half topic bij lezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef APK het volgende:
Hier is het live-topic: ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) #12 ANOUK OP NAAR DE FINALE!
nee dit waren neppers dus volgens mij doe je daar geen mascara overheenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dichtgeplakt door al de lagen mascara?
Ja 2 keer zelfs. Grappig dat je daar verder niemand over hoort....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:15 schreef marcodej het volgende:
Vergat ze nou haar tekst? En niks mis met basic, maar ik vond dit wel errug minimalistisch, in haar bruine niemendalletje en spijkerbroek.
Ik hoorde wel wat onzekerheid in haar stemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Drrk het volgende:
[..]
Ja 2 keer zelfs. Grappig dat je daar verder niemand over hoort....
Ergens in het eerste deel slikte ze een zin ofzo in eindigde ze maar met "mmmmm..." volgens mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat onzekerheid in haar stem
Ja die mmmm gooide ze er bij Birds achteraan maar dat zat geen tekst... maar je hoort nu ook in de recap duidelijk zenuwen.... dus zelfs de allergrootsten zijn toch vatbaar voor het "er kijken 200 miljoen mensen-virus"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ergens in het eerste deel slikte ze een zin ofzo in eindigde ze maar met "mmmmm..." volgens mij.
Dat camerakijken was echt het probleem niet... ze ging in de tweede helft echt wat zenuwachtig zingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Andromache het volgende:
ik hoop zo dat ze zaterdag iets sterker in d'r schoenen staat, want het was toch niet helemaal krachtig. en mensssssssssssssssssssss kijk nu in de camera!
Het ging zeker niet vlekkeloos. Als het zaterdag weer zo gaat, wordt ze 16e ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Andromache het volgende:
ik hoop zo dat ze zaterdag iets sterker in d'r schoenen staat, want het was toch niet helemaal krachtig. en mensssssssssssssssssssss kijk nu in de camera!
Na haar optreden van vanavond was ik eigenlijk al alle hoop verloren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Andromache het volgende:
ik verwacht zelfs een top 3 notering:quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:47 schreef iBenny het volgende:
Ik verwacht toch wel een top 10-notering in de finale
Oneens, het was een sterke performance. Klasse.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Andromache het volgende:
Nou, het ging lang niet zo goed als Anouk zou kunnen. Maar zaterdag gaat ze in de herkansing.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oneens, het was een sterke performance. Klasse.
Wat een verademing na al die grietjes die als een gevangen hert in de camera bleven kijken.
eensquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef Andromache het volgende:
nou ik twijfel echt hoeveel publieksstemmen ze heeft gekregen en ik denk niet dat we raar moeten opkijken als ze met de hakken over de sloot de finale heeft gehaald.
quote:Then highlight of the evening for me was Scott Mills getting owned by three people he was interviewing including Loreen. She stated she liked Netherlands the most and then in a similar fashion to last year when Nina Zilli gave her thoughts on Rona, he tried to be all "Oh but none of our viewers like her blah blah blah". Then Loreen owned him with class followed by the other two guests he was interviewing who also stated Anouk as there favourites and gave wonderful reasons.
Als Loreen dit nou ff doorgeeft aan Christer Björkman, dan zorgt ie er vast weer voor dat we zo laat mogelijk opmogen en dan stijgen de kansen weer voor een plek in de top 10 in de finale.quote:Loreen was on the BBC saying that she loved this song, I hope you do well in the Final!
Het lijkt zowaar wel een echt mens.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat camerakijken was echt het probleem niet... ze ging in de tweede helft echt wat zenuwachtig zingen
ja helemaal eens Anouk was erg zenuwachtig !quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vond het tegenvallen. Ze was duidelijk zenuwachtig, bibberig in het begin en later hier en daar vals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |