abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 mei 2013 @ 23:23:01 #76
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_126513701
nou ik twijfel echt hoeveel publieksstemmen ze heeft gekregen en ik denk niet dat we raar moeten opkijken als ze met de hakken over de sloot de finale heeft gehaald.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 14 mei 2013 @ 23:28:13 #77
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126514096
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Andromache het volgende:
ik hoop zo dat ze zaterdag iets sterker in d'r schoenen staat, want het was toch niet helemaal krachtig. en mensssssssssssssssssssss kijk nu in de camera!
Het ging zeker niet vlekkeloos. Als het zaterdag weer zo gaat, wordt ze 16e ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_126515090
De Rotterdamse zangeres Anouk, aldus RTL Nieuws. :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 14 mei 2013 @ 23:47:45 #80
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 23:48:40 #81
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_126515205
vast al gemeld maar, Anouk van 9 naar nummer 6 op oddschecker. En niet omdat er landen boven haar uitvielen.
  dinsdag 14 mei 2013 @ 23:50:16 #82
248295 TDHS
2 hoog achter
pi_126515315
quote:
ik hoop zo dat ze zaterdag iets sterker in d'r schoenen staat, want het was toch niet helemaal krachtig. en mensssssssssssssssssssss kijk nu in de camera!
Na haar optreden van vanavond was ik eigenlijk al alle hoop verloren. :( pfff.
pi_126515369
Anouk heeft zojuist geloot voor de eerste helft van de finale.
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:46:53 #85
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_126517749
„Het klinkt misschien wat arrogant, maar ik maakte me geen zorgen”, aldus Anouk op de persconferentie .
Toen het negende land werd voorgelezen, dacht ik wel even: no way. Maar er bleven wel een paar camera's
bij mij in de buurt, dus ik had een goed gevoel.”

Anouk is zaterdag bij de finale ingedeeld in de eerste helft van het programma.

http://www.telegraaf.nl/p(...)e_geen_zorgen__.html

pi_126517770
Ik verwacht toch wel een top 10-notering in de finale ^O^
  woensdag 15 mei 2013 @ 00:49:24 #87
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126517811
quote:
2s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:47 schreef iBenny het volgende:
Ik verwacht toch wel een top 10-notering in de finale ^O^
ik verwacht zelfs een top 3 notering:

http://radio.nl/777654/de(...)-outmusic-award-2013
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  Admin woensdag 15 mei 2013 @ 00:53:46 #88
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_126517923
quote:
Oneens, het was een sterke performance. Klasse.
Wat een verademing na al die grietjes die als een gevangen hert in de camera bleven kijken.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_126518050
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef yvonne het volgende:

[..]

Oneens, het was een sterke performance. Klasse.
Wat een verademing na al die grietjes die als een gevangen hert in de camera bleven kijken.
Nou, het ging lang niet zo goed als Anouk zou kunnen. Maar zaterdag gaat ze in de herkansing.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 15 mei 2013 @ 01:03:11 #90
375570 crew  Cyan9
pi_126518155
Ze heeft het inderdaad wel eens wat sterker gezongen, maar ik vond het nog steeds super! Geweldige reactie ook in de zaal zelf na het liedje en vooral met de enveloppen. Ik denk dat als we niet in de laatste envelop hadden gezeten er een rel was ontstaan in de zaal :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_126518526
Hier de bekendmaking zonder gelul van commentaren
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  woensdag 15 mei 2013 @ 01:30:27 #92
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126518585
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef Andromache het volgende:
nou ik twijfel echt hoeveel publieksstemmen ze heeft gekregen en ik denk niet dat we raar moeten opkijken als ze met de hakken over de sloot de finale heeft gehaald.
eens
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126519283
Goh. Ik slaap nog steeds niet. :')

Vond het een prachtige show. Goed gedaan door de Zweedse tv _O_ Opening erg mooi, de postcards ook terug naar de basis gebracht (artiest staat centraal) en het podium zag er schitterend uit op tv.

Vond de meeste artiesten goed zingen. Na het optreden van Anouk was ik er ook echt niet zeker van. Ik denk dat we de jury echt dankbaar mogen zijn. Anouk schittert zelfs met ogen dicht nog op het scherm, maar vocaal was het niet haar beste optreden denk ik. Ook op beeld vond ik het maar zo-zo. De close-ups waren wel prachtig. Maar op het moment dat er een wide-shot wordt genomen zie je publiek met vlaggen, en dat vond ik nogal afleidend. Anouk moet centraal staan. Op buitenlandse fora zeurt men daar ook over :P dus idee: net als bij Bonnie, het podium iets omhoog? En anders terug naar het grote podium, al zal dat vast niet meer mogen.

Landen die bij mij favoriet waren; Estland, Kroatië :@ , Montenegro lol, maar uiteraard ook de winnaar: Denemarken. Oekraïne vond ik goed, maar had meer verwacht. Rusland kwam wel erg oubollig over. Het zou me niet verbazen als het zaterdag niet in de top 10 eindigt.

Oja het moment met de enveloppen. D*mn, echt killing. Mn hartslag ging omhoog en had alweer zo'n gevoel dat het niks zou worden. Dat gevoel werd versterkt toen ik zag dat Estland (ondanks dat ik het goed vond geloofde ik niet in een kwalificatie) en met name Litouwen door waren. Maar toen....het publiek schreeuwde ineens om Nederland. En volgens mij heeeel veeeeeeel mensen uit het publiek. WOW O+ dat moment ga ik ook niet vergeten! En toen was daar het moment. Al die weken en maanden geloofde ik erin, vanavond niet meer en toen bam _O- ik was ff aan het haten op SVT/EBU :P , maar nu komt het...

JAAAAAAAAAAA WE ZIJN DOOR *O* *O* *O* *O* *O* we did it w/ w/ w/

Echt nog steeds onrealistisch ofzo :D zijn we er zaterdag echt bij??

Echt super voor alle fans, het songfestival in Nederland! Binnen nu en 5 jaar wint Nederland het ESF w/
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_126519291
Wel jammer dat ze wéér in de eerste helft moet optreden, maar...ff gequote van andere websites:

quote:
Then highlight of the evening for me was Scott Mills getting owned by three people he was interviewing including Loreen. She stated she liked Netherlands the most and then in a similar fashion to last year when Nina Zilli gave her thoughts on Rona, he tried to be all "Oh but none of our viewers like her blah blah blah". Then Loreen owned him with class followed by the other two guests he was interviewing who also stated Anouk as there favourites and gave wonderful reasons.
quote:
Loreen was on the BBC saying that she loved this song, I hope you do well in the Final!
Als Loreen dit nou ff doorgeeft aan Christer Björkman, dan zorgt ie er vast weer voor dat we zo laat mogelijk opmogen en dan stijgen de kansen weer voor een plek in de top 10 in de finale.

Een bottom 5 zou wel erg zuur zijn hoor. :P
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_126519549
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_126519657
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 23:21 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat camerakijken was echt het probleem niet... ze ging in de tweede helft echt wat zenuwachtig zingen
Het lijkt zowaar wel een echt mens. :+

200 miljoen paar ogen op je gericht, een vast niet veel kleinere Twitter-natie die klaar staat om bij wijze van spreken massaal je hoofd eraf te hakken als je het niet goed doet, brrrr.
pi_126519904
Shala-lie Holland und ojemine Balkan!
http://www.stern.de/kultu(...)-balkan-2011226.html

:D
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:29:26 #98
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126520345
Jongens wat was het spannend tijdens de enveloppen uitreiking . Ik zei nee hè weer niet door tegen manlief ik kneep zijn handen vast en toen eindelijk de tiende envelop was voor Anouk!
  woensdag 15 mei 2013 @ 08:34:57 #99
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_126520416
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2013 21:46 schreef Mylene het volgende:
Ik vond het tegenvallen. Ze was duidelijk zenuwachtig, bibberig in het begin en later hier en daar vals.
ja helemaal eens Anouk was erg zenuwachtig !
pi_126520433
Ik moest wennen aan haar stem want ik ben zo gewend aan de opname in de studio. Daarbij vergeleken was het echt minder gisteren. Nog steeds veel beter dan vele andere landen, dat wel. Zaterdag! *O* We gaan het meemaken.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')