3/4 posts boven je. Precieze puntenverdeling van de halve finales wordt (begrijpelijk) pas na de finale bekend gemaakt, anders beïnvloed het al de finale van zaterdag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar eh... hoeveel stemmen heeft elke deelnemer nou gekregen? Of wordt dat niet bekend gemaakt?
Mhua is meer om het feit dat het dan de stemming van de finale zaterdag niet zou beïnvloeden. Anders zou je iets kunnen hebben van land x is in de halve finale dik op 1 geëindigd, die heeft mijn stem dus niet meer nodig, laat ik maar op een ander stemmen. Vandaar dat het altijd pas direct na de finale openbaar wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Na de finale op zaterdag. Om zo de spanning er nog wat meer in te houden.
Zo zuur, zo zuur.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:55 schreef bianconeri het volgende:
Anouk door
Wat een waardeloos en saai liedje zeg, staat daar maar wat stijf. Zit totaal geen uithaal of iets interessants in het lied... En toch nog door ook haha...
Jij bent blauwquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:48 schreef Cee het volgende:
Ik vond het trouwens echt erg jammer (en onterecht) dat Kroatië niet door was. Ik heb er op gestemd.
"Empty hall", bedoelde die.quote:
Meen je dat je dat jammer vind? Nou ik niet hoor, vind het niet erg dat ze niet door zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
jammer dat de maanmannen niet door zijn, dat was veruit de leukste act.
ik vind Moldavié ook niks aan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:15 schreef Redefine het volgende:
Zo zie je hoe smaken verschillen. Iemand anders zal Moldavië wel niks vinden, terwijl ik die het beste vond.
Wel als lesbo icon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Empty hall", bedoelde die.
Maar sinds wanneer is Anouk een 'gay icon'?
Zo staat ze in Nederland toch helemaal niet bekend?![]()
![]()
Nederland staat toch als geheel bekend als gay icoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Empty hall", bedoelde die.
Maar sinds wanneer is Anouk een 'gay icon'?
Zo staat ze in Nederland toch helemaal niet bekend?![]()
![]()
Ah, weer wat geleerd.quote:
True.. maar zo'n Zweden doet er weinig voor onder.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nederland staat toch als geheel bekend als gay icoon
Nou en of kijken veel gays naar het Eurovisie Songfestivalquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:08 schreef Redefine het volgende:
Mjah, wie zegt dat de gay vote ook echt bestaat?
Bah Daniel Dekkertwitter:Mediacourant twitterde op woensdag 15-05-2013 om 10:51:16Cornald Maas en Eric van Tijn uit jury Songfestival - http://t.co/3iQrXIA01b reageer retweet
Dat je het een boutnummer vindt is prima hoor. Maar heel slecht gezongen? Sorry. Nee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:59 schreef CANARIS het volgende:
Ik blijf erbij ... het is een boutnummer en gisteren ook nog eens heel slecht gezongen.
Ja maar wie zegt dat die massaal op een liedje stemmen, omdat ze de zanger leuk vinden? Terwijl ze het liedje dan niks vinden. Is dit al eens bewezen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou en of kijken veel gays naar het Eurovisie Songfestival
Ik denk ook dat het een behoorlijke mythe is, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar wie zegt dat die massaal op een liedje stemmen, omdat ze de zanger leuk vinden? Terwijl ze het liedje dan niks vinden. Is dit al eens bewezen?
Zou goed kunnen dat die er wel is hoor, maar voor hetzelfde geldt is het onzin.
Ik heb zelf ook helaas geen BBC 3 etc. Net de extra zenders stopgezet omdat ik er naar te weinig keek. Vorig jaar met veel plezier naar gekeken. Ook de halve finales die niet door Norton worden gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben toen overgezapt naar de Belg, om van dat commentaar af te zjn. Na 2 nummers was ik dat al zat.
Jammer genoeg heb ik geen BBC entertainment, ik wil Graham Norton als commentator.
Ah ben gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een behoorlijke mythe is, eerlijk gezegd.
Ik hoorde het nummer voor het eerst. Kon niet goed zeggen of het nummer 'wat typisch' is of dat ze het niet zo best zong.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat je het een boutnummer vindt is prima hoor. Maar heel slecht gezongen? Sorry. Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |