Inderdaad, Nederland al 8 jaar op rij bij de 6 faalhazen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:02 schreef TLC het volgende:
16 landen en 10 gaan er door ? jeezus dan moet je ook wel allerbelabberst zijn wil je niet doorgaan
Zou hij ook kijken naar ditquote:
ANOUK... DOE HET!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Stiggie het volgende:
Tering wat loopt dit topic hard. Lijkt wel een WK finale.
DOE FF NORMAAL ALLEMAAL
Graham doet pas zaterdag verslag.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
opzich zou ik naar de azijnpisserij van Norton willen luisteren, maar aan de andere kant wil ik de azijnpisserij van de trosfamilie ook wel aanhoren eigenlijk. dilemma...
Zat net te denken.. dit kan beter via irc ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Stiggie het volgende:
DOE FF NORMAAL ALLEMAAL
Nederlandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
welke landen zijn de favorieten om door te gaan?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef timmmmm het volgende:
Ik haat kinderen. Ik haat zingende kinderen. Ik haat dansende kinderen
is voor de doven, had Loreen al gezegdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Stickertje het volgende:
gebaren taal bij een liedje, kan het nog clicher?
Klaagbaakquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef timmmmm het volgende:
nee jij bent snoezig!quote:
LATEN WE IN VREDESNAAM KALM BLIJVEN!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Stiggie het volgende:
ng wat loopt dit topic hard. Lijkt wel een WK finale.
DOE FF NORMAAL ALLEMAAL
Buitenland altijd interessanter om te horen wat ze van Nederland vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
Zo. overgeschakeld naar de duitser. beter commentaar (einsfestival)
Heb jij even een fijne avondquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef timmmmm het volgende:
IK OOK!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef timmmmm het volgende:
quote:
maakt toch geen zak uit als je de melodie niet kan horenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:04 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
is voor de doven, had Loreen al gezegd
Anouk op weg naar, op weg naar...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Stiggie het volgende:
DOE FF NORMAAL ALLEMAAL
quote:
bij dit soort halve finales kunt je beter de landen die niet favoriet zijn afschrijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
welke landen zijn de favorieten om door te gaan?
Je kunt niks kopen, het is niet dat je zelf bepaalt hoeveel je betaaltquote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:04 schreef byah het volgende:
Deze vraag stel ik elk jaar; wat vinden jullie van het feit dat je een finaleplaats kunt kopen?
Ik bel the Asylum.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een film,
Timmmmmm en Karina: Kid hunters
in 3d of course
Vraag dat aan Duitsland?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je kunt niks kopen, het is niet dat je zelf bepaalt hoeveel je betaalt
boobiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |