Hoeveelste moet je worden om te kwalificeren?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
Bookmakers schatten dat Anouk 8ste wordt in deze voorronde. Voor aanvang was het 4e.
Max 3 min per nummerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ze racen wel door de nummers heen zeg
4e van een lijst waar verder alleen nog maar liedjes van Zanger Rinus op stondenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef Muto het volgende:
Bookmakers schatten dat Anouk 8ste wordt in deze voorronde. Voor aanvang was het 4e.
en het gaat ook nooit wat worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als Nederland iets probeert dat catchy moet zijn, wordt het nog niks. Een paar jaar geleden hadden 'we' toch ook zo'n nummer? Dat was al helemaal niks.
Laat je team maar in de steekquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Ik ben weer weg.
Totdat er gestemd wordt natuurlijk.Successupporter.
quote:
Klopt. Denemarken heeft echt zo'n kutnummer als Nederland toen had met treble, en nu is iedereen er hysterisch van. Hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als Nederland iets probeert dat catchy moet zijn, wordt het nog niks. Een paar jaar geleden hadden 'we' toch ook zo'n nummer? Dat was al helemaal niks.
Het liedje of de jongen?quote:
De eer aan onszelf houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en het gaat ook nooit wat worden.
Wordt tijd dat Nederland eruit stapt
of fok sturenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Volgend jaar moeten we Scream Metal inzenden.
Ik vind het wel fijn zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:49 schreef douche-eendje het volgende:
Ze racen wel door de nummers heen zeg
M'n team heeft al gezongen, de tegenstander boeit me niet zo veel, zoals het een echte ajacied betaamt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat je team maar in de steek
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef YazooW het volgende:
En straks is iedereen weer boos dat we niet door zijn naar de finale
omdad het canquote:
Handig.quote:
als ik vergelijk zijn er nu al 8 beter dan wijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef YazooW het volgende:
En straks is iedereen weer boos dat we niet door zijn naar de finale
Joden lopen altijd weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
M'n team heeft al gezongen, de tegenstander boeit me niet zo veel, zoals het een echte ajacied betaamt.
Die zag ik aankomen.quote:
Inderdaad, die heeft met you'll never walk alone al een topnummer geschreven dus kunnen we die voorronde ook schrappenquote:
Iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef xFriendx het volgende:
Dit lijkt wel een beetje zo'n figuur die in de kroeg meedoet aan wat karaoke met wat biertjes in z'n mik.
ben het niet zo vaak met je eens,maar de muziek gaat wel die kant op! zangstem is compleet anders.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]heb ik al verbetert
kijk maar ik was even van mijn stuk gebracht
Het is een wazig liedje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is dat met die wazige beeldeffecten?_!
twitter:arminvanbuuren twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 21:46:43Top! Respect! @Anouk #esf13 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |