vind hem juist weinig gehyped in vergelijking met anderenquote:
Trustequote:Op woensdag 15 mei 2013 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tis dat ik die stream hier zag, anders had ik het niet geweten en niet gekeken.
Maar ik duik mijn mandje in
oh, ik had meteen zoiets van: yes, en terecht!quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die drie zijn wel de slechtste ja. Bij Ierland had ik echt een: dit kan toch niet gevoel bij.
Zo zie je hoe smaken verschillen. Iemand anders zal Moldavië wel niks vinden, terwijl ik die het beste vond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
oh, ik had meteen zoiets van: yes, en terecht!
hahaha ja dat zou echt geweldig zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind het overigens echt zonde dat er geen Worldsong festival is, Zuid-Korea zou deze shit echt acen met allerlei goede dance-pop nummers:
Zo'n nummer bijvoorbeeld heeft het allemaal, en zo zijn er nog veel meer geweldige nummers uit Korea. Ach ja, zal nooit gebeuren.
Tja teveel landen ervoor idd, en dan krijg je dalijk van die instabiele landen ook nog die graag mee willen doen, iets waar we in Europa geen last van hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:15 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
hahaha ja dat zou echt geweldig zijn.
En dan met nummers uit Zuid-Amerika ook enzo.
Het idee is heel leuk.
Maar ik heb het idee dat dat niet gaat werken op de een of andere manier...
vreemd ja dat die niet hoger eindigdequote:Op woensdag 15 mei 2013 02:19 schreef Strani het volgende:
Dit was mijn favoriet in 2011. Ze zong op het ESF in het Engels maar ik vind de Sloveense versie nog mooier.
Heel raar ja, teleurstellend resultaat. Prachtvrouw ook trouwens, om te zien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
vreemd ja dat die niet hoger eindigde
Vond ik ook echt een geweldig nummer en een fantastische zangeres. En nog een mooie vrouw ook. Zij kreeg het voor elkaar om hoge laarzen er niet sletterig uit te laten zienquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:19 schreef Strani het volgende:
Dit was mijn favoriet in 2011. Ze zong op het ESF in het Engels maar ik vind de Sloveense versie nog mooier.
Juist! Ik kreeg met m'n 30 jaar (toen) zelfs een ouderwetse crush op haarquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vond ik ook echt een geweldig nummer en een fantastische zangeres. En nog een mooie vrouw ook. Zij kreeg het voor elkaar om hoge laarzen er niet sletterig uit te laten zien
De Slovenen hebben ook niet echt een goede track record. Uiteindelijk blijft een goed liedje een goed liedje. Maar op de een of andere manier lukt het bepaalde landen gewoon niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel raar ja, teleurstellend resultaat. Prachtvrouw ook trouwens, om te zien.
Ja inderdaad. Terwijl zij geloof ik 18 of 19 was ofzo. Zelf is mijn festival crush nog steeds Lenna Kuurmaaquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist! Ik kreeg met m'n 30 jaar (toen) zelfs een ouderwetse crush op haar
Ziet er ook niet slecht uit inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Terwijl zij geloof ik 18 of 19 was ofzo. Zelf is mijn festival crush nog steeds Lenna Kuurmaade lead zangeres van Vanilla Ninja (Zwitserland 2005, ook al komen ze zelf uit Estland).
Om een klein beetje te crossposten uit het geslacht poll topic. Is er een ander programma waar zoveel zo makkelijk over mooie mannen/vrouwen gesproken wordt, zonder dat als iets pervers of ranzigs wordt gezien dan het ESF?quote:
Nee mij ook niet. Ik heb er een hoop voorbij zien komen die heel aantrekkelijk waren maar als het liedje niet goed was, vergat ik ze zo weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om een klein beetje te crossposten uit het geslacht poll topic. Is er een ander programma waar zoveel zo makkelijk over mooie mannen/vrouwen gesproken wordt, zonder dat als iets pervers of ranzigs wordt gezien dan het ESF?
Edit: nog even als toevoeging dat een mooie ESF vrouw met een echt slecht liedje mij nooit zo kan boeien.
Precies. Bij een slecht liedje kijk ik zelf vaak maar half naar de tv.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee mij ook niet. Ik heb er een hoop voorbij zien komen die heel aantrekkelijk waren maar als het liedje niet goed was, vergat ik ze zo weer.
Misschien dat je avatar er een goede en heldere analyse op los kan laten.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien dat je avatar er een goede en heldere analyse op los kan laten.
Echt Herman Brood sprong zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |