Het blijft ook ongelofelijk dat dit lied niet in de prijzen is gevallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een toplied was dit
Edsilia Rombley had tweede moeten worden though
Het zal toch niet?quote:
ajb niet zegquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef StephanL het volgende:
Ing reclame met The Kik. Doe moeten een keer gaan
Ai, ja dan krijg je dit misbaksel ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
De RTBF regelt dat omdat Wallonië aan de beurt is. Heb geen idee. Weet alleen dat hij de Waalse Voice heeft gewonnen. Smsende pubermeisjes
Wijn, op, daar? Dat kan toch niet?quote:
Ja, hoe treurig is het dat dat 8 keer al niet gelukt is?quote:
Howard Webb is daar de Notaris.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef Mestras het volgende:
Stemt Spanje vanavond? Een vriend van mij daar wil stemmen!
Israël, officieel de Staat Israël, (Hebreeuws: מדינת ישראל - Medinat Jisraël; Arabisch: دولة اسرائيل - Dawlat Israïl) is een land in Azië,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een toplied was dit
Edsilia Rombley had tweede moeten worden though
WinnING team!quote:
Omdat er toen meer meededenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, hoe treurig is het dat dat 8 keer al niet gelukt is?
Er zal er altijd eentje winnen.quote:
Door de week heb ik nooit wijn, laat je maar niks wijsmakenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wijn, op, daar? Dat kan toch niet?
Ja, dat vraag ik me nu ook afquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vlaamse voice heeft buiten Koen Wautersquote:
Wat is dit nou weer?quote:
Tijd om te stoppen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sieneke.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef AFCNiels het volgende:
Het blijft ook ongelofelijk dat dit lied niet in de prijzen is gevallen.
held!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef hole1988 het volgende:
voor diegene die de stream wil bekijken met FOK on the side kan hier terecht http://songfestival.hole1988.nl/
leugens!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Door de week heb ik nooit wijn, laat je maar niks wijsmakenDit komt nog uit het SBS boodschapepnpakket
Carlsberg bier.
Want vorige jaren postte ik niet, maar keek ik alleen tv.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
want offline posten gaat zo moeilijk?
vandaag een en morgen 1quote:
Ronkende namenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:59 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vlaamse voice heeft buiten Koen Wauterswel twee ronkende namen: Alex Callier en Jasper Steverlinck (Arid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |