half topic bij lezenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef APK het volgende:
Hier is het live-topic: ESF / [LIVE] Eerste Halve Finale (met Anouk) #12 ANOUK OP NAAR DE FINALE!
nee dit waren neppers dus volgens mij doe je daar geen mascara overheenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dichtgeplakt door al de lagen mascara?
Ja 2 keer zelfs. Grappig dat je daar verder niemand over hoort....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:15 schreef marcodej het volgende:
Vergat ze nou haar tekst? En niks mis met basic, maar ik vond dit wel errug minimalistisch, in haar bruine niemendalletje en spijkerbroek.
Ik hoorde wel wat onzekerheid in haar stemquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:16 schreef Drrk het volgende:
[..]
Ja 2 keer zelfs. Grappig dat je daar verder niemand over hoort....
Ergens in het eerste deel slikte ze een zin ofzo in eindigde ze maar met "mmmmm..." volgens mij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde wel wat onzekerheid in haar stem
Ja die mmmm gooide ze er bij Birds achteraan maar dat zat geen tekst... maar je hoort nu ook in de recap duidelijk zenuwen.... dus zelfs de allergrootsten zijn toch vatbaar voor het "er kijken 200 miljoen mensen-virus"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ergens in het eerste deel slikte ze een zin ofzo in eindigde ze maar met "mmmmm..." volgens mij.
Dat camerakijken was echt het probleem niet... ze ging in de tweede helft echt wat zenuwachtig zingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Andromache het volgende:
ik hoop zo dat ze zaterdag iets sterker in d'r schoenen staat, want het was toch niet helemaal krachtig. en mensssssssssssssssssssss kijk nu in de camera!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |