roemenie echt een aanraderquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Na vanavond kan je beetje kijken hoever we kunnen komen. Ik denk dat denemarken gaat winnen. Komen er vanavond nog goede landen? Ik hoor telkens Noorwegen maar heb er niks van gezien.
Nee alleen Noorwegen eerlijk gezegd is de rest zwaar kut.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Na vanavond kan je beetje kijken hoever we kunnen komen. Ik denk dat denemarken gaat winnen. Komen er vanavond nog goede landen? Ik hoor telkens Noorwegen maar heb er niks van gezien.
de nummers van vorig jaar waren beterquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee alleen Noorwegen eerlijk gezegd is de rest zwaar kut.
Maargoed dit hele jaar is niet zo sterk.
Noorwegen is voor mij een topfavoriet op basis van lied, Azerbaijan en Georgie vind ik qua liedjes echt zoete veilige meuk, maar die landen hebben het voordeel dat ze relatief veel buren en diaspora hebben in Europa. Dat is met name zaterdag heel interessant.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
véél beter. eerlijk gezegd vind ik dit het zwakste jaar sinds heel veel jaren. vreemd want je verwacht toch dat de nummers elk jaar beter en moderner worden...quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:51 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
de nummers van vorig jaar waren beter
Daarom eindigen we ook top 5 en het zou me niet verbazen als ze wint.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:50 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee alleen Noorwegen eerlijk gezegd is de rest zwaar kut.
Maargoed dit hele jaar is niet zo sterk.
Dat zou erg mooi zijn. Gaaf zelfsquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef MolFan het volgende:
Daarom eindigen we ook top 5 en het zou me niet verbazen als ze wint.
Elk jaar beter is natuurlijk een kwestie van smaak.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:52 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
véél beter. eerlijk gezegd vind ik dit het zwakste jaar sinds heel veel jaren. vreemd want je verwacht toch dat de nummers elk jaar beter en moderner worden...
Wat jij wil, meer in het tijdsbeeld passend dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Elk jaar beter is natuurlijk een kwestie van smaak.
En elk jaar moderner kan al helemáál niet. Dat is namelijk tijdgebonden.
Meer in het tijdbeeld passend zou nog kunnen, maar ze bepálen ook weer mede het tijdbeeld.
Dus nee, twee keer oneens.
Nee. Zeker niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:02 schreef SEMTEX het volgende:
Als je als 6e eindigt, ben je dan autom. verzekerd van een plek in de finale, het jaar erop?
Ik vind dat de liedjes steeds moderner zijn geworden vanaf 1956 naar het hier.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:01 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vond persoonlijk zeker 5-6 liedjes in de eerste halve finale prima en 'qua niveau' ook niet onderdoen voor voorgaande jaren. Ik zag een Youtube-filmpje met allerlei deelnemers vanaf 1956 en ik zag eigenlijk niet eens een trend, anders dan steeds 'duurder en flitsender' qua vormgeving.
Is de laatste jaren juist stukken minder en meer popidolen zie Alexander Rybak en Lenaquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:03 schreef Cynix ® het volgende:
Wat je trouwens ook kunt zien als je door 50 jaar ESF bladert, is dat het hele gebeuren steeds meer show wordt en dat het steeds minder om zangkwaliteit lijkt te gaan. Het begint een beetje een nichtenfestijn te worden.
Eens. Ik vind eigenlijk dat het ESF de laatste jaren wat ´volwassener´ en ´serieuzer´ is geworden met liedjes/artiesten die daadwerkelijk een plek zouden kunnen hebben in de internationale top 40.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is de laatste jaren juist stukken minder en meer popidolen zie Alexander Rybak en Lena
Gelukkig zijn er ook weer tegenbewegingen zichtbaar, dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is de laatste jaren juist stukken minder en meer popidolen zie Alexander Rybak en Lena
Maar ik vond bijvoorbeeld die 2 astronauten overbodig. En die K3-kleuterkloon.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:06 schreef MolFan het volgende:
Dat zijn er 2 op 30 acts ofzo? Valt reuze mee dusquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ik vond bijvoorbeeld die 2 astronauten overbodig. En die K3-kleuterkloon.
Ja, ik noem er nu zo maar 2. Ik heb de acts van vanavond ook nog niet gezien. Maar als ik het beeld compleet heb, ben ik, indien daar aanleiding toe is, bereid mijn mening bij te stellen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:14 schreef MolFan het volgende:
Dat zijn er 2 op 30 acts ofzo? Valt reuze mee dus
Wanneer wel? Want ik had het idee dat de landen die dit jaar direct in de finale staan, daar stonden omdat ze vorig jaar goed hadden gescoord (op Spanje en Frankrijk na, want die betalen gewoon dik, geloof ik)quote:
Maar die maffe acts moeten erbij zitten, horen bij het ESFquote:Op donderdag 16 mei 2013 13:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, ik noem er nu zo maar 2. Ik heb de acts van vanavond ook nog niet gezien. Maar als ik het beeld compleet heb, ben ik, indien daar aanleiding toe is, bereid mijn mening bij te stellen.
Alle landen (big 5) betalen dik en alleen de winnaar van vorig jaar plaatst zich direct voor de finale.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wanneer wel? Want ik had het idee dat de landen die dit jaar direct in de finale staan, daar stonden omdat ze vorig jaar goed hadden gescoord (op Spanje en Frankrijk na, want die betalen gewoon dik, geloof ik)
Noorwegen is veruit het beste. Azerbeijan heeft een bijzondere act. En blijf even zitten tot Roemenie. Die moeten als laatste, maar het wordt hilarisch beloof ik jequote:Op donderdag 16 mei 2013 12:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ga het even op youtube kijken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:21 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
Noorwegen is veruit het beste. Azerbeijan heeft een bijzondere act. En blijf even zitten tot Roemenie. Die moeten als laatste, maar het wordt hilarisch beloof ik je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |