageverslag.
Jij was zeker zo'n nerdje die alles altijd precies deed zoals het moestquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Klacht moet zijn: TS is een waardeloze leerling die zelfs op de middelbare school zijn troep niet eens op orde krijgt.
Ja, wilgenknottenquote:
Ik zorgde er in ieder geval voor dat ik me geen zorgen hoefde te maken of ik uberhaupt aan het examen deel mocht nemen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n nerdje die alles altijd precies deed zoals het moest
Op mijn projecten-/exameneisen stond dat ik mijn stage had afgerond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zorgde er in ieder geval voor dat ik me geen zorgen hoefde te maken of ik uberhaupt aan het examen deel mocht nemen.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef Zeroku het volgende:
Wat gewoon verstandig is en ervoor zorgt dat hij nu geen topic hoeft te openen omdat hij wanhopig is en zelfs zijn toekomst compleet verpest kan worden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij was zeker zo'n nerdje die alles altijd precies deed zoals het moest
Je moest in een paar A4'tjes vermelden wat je ervan geleerd hebt en je de volgende keer beter zou doen. Ik heb geluk dat mijn stage bij een wiskundeleraar was, die gast knot al 40 jaar elke zaterdag wilgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Ik ben nu al ontzettend benieuwd naar je stageverslag.
Leuke hobbyquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je moest in een paar A4'tjes vermelden wat je ervan geleerd hebt en je de volgende keer beter zou doen. Ik heb geluk dat mijn stage bij een wiskundeleraar was, die gast knot al 40 jaar elke zaterdag wilgen
Nou hard aan de slag en laat je minstens 365 dagen niet zien op ons subforum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
Je moest in een paar A4'tjes vermelden wat je ervan geleerd hebt en je de volgende keer beter zou doen. Ik heb geluk dat mijn stage bij een wiskundeleraar was, die gast knot al 40 jaar elke zaterdag wilgen
Geloof ik niks van, laat zeggen dat hij elke dag 20 wilgen knot, dan zijn dat zeker al 40*52*20=41600 wilgen. Zoveel heb je er geeneens.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
40 wilgen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geloof ik niks van, laat zeggen dat hij elke dag 20 wilgen knot, dan zijn dat zeker al 40*52*20=41600 wilgen. Zoveel heb je er geeneens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |