Dan vallen de meeste mensen in slaap als 250 landen hun punten moeten doorgeven. :-Dquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hahaha ja dat zou echt geweldig zijn.
En dan met nummers uit Zuid-Amerika ook enzo.
Het idee is heel leuk.
Maar ik heb het idee dat dat niet gaat werken op de een of andere manier...
niet als de continenten idd een voorselectie houdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 03:54 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dan vallen de meeste mensen in slaap als 250 landen hun punten moeten doorgeven. :-D
En als ze het dan in Los Angeles houden dan wordt het nog fraaier. Dan moeten we opblijven tot 10 uur in de ochtend om te kunnen stemmen. :-)
Dat maakt voor het stemmen niet uit. De uitzending begint dan in Los Angeles om bijvoorbeeld 9 uur in de avond lokale tijd. Dan is het hier 6 uur in de ochtend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 04:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
niet als de continenten idd een voorselectie houden
"Empty hole!?"quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:10 schreef hole1988 het volgende:
Press conference Netherlands & Belgium after the semi-final of the Eurovision Songcontest 2013 door Lennart Hoek
Dank u! Kon het hele "The Netherlands" niet eens verstaan dankzij dat geschreeuw van Daniël en Jan..quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef hole1988 het volgende:
Hier de bekendmaking zonder gelul van commentatoren
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik associeer hem tegenwoordig met Paay
Dan was Dima Bilan met Believe en zn 'impassiebal' veeeeeeeeel erger... En die won!quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kan het Engels niet uitspreken. Niet gesproken en niet gezongen. Het is echt heel slecht vind ik
Ik ben toen overgezapt naar de Belg, om van dat commentaar af te zjn. Na 2 nummers was ik dat al zat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het erge van dat jaar is eigenlijk nog wel dat Dekker en Smit de inzending van Moldavië in eerste instantie voor mij verpest te hebben. Zo ontzettend zeiken dat het schandalig is dat de puntmutsen door zijn en J J en J niet, terwijl het uiteindelijk gewoon een geweldig nummer was
Is ook op BBC 3quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ben toen overgezapt naar de Belg, om van dat commentaar af te zjn. Na 2 nummers was ik dat al zat.
Jammer genoeg heb ik geen BBC entertainment, ik wil Graham Norton als commentator.
Die heb ik niet, alleen BBC1 en BBC2.quote:
Thanks! Ik had het gemist.quote:Op woensdag 15 mei 2013 06:10 schreef hole1988 het volgende:
Press conference Netherlands & Belgium after the semi-final of the Eurovision Songcontest 2013 door Lennart Hoek
Na de finale op zaterdag. Om zo de spanning er nog wat meer in te houden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef utrecht1970 het volgende:
Ze maken toch ook altijd daarna het aantal stemmen bekend. Nederland stond vorig jaar laatste.
Is al bekend op welke plek nl is doorgegaan?
Of maken ze dat pas bekend na de volgende halve finale?
Als er iets is wat muziek vaak kut maakt is het een 'verplichte uithaal' zie alle kandidaten van x-factor en the voice of holland. Als het liedje niet vraagt om een uithaal stop hem er dan ook niet inquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:55 schreef bianconeri het volgende:
Anouk door
Wat een waardeloos en saai liedje zeg, staat daar maar wat stijf. Zit totaal geen uithaal of iets interessants in het lied... En toch nog door ook haha...
Ben allang blij dat ze voor iets kleins en simpels hebben gehouden ipv een circus act. En dat levert stemmen op blijkbaar, al ga je er niet mee winnen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:55 schreef bianconeri het volgende:
Anouk door
Wat een waardeloos en saai liedje zeg, staat daar maar wat stijf. Zit totaal geen uithaal of iets interessants in het lied... En toch nog door ook haha...
Na de finale op zaterdag. Om zo de spanning er nog wat meer in te houden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar eh... hoeveel stemmen heeft elke deelnemer nou gekregen? Of wordt dat niet bekend gemaakt?
3/4 posts boven je. Precieze puntenverdeling van de halve finales wordt (begrijpelijk) pas na de finale bekend gemaakt, anders beïnvloed het al de finale van zaterdag.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar eh... hoeveel stemmen heeft elke deelnemer nou gekregen? Of wordt dat niet bekend gemaakt?
Mhua is meer om het feit dat het dan de stemming van de finale zaterdag niet zou beïnvloeden. Anders zou je iets kunnen hebben van land x is in de halve finale dik op 1 geëindigd, die heeft mijn stem dus niet meer nodig, laat ik maar op een ander stemmen. Vandaar dat het altijd pas direct na de finale openbaar wordt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:07 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Na de finale op zaterdag. Om zo de spanning er nog wat meer in te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |