Jammer van Turkije en Bosnie ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef Voszje het volgende:
[..]
Polen, Turkije, Bosnië en Herzegovina, Portugal..
Wikipedia:quote:
Dat ze daarmee een aantal doden extra op hun geweten hebben maakt ze geen flikker uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:15 schreef alors het volgende:
[..]Ze worden ook in willekeurige volgorde bekend gemaakt, iig wat betreft het aantal stemmen. Maar als je een land van bijna 10 jaar zonder finaleplaats is erbij hebt dan is het natuurlijk wel 'leuk' om die als laatste te gaan noemen. Daar is zeker over nagedacht.
Die zijn boos over de nieuwe regels over de startvolgorde.quote:
Topvermaak tochquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ze daarmee een aantal doden extra op hun geweten hebben maakt ze geen flikker uit
jij moet cabaretier wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Presentatrice weigerde burka te dragen.
Even serieus; Wist je echt niet hoe bekend ze is in Europa?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens hoge verwachtingen van NL Zaterdag. Als ik zo kijk over hoe blij ze schijnbaar buiten NL zijn met Anouk haar nr
Bij het lijstje kan nog Slowakije worden toegevoegd, vanwege geldproblemen.quote:
En als je een kut nummer hebt maakt dat dus geen kut uitquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef hplaserjet het volgende:
Turkije heeft wel gelijk. Het is belachelijk dat het organiserende land de startvolgorde mag bepalen. Dan zorg je zelf dat je wel goed zit.
Zijn ze zo blij in het buitenland?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ineens hoge verwachtingen van NL Zaterdag. Als ik zo kijk over hoe blij ze schijnbaar buiten NL zijn met Anouk haar nr
Cascada is ook redelijk bekend.. Andere muziek dan Anouk maar alsnogquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Even serieus; Wist je echt niet hoe bekend ze is in Europa?
Ja achteraf wel... maar mijn god... ik dacht echt dat het klaar was weer... ik kreeg een dejavu uit 2005 toen ik ook zo voor het scherm zat toen we niet door waren:quote:
Linkerhelft zou mooi zijn. Ik denk alleen niet dat we erop moeten rekenen dat ze wint.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:18 schreef Amarantha het volgende:
Cascada en Anouk zijn idd heel bekend in Europa alleen Anouk haar nummer is 10 klasses beter en geen 13 in een dozijnquote:
Niet echt doorgebroken daar ofzo hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ze is geen wereldster hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Turkije en Bosnie vielen mij elk jaar weer op. Van Slowakije kan ik mij niks herinnerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef Voszje het volgende:
[..]
Bij het lijstje kan nog Slowakije worden toegevoegd, vanwege geldproblemen.
Erik Saade werd toendertijd ook als laatste bekend gemaakt. Beetje koude-oorlogvoering tussen Zweden en de producer Ola Sand, een Noor. Ook bewust toen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ze daarmee een aantal doden extra op hun geweten hebben maakt ze geen flikker uit
Dat is waarquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef MolFan het volgende:
[..]
Cascada en Anouk zijn idd heel bekend in Europa alleen Anouk haar nummer is 10 klasses beter en geen 13 in een dozijn
Waarom zou Denemarken winnen, omdat ze bovenaan staat bij de bookmakers? Dat stond Rockafeller Street ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Linkerhelft zou mooi zijn. Ik denk alleen niet dat we erop moeten rekenen dat ze wint.
Ik verwacht nog steeds dat Denemarken wint.
Zelfde hier.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Turkije en Bosnie vielen mij elk jaar weer op. Van Slowakije kan ik mij niks herinneren
Nee?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Neuhj. Gewoon omdat het een tof nummer is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Waarom zou Denemarken winnen, omdat ze bovenaan staat bij de bookmakers? Dat stond Rockafeller Street ookWerden 20ste ofzoiets
qua startvolgorde zijn de liedjes als 2e, 5e, 6e, 7e en 8e doorgegaan, dus mooi verdeeld over de twee helften...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
En als je een kut nummer hebt maakt dat dus geen kut uit
13 in een dozijn niets bijzondersquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj. Gewoon omdat het een tof nummer is.
Sietze Bakker wist als enige Nederlander de uitslag al. Die moet dit toch ook wel heel mooi hebben gevonden op deze manierquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja achteraf wel... maar mijn god... ik dacht echt dat het klaar was weer... ik kreeg een dejavu uit 2005 toen ik ook zo voor het scherm zat toen we niet door waren:
Dat zegt niks. Danny Vera had een hit in Turkije.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nobody's Wife was bijv een hit in zowat heel Europa
Das 1 land.... nogal een verschil hequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Danny Vera had een hit in Turkije.
Ja dat denk ik nu ook wel... die gaan echt als een dolle in de Itunes-lijsten in heel Europaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Linkerhelft zou mooi zijn. Ik denk alleen niet dat we erop moeten rekenen dat ze wint.
Ik verwacht nog steeds dat Denemarken wint.
Van der Gijp in Suriname toch?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Danny Vera had een hit in Turkije.
Ik herkende haar eerst niet omdat ze zo mollig leek..quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Cascada met Everytime we touch was eerste geworden denk ik.Maar dat wat ze nu doet is matig...
5 t/m 8 waren vanaf elke startpositie doorgegaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
qua startvolgorde zijn de liedjes als 2e, 5e, 6e, 7e en 8e doorgegaan, dus mooi verdeeld over de twee helften...
Cascada prachtige vrouw btwquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik herkende haar eerst niet omdat ze zo mollig leek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |