Nicequote:Op donderdag 16 mei 2013 16:30 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dit is een interessante analyze
http://sofabet.com/2013/0(...)-kind-of-year-is-it/
Het enige wat ik denk bij deze foto is: KHAAANquote:
Aan de ene kant klinkt het fluit idee erg goed, alles om de hype te stoppen. Maar dan krijg je volgend jaar allemaal van die zelf mutilaties op het podium, omdat dat dit jaar zo succesvol was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je de lijst zo bekijkt zou die heel goed op basis van het aantal stemmen gerangschikt kunnen zijn.
Ik moet me er geloof ik maar bij neerleggen dat Denemarken gaat winnen met dat vervelende formule-liedje dat helaas ook nog eens direct in je kop gaat zitten en er niet meer uit wil. Gebeurde zoiets maar met die fluit, en dan in de kop van de "zangeres".
Of tijdens de show als er weer een zooi generieke ballads voorbij komenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:50 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben moeik hoop dat ik niet in slaap val voor het begint
Nee pöpchen!quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
dit wordt het live topic voor de 2de halve finale?
Rond een uurtje of 10 max? Het is vaak dat punten geven wat zo idioot lang duurt, de nummers vliegen er vaak doorheenquote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:36 schreef Snoepje5 het volgende:
Hoelaat schatten jullie dat anouk komt? Als 13e vanaf 9uur..?
Dat is die voor de 2e halve finale?quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:38 schreef Cee het volgende:
Lieve luitjes, hier is het live topic voor deze halve finale. ESF / [Live] Tweede Halve Finale, zonder Anouk, met gratis alcohol
Verrek.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 20:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is die voor de 2e halve finale?
Geef het linkje dan even.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 21:38 schreef motorbloempje het volgende:
Verkeerde topic. En nee, 13e, en nu is 9e ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |