Ook Ralf is knapper iddquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Zelfs Ralf is een stuk knapper. Die Belg is net alsof die net uit bed is man
Elke keer als hij aan het zingen is heb ik het gevoel dat hij elk moment in huilen uit kan barsten. Hij staat er als een konijn die verschrikt in de koplampen van een auto kijkt en bovendien al een aantal uren zijn reet dichtgeknepen houdt om zijn bruine rakker binnen te kunnen houden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen kennelijk. Maar hij is echt objectief een stuk lelijker dan Bieber (die ik een rotjong vind, maar dat terzijde)
Ik snap dat ook nooit. Waarom niet gewoon in de eigen taal zingen als dat beter klinkt. Het is al zo vaak gebleken dat niet-Engelstalige nummers gewoon goed scoren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De Belg ja.
Zing dan een Franstalig nummer... Maar nee, ze er was voor het Engels gekozen omdat men dat beter zou snappen..
ik vind het eigenlijk wel ´charmant´ dat deze jongen niet zo´n typische hunk isquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ralf zijn lelijke verstoten broer danquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dát en hij kan de tekst niet eens verstaanbaar zingen..quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:59 schreef Eitjee het volgende:
[..]
Elke keer als hij aan het zingen is heb ik het gevoel dat hij elk moment in huilen uit kan barsten. Hij staat er als een konijn die verschrikt in de koplampen van een auto kijkt en bovendien al een aantal uren zijn reet dichtgeknepen houdt om zijn bruine rakker binnen te kunnen houden.
Onbegrijpelijk dat ie door is, maar samen met Litouwen wel goed om de onderste vijf van de grote finale op te gaan vullen. Ook dat soort acts moeten we hebben...
Zo hypen ze hem wel..quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:01 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk wel ´charmant´ dat deze jongen niet zo´n typische hunk is
Die drie zijn wel de slechtste ja. Bij Ierland had ik echt een: dit kan toch niet gevoel bij.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát en hij kan de tekst niet eens verstaanbaar zingen..
Ik kan er met mijn hoofd echt niet bij dat hij door is.. Litouwen idd ook zoiets..
Overigens vond ik Ierland ook niks
Als hij al gehyped is wat is Denemarken dan wel nietquote:
Dat had ik bij België ook hééé'l erg.. Echt zo van hoe is het mógelijk dat die door is?? In combi met Litouwen en Ierland vreesde ik écht voor Anouk/Nederland...quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die drie zijn wel de slechtste ja. Bij Ierland had ik echt een: dit kan toch niet gevoel bij.
Ik vreesde met name ervoor omdat het alle drie landen zijn die totaal niet vallen onder de standaard finalisten/sympathy votes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat had ik bij België ook hééé'l erg.. Echt zo van hoe is het mógelijk dat die door is?? In combi met Litouwen en Ierland vreesde ik écht voor Anouk/Nederland...
Ik bedoel: als men zulke bagger doorstemt, dan blijft een mooi liedje vast hangen
Zelfs bij de persco vergeleek men hem met die eikel van een Bieber en mocht hij van het hoofd van de delegatie zijn haar niet knippen vóór de finalequote:Op woensdag 15 mei 2013 02:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als hij al gehyped is wat is Denemarken dan wel niet
Oke. Nou gelukkig krijg ik die kermis eromheen nooit mee.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs bij de persco vergeleek men hem met die eikel van een Bieber en mocht hij van het hoofd van de delegatie zijn haar niet knippen vóór de finale
Net of dat gastje mooier wordt door zijn haar debiel naar voren te kammen. Fatsoenlijk zingen lukt hem ook niet, dus????quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelfs bij de persco vergeleek men hem met die eikel van een Bieber en mocht hij van het hoofd van de delegatie zijn haar niet knippen vóór de finale
Mjah, wie zegt dat de gay vote ook echt bestaat?quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:07 schreef Andromache het volgende:
Litouwen en Ierland zijn door omdat ze de gay vote hebben. Vermoed ik.
Na de 1e halve finale bedoel ik he? Die hier ook massaal op de stream werd meegkeken (stream die voortijdig eindigdequote:Op woensdag 15 mei 2013 02:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oke. Nou gelukkig krijg ik die kermis eromheen nooit mee.
Die stream heb ik niet gekeken, dus dan heb ik dat gelukkig gemist. Ik vind het ESF erg leuk om te kijken en te volgen, maar meer dan de TV uitzendingen volg ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na de 1e halve finale bedoel ik he? Die hier ook massaal op de stream werd meegkeken (stream die voortijdig eindigde)
Tis dat ik die stream hier zag, anders had ik het niet geweten en niet gekeken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die stream heb ik niet gekeken, dus dan heb ik dat gelukkig gemist. Ik vind het ESF erg leuk om te kijken en te volgen, maar meer dan de TV uitzendingen volg ik niet.
Maar na afloop luister en kijk ik dan weer wel vaak even terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |