Eigenlijk is het voor alle landen afzonderlijk een top 400. De landen die verticaal onder Anouk staan zijn de landen waarin Anouk in de top 400 van meest gedownloade nummers staat. Het nummer voor het desbetreffende land staat voor de plaats in de top 400 van meest gedownloade nummers in dát land.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: hoe lees je die lijstjes?
Horizontaal snap ik (nrs 1, 2, 3 etc), maar verticaal (onder de artiest)?
Nee joh de 3 J's nog een keer. Dan kunnen Dekker en Smit nog een keer zeggen dat het niet meer stuk kanquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja we moeten gewoon kwaliteit sturen zoals we nu doen
Trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
Kiek um gaan!
http://kworb.net/itunes/anouk.htmlquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt? Is stokoud..
Waar zie je dat?
De 3Js hadden gewoon een goed liedje. Ze hebben het alleen verneukt door dat waardeloze optreden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh de 3 J's nog een keer. Dan kunnen Dekker en Smit nog een keer zeggen dat het niet meer stuk kan
Ok, maar sommige landen staan er vaker in. Is dat een verschil per dag/week ofzo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:40 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor alle landen afzonderlijk een top 400. De landen die verticaal onder Anouk staan zijn de landen waarin Anouk in de top 400 van meest gedownloade nummers staat. Het nummer voor het desbetreffende land staat voor de plaats in de top 400 van meest gedownloade nummers in dát land.
De Storm is ook primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De 3Js hadden gewoon een goed liedje. Ze hebben het alleen verneukt door dat waardeloze optreden.
Dank voor je ophelderingquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:41 schreef Eitjee het volgende:
[..]
http://kworb.net/itunes/anouk.html
Dat nummer is veel te zien geweest in de voorbeschouwingen van de desbetreffende landen. Zo zie je maar weer hoe snel iets aanslaat.
Het erge van dat jaar is eigenlijk nog wel dat Dekker en Smit de inzending van Moldavië in eerste instantie voor mij verpest te hebben. Zo ontzettend zeiken dat het schandalig is dat de puntmutsen door zijn en J J en J niet, terwijl het uiteindelijk gewoon een geweldig nummer wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee joh de 3 J's nog een keer. Dan kunnen Dekker en Smit nog een keer zeggen dat het niet meer stuk kan
Daar ben ik het wel met je eens hoor. Maar de vooringenomenheid van het Welkom bij het Tros Muziekfeest was toen stuitend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:41 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De 3Js hadden gewoon een goed liedje. Ze hebben het alleen verneukt door dat waardeloze optreden.
Op zich wel, maar wel verantwoordelijk voor een van de matigste Nederlandse optredens op het ESF. Want hij was toen totaal niet krachtig genoeg.quote:
Had van mij ook best door gemogen (al was het maar bij gebrek aan beter), net zoals meerderen hier. Maar Kroatië is een van die landen die het op de een of andere manier stelselmatig heel slecht doen op het ESF.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:48 schreef Cee het volgende:
Ik vond het trouwens echt erg jammer (en onterecht) dat Kroatië niet door was. Ik heb er op gestemd.
Hij kan het Engels niet uitspreken. Niet gesproken en niet gezongen. Het is echt heel slecht vind ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:52 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook het idee dat Litouwen door is omdat Estland in de zelfde halve finale zat. Qua lied en act was dat kraak nog smaak. En misschien België zelfs omdat wij daaraan mee hebben geholpen als buurland? Alhoewel ik dat best een leuk liedje vind dus prima dat ie door is.
Die kans is klein, omdat Estland veel minder binding heeft met de andere Baltische staten. De binding met Finland is veel groter. Ze stemmen iig zelden op elkaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:52 schreef Cee het volgende:
Ik heb ook het idee dat Litouwen door is omdat Estland in de zelfde halve finale zat. Qua lied en act was dat kraak nog smaak. En misschien België zelfs omdat wij daaraan mee hebben geholpen als buurland? Alhoewel ik dat best een leuk liedje vind dus prima dat ie door is.
Maar dat komt toch allemaal omdat hij zijn schoen kwijt is? Al is het lastig te verstaan uit zijn Engels.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij kan het Engels niet uitspreken. Niet gesproken en niet gezongen. Het is echt heel slecht vind ik
Iedereen kennelijk. Maar hij is echt objectief een stuk lelijker dan Bieber (die ik een rotjong vind, maar dat terzijde)quote:
Ik dacht zelf eigenlijk dat Ralf Mackenbach was overgelopen naar onze zuiderburen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen kennelijk. Maar hij is echt objectief een stuk lelijker dan Bieber (die ik een rotjong vind, maar dat terzijde)
De Belg ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat komt toch allemaal omdat hij zijn schoen kwijt is? Al is het lastig te verstaan uit zijn Engels.
Edit: o ja gaat waarschijnlijk over de Belg. Zijn uitspraak was ook dramatisch ja. En dat is dan de winnaar van The Voice België
Zelfs Ralf is een stuk knapper. Die Belg is net alsof die net uit bed is manquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eigenlijk dat Ralf Mackenbach was overgelopen naar onze zuiderburen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |