We hebben nog een lul nodig...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
Als we winnen gaat Ewout Genemans het presenteren
Daar kunnen we iemand uit laten komen ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer de Kast sturen dan?
Precies. De Scandinaviërs zijn elkaar altijd al goed gezind op het ESF. Denk dat bij een ESF in Nederland er ook wel extra enthousiasme is bij een Belgische inzending, met name een uit Vlaanderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Reacties logisch want buurland etc etc
Friesland heeft vorig jaar of twee jaar geleden nog gewoon het Songfestival voor minderheidstalen gewonnen andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond Friesland wel tegenvallen dit jaar.
En de winnaar van slechtste voorstel presentator ESF 2014 is gewordenquote:
Is de tijd een beetje he Afrojack etc etcquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Viel me wel op dat er dit jaar meer dansnummers zijn ingezonden. Komt dit door Loreen die vorig jaar heeft gewonnen?
Ik vrees dat ik dat gemist heb. Terwijl Omrop Fryslan toch wel tussen onze kanalen staat!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef alors het volgende:
[..]
Friesland heeft vorig jaar of twee jaar geleden nog gewoon het Songfestival voor minderheidstalen gewonnen anders
Ik denk dat veel mensen het wel heel erg zullen vinden lijken op Euphoria of iig dezelfde stijl. En je ziet vaak dat zo'n nummer dan het jaar erna flink onderuit gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel maar geen top 10 klassering. Duitsland schat ik hoog in btw, gewoon goed nummer (oke wel 13 in een dozijn) maar toch..
Lijkt me echt te geniaal als hij met zijn snor dat gaat presenteren haha!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En de winnaar van slechtste voorstel presentator ESF 2014 is geworden
Chantal Janzen met na elke slechte performance een soort opmerking als "Wat kan ze hockeyen he?!"quote:
Ik vind het lied iedere keer dat ik het hoor mooier eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk met heel veel geluk de top 5. Al denk ik zelf eerder aan de top 8.
Lijkt totaal niet op Euphoria? Ja het is dancemuziek maar daar is alles mee gezegd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen het wel heel erg zullen vinden lijken op Euphoria of iig dezelfde stijl. En je ziet vaak dat zo'n nummer dan het jaar erna flink onderuit gaat.
Chantal nomnomnomquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Chantal Janzen met na elke slechte performance een soort opmerking als "Wat kan ze hockeyen he?!"
Zijn altijd kopieën werd gezegd jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Viel me wel op dat er dit jaar meer dansnummers zijn ingezonden. Komt dit door Loreen die vorig jaar heeft gewonnen?
Omdat de Israëlische inzending van Midden Oosten Songfestival de afgelopen tien seizoenen in ontelbare stukjes is teruggekeerd.quote:
Is meer de tijdsgeest want in de top 40 en iTunes scoren Afrojack etc ook continuquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn altijd kopieën werd gezegd ja
Ach ja, dan denken ze in het buitenland: Wie is die irritante blije kasthomo als presentator, kan die niet weg? Want dat gevoel hebben wij dan weer vaak bij de presentatoren. Behalve die van Denemarken toen, die deed het wel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
Als we winnen gaat Ewout Genemans het presenteren
Huisgenoot zei dat we Afrojack heen moeten sturen hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is meer de tijdsgeest want in de top 40 en iTunes scoren Afrojack etc ook continu
Mart Smeets stelt Mart Smeets voor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach ja, dan denken ze in het buitenland: Wie is die irritante blije kasthomo als presentator, kan die niet weg? Want dat gevoel hebben wij dan weer vaak bij de presentatoren. Behalve die van Denemarken toen, die deed het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |