Goh. Ik slaap nog steeds niet.
Vond het een prachtige show. Goed gedaan door de Zweedse tv

Opening erg mooi, de postcards ook terug naar de basis gebracht (artiest staat centraal) en het podium zag er schitterend uit op tv.
Vond de meeste artiesten goed zingen. Na het optreden van Anouk was ik er ook echt niet zeker van. Ik denk dat we de jury echt dankbaar mogen zijn. Anouk schittert zelfs met ogen dicht nog op het scherm, maar vocaal was het niet haar beste optreden denk ik. Ook op beeld vond ik het maar zo-zo. De close-ups waren wel prachtig. Maar op het moment dat er een wide-shot wordt genomen zie je publiek met vlaggen, en dat vond ik nogal afleidend. Anouk moet centraal staan. Op buitenlandse fora zeurt men daar ook over

dus
idee:
net als bij Bonnie, het podium iets omhoog? En anders terug naar het grote podium, al zal dat vast niet meer mogen.
Landen die bij mij favoriet waren; Estland, Kroatië

, Montenegro lol, maar uiteraard ook de winnaar: Denemarken. Oekraïne vond ik goed, maar had meer verwacht. Rusland kwam wel erg oubollig over. Het zou me niet verbazen als het zaterdag niet in de top 10 eindigt.
Oja het moment met de enveloppen. D*mn, echt killing. Mn hartslag ging omhoog en had alweer zo'n gevoel dat het niks zou worden. Dat gevoel werd versterkt toen ik zag dat Estland (ondanks dat ik het goed vond geloofde ik niet in een kwalificatie) en met name Litouwen door waren. Maar toen....het publiek schreeuwde ineens om Nederland. En volgens mij heeeel veeeeeeel mensen uit het publiek. WOW

dat moment ga ik ook niet vergeten! En toen was daar het moment. Al die weken en maanden geloofde ik erin, vanavond niet meer en toen bam

ik was ff aan het haten op SVT/EBU

, maar nu komt het...
JAAAAAAAAAAA WE ZIJN DOOR

we did it
Echt nog steeds onrealistisch ofzo

zijn we er zaterdag echt bij??
Echt super voor alle fans, het songfestival in Nederland! Binnen nu en 5 jaar wint Nederland het ESF