Jupquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als we winnen zijn we gastland en die staat sowieso in de finale toch?
Ik vind het ook wel terecht. Maar net als veel landen bij gebrek aan beter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Estland, met dat liedje was echt niet heel veel mis... schattig in de eigen taal...
Ja ik denk ook dat Cascada hoog eindigtquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jawel maar geen top 10 klassering. Duitsland schat ik hoog in btw, gewoon goed nummer (oke wel 13 in een dozijn) maar toch..
Alweer Twarresquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond Friesland wel tegenvallen dit jaar.
NEEEEE wat een mongool is datquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
Als we winnen gaat Ewout Genemans het presenteren
Gordon wellicht?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
Wat is hoog?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik denk ook dat Cascada hoog eindigt
Ik denk Kim-Lianquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
Kees Tol en Monique Smit toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
We hebben nog een lul nodig...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:27 schreef MolFan het volgende:
Daar kunnen we iemand uit laten komen ja.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgende keer maar weer de Kast sturen dan?
Precies. De Scandinaviërs zijn elkaar altijd al goed gezind op het ESF. Denk dat bij een ESF in Nederland er ook wel extra enthousiasme is bij een Belgische inzending, met name een uit Vlaanderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Reacties logisch want buurland etc etc
Friesland heeft vorig jaar of twee jaar geleden nog gewoon het Songfestival voor minderheidstalen gewonnen andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef wizarddragon het volgende:
Ik vond Friesland wel tegenvallen dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |