Maar die zijn gelukkig ook allebei direct uitgeschakeld. Zeker met het systeem met 2 halve finales wordt de grootste rommel er wel redelijk efficiënt uitgefilterd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ik vond bijvoorbeeld die 2 astronauten overbodig. En die K3-kleuterkloon.

Eigenlijk nog steeds te debiel voor woorden,maar goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Alle landen (big 5) betalen dik en alleen de winnaar van vorig jaar plaatst zich direct voor de finale.
Duitsland
Frankrijk
Spanje
Engeland
Italië
Staan elk jaar in de finale omdat ze veel betalen.

Nee helemaal niet. Als deze landen niet zoveel zouden betalen zou er geen ESF zijn vergeet dat niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eigenlijk nog steeds te debiel voor woorden,maar goed

Gelukkig zitten ze niet in de finale.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
Maar ik vond bijvoorbeeld die 2 astronauten overbodig. En die K3-kleuterkloon.

Volgens mij was dat heel vroeger wel zo, dat de tien beste ofzo meteen geplaatst waren voor volgend jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wanneer wel? Want ik had het idee dat de landen die dit jaar direct in de finale staan, daar stonden omdat ze vorig jaar goed hadden gescoord (op Spanje en Frankrijk na, want die betalen gewoon dik, geloof ik)

Het is 2013 nuquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is dit Roemenië? Zo slecht is dit toch niet?

Het is een paar jaar zo geweest dat de Top 10 direct gekwalificeerd was in het jaar daarna. Maar dat is al weer een tijdje aangepast.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:29 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij was dat heel vroeger wel zo, dat de tien beste ofzo meteen geplaatst waren voor volgend jaar.
Maar er zijn van die landen die bijna elk jaar wel door lijken te gaan, ongeacht het liedje. Helaas is Nederland daar niet een van

of ieder land zou een kleiner deel moeten betalen voor deelnamequote:Op donderdag 16 mei 2013 13:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Als deze landen niet zoveel zouden betalen zou er geen ESF zijn vergeet dat niet.

Lekker wijf was dat jaquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
Is dit Roemenië? Zo slecht is dit toch niet?

Dan staat een nummer zowel als single en als albumtrack van het Eurovisie-album en wellicht als albumtrack van de artiest zelf in iTunes.quote:

Volgens mij was Anouk een van de zuiverdere die avondquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zie nu voor eerst youtube filmpje van Birds op ESF.... eerste keer dat ik het hoor, niet mijn soort nummer... maarre zong de rest nóg minder zuiver?

Oké, naja gelukkig hebben we ook nog echte zangeressen zoals Ilse de Lange.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:49 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij was Anouk een van de zuiverdere die avond

Anouk zong niet helemaal optimaal, maar het liedje is goed genoeg. Maar o.a. Rusland, Oekraïne en Moldavië kwamen met de zang beter uit de verf.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:46 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zie nu voor eerst youtube filmpje van Birds op ESF.... eerste keer dat ik het hoor, niet mijn soort nummer... maarre zong de rest nóg minder zuiver?

Rusland? U serious? Die kon niet zingenquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Anouk zong niet helemaal optimaal, maar het liedje is goed genoeg. Maar o.a. Rusland, Oekraïne en Moldavië kwamen met de zang beter uit de verf.

Is een vd favorieten is een goede balladquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Rusland? U serious? Die kon niet zingen

ik vind het echt een afgezaagd zeiknummerquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is een vd favorieten is een goede ballad

Smaken verschillenquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is een vd favorieten is een goede ballad

Zaal was te groot voor het geluid, klonk ver weg etc viel mij ook al opquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef miep63 het volgende:
Ik vond de meeste zangeressen van de eerste halve finale zo schreeuwerig klinken, dat viel me echt op. Ondanks dat Anouk in het begin van haar optreden een beetje gespannen klonk, hoorde je daarna weer de rust in haar stem. Wat dat betreft is Anouk al een echte ouwe rot in het vak. Dat bekende krachtige geluid van haar hoorde je weer terug. Dat grietje uit de Ukraine bijvoorbeeld had soms moeite om er bovenuit te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |